MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Ja mam take 66kw 1.9tdi PD a nacipovano zde od klubaka a jsem naprosto spokojen
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 27.08.2009 19:19
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
zdravím, má někdo zkušenosti s tímto kabelem na chiptuning? dík
http://www.motordiag.cz/produkt/eobd1250" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motordiag.cz/produkt/eobd1250" onclick="window.open(this.href);return false;
- 2P7
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 16.06.2009 20:48
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Čau klubácí!tak jsem byl dneska s mojí 66kw na čipu,když jsem ji totiž koupil,tak tam byl zapojenej powerbox,tak jsem si myslel,že není čipnutá a ona je!tak powerbox jde ven a s tim jsem vyřešil další problem!od začátku co to mám,tak se mi stávalo,že když jsem přeřadil z 1ky na 2ku a pak na 3ku,tak se mi někdy celý auto začalo škubat a celej problem je prej v řídící jednotce,jak mi bylo vysvětleno,tak je tam nějaká stará a ty prý to dělají,jediný co vým,že je v plastu a že nemá ani takový možnosti co se týče čipování,tak mám sehnat z AFN a má prý být hliniková,pak prej už to není takový problem,jsem zvědavej co bude dál!
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 05.10.2007 21:56
- Bydliště: kousek od Jihlavy, Janštejn
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Ahoj,
jakej motor tam máš ? Starej s rotačkou nebo PD ?
Jestli rotačku, doporučuji toto: http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
U PD jsou téměř stejné možnosti, navíc zabiješ 2 mouchy jednou ranou, protože s tím máš hotovej i kus údržby
Sám jsem u nich byl s golfem, dávali jsme Sprint520 a když jsem jel odsud, měl jsem velký problémy s dodržováním
předpisů ))
jakej motor tam máš ? Starej s rotačkou nebo PD ?
Jestli rotačku, doporučuji toto: http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf
U PD jsou téměř stejné možnosti, navíc zabiješ 2 mouchy jednou ranou, protože s tím máš hotovej i kus údržby
Sám jsem u nich byl s golfem, dávali jsme Sprint520 a když jsem jel odsud, měl jsem velký problémy s dodržováním
předpisů ))
- 2P7
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 16.06.2009 20:48
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
starej 1Z,ale včera večer jsem dostal číslo ještě na nějakýho chlapíka z Prahy co čipuje,tak jsem mu volal a prej by to neměl být problem upravit a jednotku bych měnit nemusel,tak se nechám překvapit!
-
- Řidič
- Příspěvky: 140
- Registrován: 05.10.2007 21:56
- Bydliště: kousek od Jihlavy, Janštejn
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
U motoru 1Z je max doporučený výkon kolem 110-120k, jsou tam slabý písty a propalují se, takže pozor na to.
Jestli máš najeto víc než 150.000 km a neměnil si vstřiky, doporučuju Ti dát místo čipu nový trysky Race520,
protože jestli Ti udělají čip a budou Ti kapat, propálíš písty téměř jistě.
Jestli máš najeto víc než 150.000 km a neměnil si vstřiky, doporučuju Ti dát místo čipu nový trysky Race520,
protože jestli Ti udělají čip a budou Ti kapat, propálíš písty téměř jistě.
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Tak jsem cca 7 měsíců po chiptuningu. Za tu dobu ujeto skoro 8 tis km. V průměru mám vyšší spotřebu cca o 0,4 l/100 km, ale to může být zimníma gumama a zasviněným vzduchovým filtrem, který jsem právě vyměnil.
Prakticky nechápu, jak jsem mohl se svojí 66-kou jezdit dřív bez chipu Mám motor AHU a určitě doporučuju svěřit do rukou skušeného chiptunera. Jsem VELMI SPOKOJEN.
Prakticky nechápu, jak jsem mohl se svojí 66-kou jezdit dřív bez chipu Mám motor AHU a určitě doporučuju svěřit do rukou skušeného chiptunera. Jsem VELMI SPOKOJEN.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 08.05.2009 17:27
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Spojku tam mas povodnu ? Ak nie, tak z coho pasuje silnejsia ?
- ls
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Máte někdo zkušenost s touto firmou http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuni ... en/sharan/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kldr
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.11.2008 11:55
- Bydliště: Třeboň
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Nazdar všichni neočipovaní 66kW SAGisti. Nějakej ten pátek už jezdím pouze s 66kW a nemotám se jen kolem komína s dvoučlenou osádkou. 7 sedaček v autě mám permanentně (třetí řada je tedy převážně sklopená, ale využívám ji taky). Původně jsem chtěl koupit jedině jen 81 kW verzi, ale díky info šumu jsem si "omylem" dojel pro tu slabší variantu. Při koupi pak rozhodl skvěle zachovalý nepoškozený interier.
