Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Sparks
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 11.05.2009 08:03
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Pro Kombajna ... umístění čidel, snímač vačky je v rozdělovači, je to vlastně Hallův snímač, pokud nemáš nastartováno je správně, že ho VAG vypisuje, po nastartování musí zmizet
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Díky za více než názorné nákresy. Právě že při nastartování závada "čidlo otáček vačkové hřídele" nezmizela. A bylo u ní ještě označení G40. Je divné, že sem měl půjčený jiný rozdělovač s hallem zaručeně funkční a stav beze změn. Proto teď jdu po tom na klice. Seřizuje se u tohoto motoru taky předstih ručně, nebo si ho nějak upraví ŘJ sama? Mám rozděl. bez podtlaku. A může mít špatný předstih vliv na spotřebu a na výkon motoru (že netáhne a dusí se)? Jinak sláva chytrým wagenistům
G3 1,6GT 74kW
- Sparks
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 11.05.2009 08:03
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Když máš rozdělovač tak si musíš nastavit předstih sám, jestli si ho měl venku a zkoušel jiný a pak vrátil ten svůj, a nedělal si předstih, tak to máš na 100% rozhozený
Proto ti to nejede, podle oka to nemůžeš nikdy trefit... proto ti to netáhne a dusí se
Tak šup na stroboskop a bude to zase štika
Proto ti to nejede, podle oka to nemůžeš nikdy trefit... proto ti to netáhne a dusí se
Tak šup na stroboskop a bude to zase štika
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Noo, předstih jsem po výměně zpět nedělal, ale s tím půjčeným jo (teď mi to psal kámoš, co mi to dělal). A bylo to stejný. A ten starý sem tam vrátil zpět ve stejném natočení těla i palce rozdělovače, takže to jede, ale zase pořád stejně. A když je předstih v háji, tak je to trvalé, dokud se neseřídí, ne? A mně to sem tam udělá to, že motor při jízdě sebou silně škubne (jako by chcípne a hned zas chytne), otáčky jdou na 0 a pak okamžitě zpět a po tomhle okamžiku golf jede jak drak (krásně za plynem, čistě, nedusí se a výkon aspoň o třetinu vyšší). Prostě jede jak má, ale jen dokud někde nezastavím a nevypnu motor. Po nastartování jsem tam, kde sem byl před tím. Zkoušel sem hledat studené spoje na relátkách v pojistkovce, vyndal sem i ŘJ a prohlédl ji, jestli někde něco není viditelně špatně, ale nic sem neobjevil. Pročítal jsem i jiný fóra (skoda, audi, fiat, opel, citroen...) a o tom škubu tam taky psali. A ve většině případů buď čidlo vačky nebo kliky. Ale díky moc za podnětné reakce aspoň v tom nejsem tak sám...
G3 1,6GT 74kW
- Sparks
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 11.05.2009 08:03
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Vyměň to čidlo až dorazí a ten předstih udělej taky ať máš jistotu a pak můžeš hledat dál... někdy je to boj
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
jj, boj skoro na život a na smrt udělám přesně, jak pravíš... Však by to byla beztak nuda, jen jezdit bez starostí a úvah, co že to s tím autem zase je!
G3 1,6GT 74kW
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Tak čidlem na klice to nebylo. Vypadá to, že všechny čidla jsou ok, takže to už může být jen chyba někde mezi čidly a ŘJ. Počítám zřejmě kabeláž nebo někde špatný kontakt. Nevíte kluci někdo, kam a přesně přes co vedou dráty od snímače kliky a rozdělovače (vačky)? Koukal sem, že od konektorů se to sbíhá do svazku, který vede do kabiny směrem k pojistkovce. Jsou tyhle 2 snímače vedený pak k ŘJ přes pojistky (a jaké jsou pozice těchto pojistek) nebo i přes nějaký relátka? A taky na jakých pozicích jsou ty snímače připojený k ŘJ.. Rád bych všechny kablíky těch snímačů prosvítil, jestli vedou tak, jak mají. Díky předem za jakékoli info Už som z toho volaaký zmetěný.....
G3 1,6GT 74kW
- Sparks
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 11.05.2009 08:03
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
tyy jo, to je servis že děkuji. Akorát mě koukám čeká ještě min. 4 roky studií na střední elektro...abych se v tom i vyznal. Ale třeba pomůže selský rozum
G3 1,6GT 74kW
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
tak po delsi dobe nove poznatky: uz sem fakt nevedel co, tak golfik skoncil v autorizovanem VW servisu. Ted po vik. v pondeli ci utery ho dostanu po 14dnech odtud zpet, snad uz spraveneho. Zavada: pry jsem tam mel spatny typ rozdelovace. Mam 4-bodovy vstrik a byl tam rozdel. na 1-bod, coz pry pak dela neplechu. Halluv snimac na rozdel. byl ok. Objednali mi novej za 5000,- (puv. nabidka 12000,-, coz jsem odmitl), tak doufam, ze to zabere!
To je mezi rozdelovacem pro 1-bod a 4-bod takovy rozdil?? Vedel by to nekdo?
To je mezi rozdelovacem pro 1-bod a 4-bod takovy rozdil?? Vedel by to nekdo?
G3 1,6GT 74kW
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Tak si odpovim sam JE. Rozdelovac pro 1-bod ma uvnitr trochu jinou konstrukci nez pro 4-bod, tudiz se lisi i funkce. A bylo to i reseni myho problemu. V servisu se divili, ze auto vubec jezdi! Podotykam, ze 2 roky. Dnes jsem si ho vyzvedl a cestou domu se nestacil divit, jak ze ma vlastne jezdit 101PS! Do ty doby sem mel co do vykonu celkem slusnou S 130 L. TAKZE UZ KONECNE LITAM.
Jen pro info: cena opravy, serizeni, diag. a prace + novy rozdelovac cinila 8300,- v autorizovanem VW servisu. Vsem jeste jednou diky.
Jen pro info: cena opravy, serizeni, diag. a prace + novy rozdelovac cinila 8300,- v autorizovanem VW servisu. Vsem jeste jednou diky.
G3 1,6GT 74kW
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
Hurááá, to si rád co? jinak dobrej poznatek s tím rozdělovačem, ale jak se to stalo že tam byl pro 1bod?
Pásovec 81 kW
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
no to covece netusim. Golfik byl za ty 2 roky v servisu jen 2x, takze mi ho bud vymenili tam (coz se mi zda nepravdepodobne), nebo uz ho tam dal nejakej mameluk pred tim, nez jsem ho koupil. Kazdopadne je to rozdil (ve vykonu), kterej sem ani necekal! A ne ze se mi budou GTIckari a verunaci smat...
G3 1,6GT 74kW
- chasnik
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.06.2008 20:01
- Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
díkes večer se kouknu a pohledám nevyteče mi olej, když to odšroubuju?hybrid.hp píše:já mám 1,6SR AKL ačidlo na klikovce je za olejovým filtrem, drží na jednom šroubu a vede k němu asi 25cm kabel s konektorem.chasnik píše:chlapi, tož tak kde je to čidlo na klikovce? rád bych to aspoň vyčistil (až bude chvilka)
- kombajn
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13.01.2009 21:31
- Bydliště: Jihlava
Re: Snímač otáček klikové hřídele + Hallův snímač
kdepak, je tam sucho. jen doufej, ze je k nemu lepsi pristup nez na G3 1,6GT 74kW AFT
G3 1,6GT 74kW