EGR po výměně stále zlobí
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
EGR po výměně stále zlobí
Dobrý den
Mam auto Golf IV 1.4 16V 55Kw kod motoru AXP
byl seklí ventil zpětného vedení výfukových plynu. Po výměně ventilu (originál Pierburg 036131503 M) jednotka píše závadu: zpětné vedení spalin - průtok příliš malý. CHECK kontrolka se rozvicí každý den. Po smazání kontrolky se rozsvítí druhý den znovu.
Už nevím co měnit, poraďte. Reklamovat ventil? vyčistit potrubí? Nebo řídící jednotka??
Mam auto Golf IV 1.4 16V 55Kw kod motoru AXP
byl seklí ventil zpětného vedení výfukových plynu. Po výměně ventilu (originál Pierburg 036131503 M) jednotka píše závadu: zpětné vedení spalin - průtok příliš malý. CHECK kontrolka se rozvicí každý den. Po smazání kontrolky se rozsvítí druhý den znovu.
Už nevím co měnit, poraďte. Reklamovat ventil? vyčistit potrubí? Nebo řídící jednotka??
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: EGR po výměně stále zlobí
a nemáš třeba ucpané to potrubí co k němu vede? zkusil bych tu "kovovou" hadicu s přírubou jak k němu vede profouknout nebo prorazit něčím.. je tenká ty saze co jsou jdou zpět do saní se chytají na stěny a tím snižují průchod toho "bordelu"...
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
Re: EGR po výměně stále zlobí
no zkusit se to může, ale jde o to, že i kdyby to bylo ucpané, tak to přece nema vliv, nebo tam je něco co měří ty přepouštěný spaliny?já měl za to, že tam neni nic co to měří, že se jen egr elektronicky hýbe.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
Re: EGR po výměně stále zlobí
zabiju se z toho řetězem, pořád to svítí jak vánoční stromek a já čekal, že budu mít po výměně pokoj.
- ještě bych chtěl dodat, že na diagnostice při základnim nastaveni (04) skupina 74 - napětí v pořádku- ADP ok
skupina 75(měření tlaků)- test ok
- ještě bych chtěl dodat, že na diagnostice při základnim nastaveni (04) skupina 74 - napětí v pořádku- ADP ok
skupina 75(měření tlaků)- test ok
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: EGR po výměně stále zlobí
zkoušel jsi na vagu akční člen EGR?měl by cvakat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
Re: EGR po výměně stále zlobí
cvaká, test proběhne v pořádku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
Re: EGR po výměně stále zlobí
aha, tak sme to připojili dnes a při testu akčních členů to napsalo system zpetnych vyfukovych plynů-zkrat na kostru, takže moje otázka je, kde kostru hledat, pokud někdo bude vědět, budu moc vděčný!
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: EGR po výměně stále zlobí
skrat na kostru bude spíš asi něco uvnitř dojebkano nebo projdi kabeláž od EGR ventiluBenny8 píše:aha, tak sme to připojili dnes a při testu akčních členů to napsalo system zpetnych vyfukovych plynů-zkrat na kostru, takže moje otázka je, kde kostru hledat, pokud někdo bude vědět, budu moc vděčný!
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR po výměně stále zlobí
Měřák jako takový tam neni,ale co jsem se dočetl v různých článcích o recirkulaci spalin tak řídící jednotka počítá s určitym obsahem vrácenych spalin a nespíš to pozná jak MAP senzor tak o tom dá zprávu i lambda sonda.Jinak funkce EGR se dá logovat i za jízdy myslím že je to v kanálu co je napětí vedené do EGR.K tomu skratu na kostru to bych zkusil prohledat konektor a kabeláž k EGR jestli neni někde mechanicky poškozená.Benny8 píše:no zkusit se to může, ale jde o to, že i kdyby to bylo ucpané, tak to přece nema vliv, nebo tam je něco co měří ty přepouštěný spaliny?já měl za to, že tam neni nic co to měří, že se jen egr elektronicky hýbe.
VW GIV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
Re: EGR po výměně stále zlobí
děkuj imnohokrát za vaše reakce. Právě sme propípali všechny kabely co vedou od egru do řj a nikde nic přerušenýho není. Zítra zkusíme pročistit potrubí včetně kanálku zpět do motoru a zkusíme zapojit starej EGR co tam byl(na něm to zkrat na kostru nepsalo) tak se uvidí. Jestli bude zkrat na kostru i u toho starýho tak je to řj.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.11.2009 21:25
Re: EGR po výměně stále zlobí
tak sláva, konečně vyřešeno. Háček byl opravdu v neprůchodnosti potrubí, nejvíc zarostlí to bylo až na konci kdy jde ta mosazná trubka do škrtící klapky. Nešlo skrz strčit ani šroubovák. Rovnou jsme vyčistili i škrtící klapku. Auto teď mnohem lépe reaguje na rychlé přidání plynu (nedusí se) ale uvidíme jak moc klesne výkon, když to konečně začne přepuštět spaliny jinak tu mosaznou trubku a kolínko od egru k motoru jsme vyčistili, že jsme dovnitř nalili benzín a zapálili a nakonec vapkou...ostatní nepřístupné části šroubovákem a smirkem
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR po výměně stále zlobí
Na výkonu to bude znát jen nepatrně.EGR se nejvíc otevírá okolo 3000ot/min tj v pásmu provozních otáček.
VW GIV 1.6 16V
- chasnik
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.06.2008 20:01
- Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR po výměně stále zlobí
tak to jsem zvědav- taky mi to píše zkrat na kostru v sobotu budu měnit těsnění pod hlavou, tak to zkusím vyčistit a uvidíme
- chasnik
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.06.2008 20:01
- Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR po výměně stále zlobí
tak dámy a pánové- nechal jsem vyčistit EGR a je to milion ku jedné. Auto se nedusí, táhne jako za mlada... ještě vyměním svíčky za NGK a budu spokojen
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 01.02.2010 20:54
- Bydliště: Větřní
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR po výměně stále zlobí
ahoj, já se přidám s dotazem, mám sice 2,0, ale princip asi bude ten samej..zkoušel jsem vymontoval EGR, ale když jsem vytočil šroubky ho držící, tak mi stejně nešel sundat..mám se bát nějak zabrat?..nebo je tam ještě nějakej fígl?..já se bál, tak jsem to radši zašrouboval zpátky..díky..