Katalizátor univerzální

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Kwitek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 17.07.2009 21:12

Katalizátor univerzální

Příspěvek od Kwitek »

Ahoj potřeboval bych poradit mam golfa 1.4 16V a koupil jsem si univerzální katalizátor, ale ten je od 1600 do 2000 CCM kvůly průměru trubky, aby mi tam šel dobře dát a můj dotaz zní jestly bude všechno na emisích OK jestly to nevadí ze když mám 1.4 a dám tam tenhle katalzátor. Děkuji za rady a odpovědi.

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Rom@n »

já si myslím že by v tom neměl být problém já jsem emise udělal i bez katu a v pohodě.
Obrázek

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od xerxes »

Rom@n píše:já si myslím že by v tom neměl být problém já jsem emise udělal i bez katu a v pohodě.
jaké byly hodoty bez katu?co jízdní vlastnosti?jde to o něco poznat?

Kwitek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 17.07.2009 21:12

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Kwitek »

Právě že já emisema neprošel na volnoběh bylo vše OK ale při zvíšených otáčkách byl obsah CO 0.438 a maximum je 0.30 a hlavně lambda byla 1.310 a maximum je 1.03. Jinak auto jezdí v pohodě, ale prostě bohužel jsem neprošel emisema a chci mit všechno v poho tak mě jen zajímá jestly ten katalyzátor co je na 1.6 do 2.0 bude k něčemu nebo jestly mam koupit ten co je na 1.0 do 1.4, ale rozdíl by tam snad neměl bejt nebo zanedbatelnej.

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od L.i.b.o.r »

a nemáš spíš v haji lambdu, protože pokud máš 1,310 tak máš bohatou směs. (opravte mě pokud se pletu)
Seat Exeo ST 2.0TDI

Kwitek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 17.07.2009 21:12

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Kwitek »

Na autě mam jen jednu lambdu a to před katalizátorem a pokud by byla ta v háji tak by to auto snad žralo víc benzínu ne? Ale to nežere dalky v pohodě jezdim za 6.3L a město tak těch 8L a průměr mam 7.7L, ale to proto že jezdim hlavně jenom město a krátký trasy.

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Rom@n »

luki píše:
Rom@n píše:já si myslím že by v tom neměl být problém já jsem emise udělal i bez katu a v pohodě.
jaké byly hodoty bez katu?co jízdní vlastnosti?jde to o něco poznat?
Jo hodnoty fakt netušim, zkusim se podivat jstli to někde najdu jízdní vlastnosti my přišli uplně sejné a žádný rozdíl jsem nespozoroval spotřeba taky stejná jezdil jse bez něj tak půl roku a pak jsem ho tam zas dal a žádný rozdíl jsem nezaznamenal možná šlo auto o trošičku lépe do otáček ale nic závratného. teď mám kat, rezonátor, sportovní výfuk a je to v pohodě kat už bych nevyndaval.
Obrázek

Uživatelský avatar
Sparks
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 11.05.2009 08:03

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Sparks »

L.i.b.o.r píše:a nemáš spíš v haji lambdu, protože pokud máš 1,310 tak máš bohatou směs. (opravte mě pokud se pletu)
nepise kod motoru ale 1.4rka by mela mit 0 - 0,9V neustálených

Kwitek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 17.07.2009 21:12

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Kwitek »

Kód motoru je AKQ. Takže když mam lambdu 1.310 při zvýšených otáčkách tak to znamená že je v háji? Jen chci ještě říct že místo katalyzátoru je tam navařená trubka a na zadním díle vejfuku je tak šest děr je skoro jak cedník tak to měření snad mohlo taky ovlivnit ne? Jinak už mám koupenej jak katalyzátor tak ten poslední díl vejfuku.

Uživatelský avatar
Sparks
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 11.05.2009 08:03

Re: Katalizátor univerzální

Příspěvek od Sparks »

hlavne at nemas nejake netesnosti na potrubí pred lambdou, v haji byt nemusi teda jestli to napeti 1,3 neni staly, vliv na to ma zaneseny vzduchovy filtr, spatny svicky, spatny vstriky, kdyz rikas pri zvysenych otackach menil si nekdy vzduchovy filtr ? mas to bohaty a pokud mas zaneseny filtr to znamena, ze prave pri vysich otackach nema motor tolik vzduchu kolik potrebuje a tim padem je smes bohata, samozrejme by to chtelo nejdriv diagnostiku muze to delat treba i cidlo teploty, to je tezky radit. Zajed k nekomu na diagnostiku, hlavne k nekomu kdo umi s osciloskopem. A ten vyfuk dej do kupy, divim se, ze ti s deraym vyfukem vubec emise delal, vetsinou hned vyhazujou.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“