NIZKY TLAK OLEJA

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
popopi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 07.07.2008 12:49
Bydliště: Slovensko, Nitra
Kontaktovat uživatele:

NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od popopi »

Zdra klubaci,
Maaaaam problem, auto mi zacalo vypisovat ze mam nizky tlak oleja....na ceste po dialnici som si vsimol, ze mi auto vrieska, len ked mam vyssie otacky, na volnobehu je uplne kludne. Bol som na diagnostiku a tam mi dali vysledok, ze okrem inych chyb v klimatizacii 16396.rada valcu 1:
vackovy hriadel A(saci): nastaveni DRIVE nedosazeno P0012-35-00--...neviete si predstavit v com moze byt problem? Odkedy mi zacal pipat nizky tlak som presiel asi 20 km. cudny zvuk zatial motor nevydava, len pri sitici rano za studena, ale to nemyslim, ze je nieco zle.
Inak pri klimaticzacii mi vypisalo na diagnostike:
00603 servomotory klapky u prostoru u podlahy/odmrazovaci klapky(V85) 37-00 defekt
01271 polohopvaci teplotni klapky (v68) 37-00 defekt
01272 polohopvaci motor centralni klapky (v70) 37-00 defekt
01274 ovladaci motor tlakove klapky (v71) 37-00 defekt
a este jednu chybicku vypisalo:
komfort system:
01044 ridici jednotka chybne kodovana 35-00--
Dakujem velmi pekne za prispevky.
S pozdravom,
Popopi

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od Lukas44 »

Tak tu chybu co vyhodila diagnostika kolem motoru ti neporadim. Koukal sem do VIS ale tam je jen minimum o ni... Ale momentálně řeším stejnej problém na pášovi B5 taky 1.8 T. Začalo mi to taky vypisovat nízký tlak oleje STOP. Tak sem začal bádat a u těchto motorů odcházejí olejová čerpadla. Doporučená výměna je kolem 150 tisíc km. Čerpadlo strácí výkon postupně. Ale nemusí to být jenom tým čerpadlem. Taky to může být špatný snímač tlaku, zanesenej sací koš od karbonu na čerpadle oleje nebo třeba nekterej ventil na čerpadle zahegešenej. Každopádně ti radím to řešit okamžitě protože pár případů žadřeného motoru tady už bylo... Zkus zajet někam do servisu ať ti změří kolik ti tlačí čerpadlo oleje. Já sem to řešil tak že sem sehnal nový čerpadlo oleje komplet shodil vanu vyměnil čerpadlo, olejovej filtr, olej, snímač tlaku a vyčistil co se dalo... Uvidíme jestli to zabralo protože dělám u toho rovnou komplet rozvody, čistím turbo a stříkám nápravnici takže to ještě nemám poskládané. Jak to dám dohromady tak dám vědet. Tady máš pár odkazů kde se tohle řeší: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=120374" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=156246" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=150275" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
Marshall007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 13.04.2008 13:16
Bydliště: SK-Levice

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od Marshall007 »

skus si pozret toto:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=120374
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=150275
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=115&t=16972
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=115&t=12452

myslim ze tu je o tom pisane dost...proste je to problem 1.8T motorov.
...a poradim ti ries to cim skor, a nejazdi stym VOBEC! lebo ja som mal ten probiel, aj ho v jednej teme opisujem. Stalo sa mi podobne a teraz mi pravdepodobne od vtedy zere olej, a este stym budem mat zrejme kopec prace :(

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od Lukas44 »