Čip se pro mne pak stal skoro prioritou č.1 páč mne každej přesvědčoval, že bez něj to zkrátka nejede. Faktem bylo, že oproti Passatu byla akcelerace podstatně slabší. Na druhou stranu jsem ale kupoval velký, vysoký rodinný auto na pohodlí a ne sporťáka, kterej jede jak ďas, sedí v zatáčce bez nahnutí jak pr**l na hrnci, ale pohodlně odveze max. 4 lidi.
Dilema: čip ano, nebo ne, měla rozseknout loňská týdenní dovolená ve Francii. Náklad: 4 dospělí + 300 kilo bagáže. Po Francii ježdění v 6ti lidech bez bagáže. Cesta zpět už stejně jako cesta tam. Německý dálnice umožňují svižnější jízdu, takže kde se dalo jelo se 140-160, na chvilenku jsem zkusil 180. Závěr cesty: výkon nechyběl, 6 v převodovce ale citelně.
Letos proběhla jiná zatěžkávací zkouška - dovča v Orlických horách. Náklad: 7 dospělých (z toho 4 dost narostlý chlapi silně přes metrák) + tolik bagáže kolik se do auta dalo ještě narvat. Po natankování do plna jsem na pumpě trochu s obavami sledoval jak připosraně je zadek sharyka přidřeplej k zemi. Závěr cesty: výkon mi opět nijak zvlášť nechyběl, předjíždění pravda krapet vláčnější (ale kdybych měl zástěrky, tak bych je při těch metrácích naložených uvnitř opravdu táhnul po zemi) a přestože klimatizace permanentně běžela na plný kule (venku teplota 34-38°C uvnitř jsem si dopřával 20-21°C) při spočítání spotřeby jsem byl mile překvapen hodnotou 6,5 l/100km.
Každý podle svýho, ale já osobně čip motoru nepotřebuju. Pokud někdo vymyslí čip na převodovku, dám ale hbitě načipovat 6.
Čip se pro mne pak stal skoro prioritou č.1 páč mne každej přesvědčoval, že bez něj to zkrátka nejede. Faktem bylo, že oproti Passatu byla akcelerace podstatně slabší. Na druhou stranu jsem ale kupoval velký, vysoký rodinný auto na pohodlí a ne sporťáka, kterej jede jak ďas, sedí v zatáčce bez nahnutí jak pr**l na hrnci, ale pohodlně odveze max. 4 lidi.
Dilema: čip ano, nebo ne, měla rozseknout loňská týdenní dovolená ve Francii. Náklad: 4 dospělí + 300 kilo bagáže. Po Francii ježdění v 6ti lidech bez bagáže. Cesta zpět už stejně jako cesta tam. Německý dálnice umožňují svižnější jízdu, takže kde se dalo jelo se 140-160, na chvilenku jsem zkusil 180. Závěr cesty: výkon nechyběl, 6 v převodovce ale citelně.
Letos proběhla jiná zatěžkávací zkouška - dovča v Orlických horách. Náklad: 7 dospělých (z toho 4 dost narostlý chlapi silně přes metrák) + tolik bagáže kolik se do auta dalo ještě narvat. Po natankování do plna jsem na pumpě trochu s obavami sledoval jak připosraně je zadek sharyka přidřeplej k zemi. Závěr cesty: výkon mi opět nijak zvlášť nechyběl, předjíždění pravda krapet vláčnější (ale kdybych měl zástěrky, tak bych je při těch metrácích naložených uvnitř opravdu táhnul po zemi) a přestože klimatizace permanentně běžela na plný kule (venku teplota 34-38°C uvnitř jsem si dopřával 20-21°C) při spočítání spotřeby jsem byl mile překvapen hodnotou 6,5 l/100km.
Každý podle svýho, ale já osobně čip motoru nepotřebuju. Pokud někdo vymyslí čip na převodovku, dám ale hbitě načipovat 6.
- CiFO
- Člen klubu
- Příspěvky: 296
- Registrován: 12.10.2008 21:19
- Bydliště: Praha-Přerov a zpět
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
to je hezky napsáno,já po pravdě mám chip asi dva roky a jsem spokojen,mladý hejsek co chce ať auto táhne,táhne krásně,radost jezdit ale poslední dobou si říkám jestli to nedát do původního stavu..když to sečtu tak i s těma 160 km se dá jet,jen to předjíždění bude horší sem ten typ co když předjíždí tak musí akcelerovat ne se vláčet vedle předjížděneho a doufat že ho fakt předjedu
CiFO - King of Crunk
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "
-
- Jezdec
- Příspěvky: 274
- Registrován: 30.09.2009 23:07
- Bydliště: " HRADUBICE " konec D11
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
tak jsem zkusil do mého motoru AVG 81kW dát chip.
