vrzaní

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
ironmaiden
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 02.07.2009 18:36

vrzaní

Příspěvek od ironmaiden »

čuste , když přitlačím rukou na přední kapotu tak začně něco vrzat nevím jak na to tlumiče nové uložení stabilizační tyče taky ,prosím pomoc.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: vrzaní

Příspěvek od bear »

ironmaiden píše:čuste , když přitlačím rukou na přední kapotu tak začně něco vrzat nevím jak na to tlumiče nové uložení stabilizační tyče taky ,prosím pomoc.
kosti stabilizátoru ?

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: vrzaní

Příspěvek od bifur »

To ze su silentbloky (ulozenie) stabilizatora nove este neznamena ze nemozu vrzgat. Pokial si dal FEBI alebo podobne, tak to bude ono. Ja som menil tri krat, nez som dal origo TRW a odvtedy je ticho..
Mimochodom, zla sekcia, patri to skor do podvozku..

ironmaiden
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 02.07.2009 18:36

Re: vrzaní

Příspěvek od ironmaiden »

dal jsem febi , ale jak byly nové tak to nedělalo?

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: vrzaní

Příspěvek od bifur »

Ani mne, febi zacali vrzgat po 2 tyzdnoch. Prve boli nejake noname a tie vrzgali hned. TRW su pekne potichu uz tusim treti alebo druhy rok. TRW maju tu gumu zvnutra este potiahnutu latkou, takze to pri styku s kovom nevrzga, aj ked uz som pocul aj o tom ze vrzgali aj silentbloky s latkou, ale znacku neviem. Hlavne treba ulozenie dotahovat az ked je auto na zemi a nie vo vzduchu..

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: vrzaní

Příspěvek od Shorty »

Mám podobný problém, lépe řečeno příznak, ale nechtělo se mi zakládat novou větev.
Při průjezdu přes některé nerovnosti (špatná okreska, spáry na mostě, kanály...ne však retardéry a díry jako kráva na silnici), slyším takové hvízdání od zadní nápravy, často i při prudším zatočení. Je to slyšet od LZ kola. Zvuk je takový kovový, něco jako cvrkání cvrčka, připomíná mi to, jako když točíš s nepromazanym starym vrátkem na tenisovou/volejbalovou síť. Test tlumičů OK, brzdy a kryty nikde neklepou, interiér a krámy v kufru snad taky ne.
Silentblok by mlátil víc nahlas a na těch dírách. Tak mě napadlo, že by to mohlo být od výfuku. Nemám tedka čas ani dobrej zvedák, ale zkusil jsem zaverglovat s tlumičem výfuku a zdá se, že to cvrkání vychází odtud. Nemáte prosím někdo radu, na jaké místo se mám zaměřit, jsem levej jak šavle. Díky
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“