Marshall007 píše:skus si pozret toto:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=120374
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=150275
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=115&t=16972
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=115&t=12452

myslim ze tu je o tom pisane dost...proste je to problem 1.8T motorov.
...a poradim ti ries to cim skor, a nejazdi stym VOBEC! lebo ja som mal ten probiel, aj ho v jednej teme opisujem. Stalo sa mi podobne a teraz mi pravdepodobne od vtedy zere olej, a este stym budem mat zrejme kopec prace :(
Ti to tam lítalo nasucho a smahli se ti zřejmě těsnení popřípadě se ti to i mohlo lehce přidřít... Proto se ti asi strácí ten olej. Ono sama výměna toho olejvýho čerpadla je fujtajbl práce a ještě řešit nějaký pístní kroužky nebo popřípadě hydrošteli tak to už je opravdu jen si hodit mašli. Ani neříkám když se to někomu zadře. Já mám ale taky pocit že sem tam poslal ty hydroštely do kytek páč mi to přišlo že tam nějako podězřele cvaká. :(
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

popopi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 07.07.2008 12:49
Bydliště: Slovensko, Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od popopi »

DAkujem velmi pekne za odpovede, cez tyzden by som sa mal do toho pustit a vazne sa mi neche davat dole predok, hadam sa mi to podari nejako rozobrat bez toho. Uz mam olej 0w40 5 litrov a aj olejovy filter od boschu aj pelovy si dam novy vynimocne. Inak ani prevodovka sa mi nechce davat dole, ale uvidim, asi sa to inak neda... :(
Dam vediet ako som dopadol.

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od Lukas44 »

popopi píše:DAkujem velmi pekne za odpovede, cez tyzden by som sa mal do toho pustit a vazne sa mi neche davat dole predok, hadam sa mi to podari nejako rozobrat bez toho. Uz mam olej 0w40 5 litrov a aj olejovy filter od boschu aj pelovy si dam novy vynimocne. Inak ani prevodovka sa mi nechce davat dole, ale uvidim, asi sa to inak neda... :(
Dam vediet ako som dopadol.
Nemusíš dávat převodovku dolů. Stačí vana aby si vyměnil to čerpadlo oleje. K tý se dostaneš tak že sundáš nápravnici. Není to nic moc složitýho. Je to na pár šroubech. Stačí je povolit. Aby si ji dostal ven tak musíš kousek popustit motor dolů. To uděláš tak že asi tak o půl centimetru vymotáš šrouby který drží samotnej motor o nosníky. Na každý straně jsou dva. Pak už jen stačí vyvyklat nápravnici a šrouby stočit zpátky. Jo ještě sem zapoměl že musíš vytáhnout z nápravnice dvě ramena na každý straně. To jde docela blbě. Montáž v opačném směru. Já sem si ještě přizvednul převodovku heverem. Zvedl sem ji tak o centimetr nebo dva. Pak motor nemá snahu se překlápět dozadu protože převodovka drží o ty stejný šrouby co nápravnice. Večer sem hodím pár fotek jak to mám já teď.
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

popopi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 07.07.2008 12:49
Bydliště: Slovensko, Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od popopi »

Zdarek klubaci,
Takze vcera som porodil a konecne som to dal dole....celkom sexy su tie 2 sroby v prevodovke vedla spojky.... ;) ...Inak vsetko som si pozrel a vana trolinka spinava, cez kos, ktory som dal dole som potiahol vzduch uplne pohode isiel, a olejove cerpadlo tiez vyzera jak nove....dam pozriet to cerpadlo niekomu a popripade si kupim nove, ale stale sa mi nezda, ze by som prisiel na pricinu problemu...uvidime, ked to stvrtok cele zmontujem, ci to bude ok, alebo co....zatial mi auticko oddychuje na dvore a cely motor je na spalikoch....zatial.... :)

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od Lukas44 »

