Baterie - vybíjení

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Goauld »

Se zamykáním, ani bzučákem, by to souvislost mít nemělo. 0.18A, znamená, že zhruba za 18 dní se baterka absolutně vybije. Po týdnu by už opravdu mohla být tak vybitá, že nepůjde nastartovat.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Luig
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 15.04.2010 19:21

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Luig »

Jo startování byl trochu problém, chvilku jsem dobíjel baterku ale pak právě nechal svítit světla tak jsem myslel, že to bylo tim. Zkusim odpojit rádio, vrátit pojistku a změřit znovu odběr a pak si od někoho pučim neorigo rádio jestli to bude taky tolik žrát. Jinak odběr 0,05 už je v cajku?

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Goauld »

Odběr 0.05 je v pořádku. Jinak rádio doporučuju zapojit, tak aby se vypínalo s klíčkem.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Luig
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 15.04.2010 19:21

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Luig »

Tak ho zapojený právě mám, zapne se při nastartování a vypne s vytažením klíčku. Dá se zapnout i bez klíčku, prostě klasika. Je možnost že je něco špatně přímo v rádiu nebo spíš někde v elektrice mimo rádio?

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Goauld »

Možny je všechno, ale říkals, že když vytáhneš pojistku od rádia, tak to takovej odběr nemá, což zanemná, že to dělá to rádio. Jinak teda nevím přesně jak má origo rádio fungovat, ale mám pocit, že s vytaženým klíčkem by nemělo jít zapnout. Já sem origo rádiu už neměl :(
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Luig
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 15.04.2010 19:21

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Luig »

Kdysi jsme v oktávce měli taky origo a bylo možný ho zapnout bez klíčku taky. Ale je pravda že když jsem měl nedávno rádio venku tak před konektorem jsou snad dva kebely spájený k sobě, nevim, moc jsem to nezkoumal.

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od PoloTom »

Originální autorádio jde samozřejmě zapnout i s vytaženým klíčkem

Uživatelský avatar
MaF
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1463
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od MaF »

cao... takze jsem zjistoval po dlouhe dobe co mi tak sosa baterku... odpojoval jsem, odpojoval... az jsem zjistil co dela paseku... pri klidovym stavu se vsema pojistkama, alarm atd atd... jsem mel 0.62A a podobny cisla...

odpojil jsem

Pojistka 42 - 25.0A
ABS s ASP

a hned jsem mel 0.05A....

poradite nekdo kde presne ted hledat problem? Spatne ukostreni ABS nebo neco takovehoo...
OOOO A4 3.0TDI

Uživatelský avatar
GolfinoTTK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 149
Registrován: 24.08.2008 20:14
Bydliště: Havířov

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od GolfinoTTK »

asi hloupy dotaz ale kdyz naměřím 0.50A to je 50miliamper nebo 500miliamper?
díky moc za odpoveď na moji trivialni otazku
Přílohy
Použil jsem tvoji fotku Goauld tak snad to nevadí
Použil jsem tvoji fotku Goauld tak snad to nevadí
Diagnostika vozidel pomocí VAG-COM 14.10.0 HEX-CAN
Čtení/mazání závad, zjišťování závad, nastavování komfortních funkcí
(dojezd oken, denní svícení, alarm, bluetooth...)
.

Uživatelský avatar
Luig
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 15.04.2010 19:21

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Luig »

50. Za den tedy 24x50 = 1200 miliampér, neboli 1,2Ah takže baterka hin za cca 64 dní. Bejt to 500 tak je hin pozejtří :D

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Sicco »

0,5A je snad 500mA ne?
1A = 1x10^3mA = 1000 mA
http://www.wolframalpha.com/input/?i=0.5A%3D500mA

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od PoloTom »

Sicco píše:0,5A je snad 500mA ne?
1A = 1x10^3mA = 1000 mA
http://www.wolframalpha.com/input/?i=0.5A%3D500mA
Jasně že jo.

Uživatelský avatar
Luig
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 15.04.2010 19:21

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Luig »

jo ale na multimetru máš nastavenej ten rozsah 10 takže si musíš ještě posunout desetinou čárku, jistej si nejsem taky tomu prd rozumim ale logický se mi zdá že spíš 50 :D

Uživatelský avatar
PoloTom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od PoloTom »

Pokud je na ampérovým rozsahu je údaj v ampérech.Žádná desetinná čárka se neposouvá.Rozsah udává pouze do jaké velikosti je možno proud měřit.Doufám že neplácám blbosti, leta letoucí používám měřák s automatickým přepínáním rozsahů.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Baterie - vybíjení

Příspěvek od Sicco »

na digitálním už si nic neposunuješ,rozsah máš 10A a ukazalo to 0,5A tak tam je 0,5A...rozsahy se přepočítavají jen na ručkovem přistroji.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“