a co čidlo tlaku v sacím potrubí...jinak když jsem dal na regulaci turba hadici od podtlaku natvrdo, natlačil 1800 hnedka...auto jsem nedávno koupil, nevím co s tím kdo dělal předemnou...plynový pedál a jejda...mohl mně pod něj zajet koberec i tak si myslím že by to mělo tahnout líp...ovšem zajímavej tip s rozvodama, resp, posunutý rozvody...že by to bylo o zub posunutý? mimoto ta trubka k egr je zcela studená...nemyslím že tím jde byť jen minimum...ale zkusit mohu...majkl1 píše:Tak za prvé, můžeš mít stále přiotevřený EGR. To že mu utímpneš podtlak, neznamená to, že je zavřený. Může mít v sobě tolik nánosů, že nedovírá. Dej tam tedy plech.
Za druhé bych nevyloučil netěsnost v potrubí za turbem(včetně díry v IC).
Za další - nedělal už někdo turbo? Stává se, že když se dávaj podložky, může se to přehnat a pak turbo netlačí.
Pak něco obdobného mi dělalo (váha však ukazovala ještě o krapet méně) špatně nastavená vačka a sacíma ventilama se vracel vzduch zpět.
Pak máš asi taky nějaký svinstvo pod plynovým pedálem, páč ti to nedá 100%.
Turbo ti zkrátka pomalu tlačí a trvá mu 4,5 vteřiny než se dostane na požadavek. Začni pořádnou záslepkou EGRu.
B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Já to měl šoupnutý jen o 2cm "na setrváku", což je tak cca půl zubu. Taky zkus na zkoušku prohodit N18 za N75.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
N18 je ventil EGR a N75 je regulace turba? vypadají dost stejně...jen nevím mají stejnej konektor? oba jsou ale myslím řízeny pulsně šířkovou modulací...prostě aby regulovaly...majkl1 píše:Já to měl šoupnutý jen o 2cm "na setrváku", což je tak cca půl zubu. Taky zkus na zkoušku prohodit N18 za N75.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Funkčně jsou stejné, liší se pouze materiálem. Na zkoušku to lze vyměnit.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
oki, vyzkouším to a dám vědět...brácha se mně mrkne na ty rozvody...myslíš že je reálný aby N75 měl prodlevu a v tom důsledku nabíhalo turbo se zpožděním?majkl1 píše:Funkčně jsou stejné, liší se pouze materiálem. Na zkoušku to lze vyměnit.
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
majkl1 - čeče s tim pomalym tlačenim si nejsem jistej, jestli si to takhle vykládat, když požadovanej tlak přesáhne už pod dvěma tis.ot. ... chvíli mu to holt trvalo, než se "sebral z nízkejch"
a jinak co se týče případnejch netěsností sání, tak i vzhledem k nový váze bych při porovnání skut. váhy a tlaku turba netipoval únik (za turbem) ...
Beatrice - ještě k tomu postupu logování - 3 tis. ot. je "referenční hodnota", ne finální ... to už motor všemu "povolí uzdu" (samosebou z výroby ne až do omezovače), takže nižší otáčky jsou řekl bych často míň vypovídající... zkusil bych lognout i to turbo s palivem ...
... turbo možná nebude daleko od pravdy , ale jsem zvědavej, čim to nakonec bude
a jinak co se týče případnejch netěsností sání, tak i vzhledem k nový váze bych při porovnání skut. váhy a tlaku turba netipoval únik (za turbem) ...
Beatrice - ještě k tomu postupu logování - 3 tis. ot. je "referenční hodnota", ne finální ... to už motor všemu "povolí uzdu" (samosebou z výroby ne až do omezovače), takže nižší otáčky jsou řekl bych často míň vypovídající... zkusil bych lognout i to turbo s palivem ...
... turbo možná nebude daleko od pravdy , ale jsem zvědavej, čim to nakonec bude
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
takže včera jsem prošel podtlakový přípoje, ventil EGR je pouze elektricky připojenej, jinak podtlakový hadice jsou mimo...záměna N75 a N18 nic nepřinesla, dal jsem nový podtlakový hadice, prozkoušel regulaci turba, ta chodí na pohodu, poslední nápad je čidlo tlaku v sacím potrubí se snímačem teploty, co vy na to? jinak už to vidím jako výlet po palivovým hospodářství - někde na foru někdo popisoval, že se mu šprajcl jakejsi ventil přívodu paliva...fakt už nevím...váha to určitě není, regulace asi taky ne, N75 s nejvyšší pravděpodobností též ne -buď je zasekanej kat do kterýho švihnu pajsrem jen co se nase...u nebo to pošlu ze skály....(prosím o upřesnění, jaký skupiny a v jakých otáčkách udělat log)...zatím díkecFandaTDI píše:majkl1 - čeče s tim pomalym tlačenim si nejsem jistej, jestli si to takhle vykládat, když požadovanej tlak přesáhne už pod dvěma tis.ot. ... chvíli mu to holt trvalo, než se "sebral z nízkejch"
a jinak co se týče případnejch netěsností sání, tak i vzhledem k nový váze bych při porovnání skut. váhy a tlaku turba netipoval únik (za turbem) ...
Beatrice - ještě k tomu postupu logování - 3 tis. ot. je "referenční hodnota", ne finální ... to už motor všemu "povolí uzdu" (samosebou z výroby ne až do omezovače), takže nižší otáčky jsou řekl bych často míň vypovídající... zkusil bych lognout i to turbo s palivem ...
... turbo možná nebude daleko od pravdy , ale jsem zvědavej, čim to nakonec bude
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
ještě jedna věc...když jsem měl sundanou nasávací rouru do turba, moc s tím rotorem nejde točit...
- rege
- Řidič
- Příspěvky: 199
- Registrován: 11.05.2008 13:01
- Bydliště: PresoVW-okolie, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
turbo musi ist lahko roztocit... asi by sa mu zisla generalka...
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
no když zabereš za ty lopaty, je to asi jako by jsi protáčel čerpadlem u pračky....prostě musíš sakra zabrat....a dokola jím jenom prstem neotočíš...jo ještě něco k tomu...když jsem připojil natvrdo podtlak, bylo slyšet že nabíhá až po určitý době...prostě jsi slyšel jak začíná sát vzduch...ale trvá mu to cca 5-10srege píše:turbo musi ist lahko roztocit... asi by sa mu zisla generalka...
- Pája19
- Závodník
- Příspěvky: 664
- Registrován: 16.06.2010 20:17
- Bydliště: Pardubice
-
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 15.06.2008 14:35
- Bydliště: Rakovník až Slaný
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Myslím, že AFN nemělo zdechklapku...Pája19 píše:Jak je na tom chcípklapka?
Passat 2002, TrendLine, 1.9TDi, 96kW PD (AVF,FRK)
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
nevím...u auta je možný kde co ale když jsem si uvědomil jak se protáčely lopaty turba.,..obávám se že bude něco na ložisku...a jelikož jde o vyváženej systém nezbyde než ho nechat repasnout...je jasný že turbínu od kompresoru neoddělím jen tak...
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
ta turbína by měla jít z lehka,když není nastertováno ,tak má v kluzných ložiskách radialní vůli (nahoru,dolu)-tak to asi nemáš to správný ořechový,že se nechce točit.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
živočich píše:ta turbína by měla jít z lehka,když není nastertováno ,tak má v kluzných ložiskách radialní vůli (nahoru,dolu)-tak to asi nemáš to správný ořechový,že se nechce točit.
nicméně mohlo by to mít vliv na odezvu turba, jak bylo řečeno na základě logů...popřípadě klást výfukovým plynům odpor?