popopi píše:Zdarek klubaci,
Takze vcera som porodil a konecne som to dal dole....celkom sexy su tie 2 sroby v prevodovke vedla spojky.... ;) ...Inak vsetko som si pozrel a vana trolinka spinava, cez kos, ktory som dal dole som potiahol vzduch uplne pohode isiel, a olejove cerpadlo tiez vyzera jak nove....dam pozriet to cerpadlo niekomu a popripade si kupim nove, ale stale sa mi nezda, ze by som prisiel na pricinu problemu...uvidime, ked to stvrtok cele zmontujem, ci to bude ok, alebo co....zatial mi auticko oddychuje na dvore a cely motor je na spalikoch....zatial.... :)
No na ty dva šrouby u převodovky taky vzpomínám v ´dobrém´. Netuším který soudruh v německu to tam vymyslel.... Jinak to čerpadlo může vypadat jako nové ale zřejmě nebude už v nejlepší kondici. Ono je na něm potřeba změřit axiální vůli a vůli mezi zubama čerpadla.
Přílohy
Kontrola vůle boků zubů olejového čerpadla <br />Nový: 0,05 mm <br />Mez opotřebení: 0,20 mm
Kontrola vůle boků zubů olejového čerpadla
Nový: 0,05 mm
Mez opotřebení: 0,20 mm
Zuby cerpadla.JPG (27.18 KiB) Zobrazeno 4498 x
Kontrola axiální vůle olejového čerpadla <br />Mez opotřebení: 0,15 mm
Kontrola axiální vůle olejového čerpadla
Mez opotřebení: 0,15 mm
axalni vule.JPG (25.09 KiB) Zobrazeno 4500 x
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

popopi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 07.07.2008 12:49
Bydliště: Slovensko, Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od popopi »

Zdarek klubaci,
Takze som sa predsa len rozhodol vymenit to cerpdlo za nove 145 euri....inak este par otazociek, ak mozem, ze kde su tie pretlakove a podtlakove cidla natlak oleja na motore....jedno je hned pri cerpadle a to som mal tiez krasne ligotave jak nove a niekde inde nie je?.....a dalsiu velmi dolezitu vec by som chcel, ze ci treba davat niekde tesnenia, lebo nad cerpadlom nebolo,alebo staci vsade tam natlacit ten tmel(silikon)...Dakujem Vam velmi pekne.
s pozdravom,
Popopi :)

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od Lukas44 »

popopi píše:Zdarek klubaci,
Takze som sa predsa len rozhodol vymenit to cerpdlo za nove 145 euri....inak este par otazociek, ak mozem, ze kde su tie pretlakove a podtlakove cidla natlak oleja na motore....jedno je hned pri cerpadle a to som mal tiez krasne ligotave jak nove a niekde inde nie je?.....a dalsiu velmi dolezitu vec by som chcel, ze ci treba davat niekde tesnenia, lebo nad cerpadlom nebolo,alebo staci vsade tam natlacit ten tmel(silikon)...Dakujem Vam velmi pekne.
s pozdravom,
Popopi :)
Čidlo na tlak oleje je v chladiči oleje. Teď nevím jestli přímo na něm ale v blízkém okolí určitě je. Je tam široko daleko jenom jedno takže to určitě najdeš. Vede do něj jen jeden drátek. Jinak těsnění nikde není. Ani tam kolem čerpadla nedáven žádnej silikón. Tam nic nepatří. Čerpadlo tam drží na dvou šroubech a tot vše. Jediné těsnění je kolem olejové vany. Takže kolem čerpadla nic nedávej. Tam to nemá co dělat. V nejhorším případě by ti to mohlo ucpat olejové kanálky a byl by si v prd.... .
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

popopi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 07.07.2008 12:49
Bydliště: Slovensko, Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: NIZKY TLAK OLEJA

Příspěvek od popopi »

Takze auto uspesne poskladaneeeeee....vyskusal som ho a vsetko bolo ok, az kym som sa nerozhodol vymenit sviecky... posledna sviecka od masky sa mi neda nesrobovat , ide len tak do polovice,takze utorok mi dojdu vycistit ten zavit... Inak auto som skusal prestartovat aj som chvilku nechal nastartovane a ten valec uz vobec nehadze iskru....som zvedavz, ci sa to samo opravi, alebo treba to pocitacom nejako premazat tu chybu...inak aj mi svietilo check motor, ta zlta ikonka na palubnom pocitaci. Viete mi poradit, ci sa to samo nastavi, alebo treba ist napojit na Komp. Dakujem velmi pekne za odpoved.
S pozdravom,
Popopi

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“