v5 vysavač za studena
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- charduz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2009 08:54
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
v5 vysavač za studena
zdarec všici chtěl bych se jenom zeptat když za studena nastartuju ,tak se mě zapne někde vedle motoru náke vysavač asi po minutě se vypne a pak už nic, předtim to dělalo jenom občas ted je to pravidelný za studena.někdy kvuli němu klesnou při startu i otáčky a motor zdechne jak kdyby byl přetiženej .nevite někdo mám pocit jestli to neni náký odsávání nebo filtr ucpanej .díky za rady,kdyby někdo věděl na co to tam je a jak to má správně fungovat,tak by se mohl se mnou o to podělit byl bych mu vděčnej.díky
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: v5 vysavač za studena
Čus, mě to dělá taky při každym studenym startu, má to zvuk jako když se roztáčí turbína u proudovýho letadla.. Údajně je to nějaká konina na recilkulaci spalin. Ale niky mi to motor neudusilo, běží normálně 1000-1100ot/min. Byl jsi na VAGu?
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- charduz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2009 08:54
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: v5 vysavač za studena
vag mam doma na pc ale tam to nic nenapíše když to připojim mam dojem bude tam bestak nákej filtr ,kterej je zasranej slyšel sem něco o uhlikovým filtru nákým ale nevim.chtělo by to někoho kdo to vyřešil
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: v5 vysavač za studena
Uhlíkovej filtr je vlevo u motoru a jedinej jeho zvukovej projev je cvakání. To bude něco jinýho čeče
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: v5 vysavač za studena
žeby system sekundárního vzduchu a jeho čerpadlo? (č.15 na obrázku)
Funkce
Systém sekundárního vzduchu fouká během studeného startu (teplota chladicí kapaliny +15 °C...+35 °C) 65 sekund vzduch za výfukové ventily. Tím se výfukové plyny obohatí kyslíkem, proběhne dodatečné spalování a zkrátí se fáze zahřívání katalyzátoru. Buzení se provádí z řídicí jednotky Motronic -J220- přes relé čerpadla sekundárního vzduchu -J299- k napouštěcímu ventilu sekundárního vzduchu -N112-, přepínacímu ventilu a kombinovanému ventilu. Navíc se po každém dalším nastartování motoru (teplota motoru do max. 85 °C) asi s dvacetisekundovým zpožděním zapne systém sekundárního vzduchu na volnoběh po dobu 5 sekund a zkontroluje se vlastní diagnostikou
Funkce
Systém sekundárního vzduchu fouká během studeného startu (teplota chladicí kapaliny +15 °C...+35 °C) 65 sekund vzduch za výfukové ventily. Tím se výfukové plyny obohatí kyslíkem, proběhne dodatečné spalování a zkrátí se fáze zahřívání katalyzátoru. Buzení se provádí z řídicí jednotky Motronic -J220- přes relé čerpadla sekundárního vzduchu -J299- k napouštěcímu ventilu sekundárního vzduchu -N112-, přepínacímu ventilu a kombinovanému ventilu. Navíc se po každém dalším nastartování motoru (teplota motoru do max. 85 °C) asi s dvacetisekundovým zpožděním zapne systém sekundárního vzduchu na volnoběh po dobu 5 sekund a zkontroluje se vlastní diagnostikou
- charduz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2009 08:54
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: v5 vysavač za studena
to je sice asi ono ale mě by zajímalo ,jestli to má fičet při každým studeným startu nebo občas ,protože předtím mě to dělalo jenom někdy ,pomalu vubec a ted to dělá pokaždé a o to mi de .díky
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: v5 vysavač za studena
Předtím nebylo takové teplo. Píše 15° - 35°C Mě se to taky spouští teď při každym studenym startu. Spíš nevim proč Ti to chcípá
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- charduz
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2009 08:54
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: v5 vysavač za studena
ono to sebere motoru otáčky po startu a pak se otáčky vyrovnají a nebo to zdechne, abychto upřesnil ale když temu dám trošičku plynu tak se neuberou a jede to hned jestli neni sytič nějak opožděnej nebo nevim