A parametry by měli vypadat asi takhle:
originál úprava
Výkon (HP) 110 HP / 4150 RPM 143 HP / 4250 RPM
Výkon (KW) 81 KW / 4150 RPM 105 KW / 4250 RPM
Točivý moment (NM) 235 NM / 1900 RPM 306 NM / 1800 RPM
Maximální rychlost - + 10 KM/H
Spotřeba (město) - - 0,50 L / 100 KM
Spotřeba (kombinovaná) - - 0,30 L / 100 KM
Spotřeba (mimo město) - - 0,20 L / 100 KM
Na brzdě jsem nebyl,ale možná na ní někam zajedu.
Autí jsem já neměl možnost vyzkoušet,protože 2 hodiny po chipu jsem ho propůjčil švagrovy na dovolenou do Chorvatska
Ale co jsem zatím vysledoval,tak to nekouří-možná snad i méně jak předtím a tahá to opravdu plynule od spodu.(kopec ve vesnici a dřív přeřazování na trojáka,ale teďka v klidu čtyřka)
Více napíšu až se mi miláček vrátí
cena:3750,-
A parametry by měli vypadat asi takhle:
originál úprava
Výkon (HP) 110 HP / 4150 RPM 143 HP / 4250 RPM
Výkon (KW) 81 KW / 4150 RPM 105 KW / 4250 RPM
Točivý moment (NM) 235 NM / 1900 RPM 306 NM / 1800 RPM
Maximální rychlost - + 10 KM/H
Spotřeba (město) - - 0,50 L / 100 KM
Spotřeba (kombinovaná) - - 0,30 L / 100 KM
Spotřeba (mimo město) - - 0,20 L / 100 KM
Na brzdě jsem nebyl,ale možná na ní někam zajedu.
Autí jsem já neměl možnost vyzkoušet,protože 2 hodiny po chipu jsem ho propůjčil švagrovy na dovolenou do Chorvatska
Ale co jsem zatím vysledoval,tak to nekouří-možná snad i méně jak předtím a tahá to opravdu plynule od spodu.(kopec ve vesnici a dřív přeřazování na trojáka,ale teďka v klidu čtyřka)
Více napíšu až se mi miláček vrátí
cena:3750,-
- Jidek
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13.11.2011 09:32
- Bydliště: Jičín
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Koupil jsem to prý už načipované,jede to slušně,ale jak klesnou otáčky,je to hrozně líné.S tím nic neudělám?
Sharan II 2001,1.9 PD,66 KW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.07.2011 12:14
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
To Julinaa.
Až podezřele příznivá cena.Většinou se pohybuje 5000,- a výše.Tím nechci
narážet na kvalitu.Napište,jak jste spokojen.Také o tom uvažuji a srovnávám pro i proti.Mám AFN 81Kw.220000Km?Většinou nevytáčím,spíše využívám od spoda.Dlouhodobá spotřeba 6,7L,bez bufíku,nebufí.Klima klimuje.Napište,kdo Vám čip dělal a jestli je uvedená cena stejná i pro ostatní.Zdravím,Richard.
Až podezřele příznivá cena.Většinou se pohybuje 5000,- a výše.Tím nechci
narážet na kvalitu.Napište,jak jste spokojen.Také o tom uvažuji a srovnávám pro i proti.Mám AFN 81Kw.220000Km?Většinou nevytáčím,spíše využívám od spoda.Dlouhodobá spotřeba 6,7L,bez bufíku,nebufí.Klima klimuje.Napište,kdo Vám čip dělal a jestli je uvedená cena stejná i pro ostatní.Zdravím,Richard.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 05.08.2013 15:48
- Bydliště: Tábor
Re: MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?
Jsem tu nováček, tak nevím kde trefit správné téma, ale stejně by mi tu někdo mohl poradit. Zajímám se o čipování, ale všude se hodně píše hlavně o naftových motorech. Já mám 1,8 t v Alhambře 110 kW. Všude se hodně diskutuje o firmách nabízejícíh čipování na různé i netovární hodnoty, negativní i pozitivní zkušenosti. Chtěl bych se zeptat, jestli neexistuje nějaká střední ( tovární ) cesta, protože vím, že motor 1,8 turbo má už z výroby několik výkonových verzí 118, 132, 140, 165 kW. Šlo by např. vyměnit jen tovární ŘJ z Audi A4 nebo jiného koncernového auta, která měla 118 nebo i 132 kW, nebo jsou k tomu nutné provést i jiné úpravy? Nerad bych šel cestou netovární úpravy, nechci urazit žádného zkušeného čipaře, jejich práci uznávám, ale myslím si, že když to umožňuje výrobce, tak to udělal nejlépe, přeci jen asi na tom nestrávil 2 hodiny. Za případné tipy, či odkazy na jiné vlákno, kde se to již řeší děkuji.