Princip nádrže u syncra(4motion)

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
dvml
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 320
Registrován: 23.08.2009 23:35
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od dvml »

Takže obrázkově řečeno,červená hadice vytváří svým průřezem takový podtlak,aby růžová mohla přečerpávat naftu z leva do prava.
A ty jsi nakonec jenom vyměnil pumpu?


majkl1 píše:To DVML: Nikoliv podtlak je pouze mezi sítem a pumpou (to nás nezajímá) a pak jen v místě označeném "místo nasávání". Jde o to, že v zůženém místě nafta získává vyšší rychlost a dle fyzikálních zákonitostí vzniká v tomto místě podtlak. Těžko se to chápe, ale je to tak. :P
To Petrik: ty máš chybu jinde. Mezi pumpou v nádrži a tandemem. S nádrží jako takovou to myslím nesouvisí. Někde mezi tím ti to přisává vzduch a padá nafta.
Když nemyslíš,zaplatíš
Obrázek

Petrik 24
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 28.08.2010 17:16

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od Petrik 24 »

no viac krat som pozrel toto vedenie ale vsetko bolo suche a spoje pevne tak uz fakt neviem ale diky...
VW passat avf 4motion 6q Highline.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od majkl1 »

dvml píše:Takže obrázkově řečeno,červená hadice vytváří svým průřezem takový podtlak,aby růžová mohla přečerpávat naftu z leva do prava.
A ty jsi nakonec jenom vyměnil pumpu?


Mě pomohlo si prostudovat toto:http://moon.felk.cvut.cz/~pjv/Jak/_phys/f118/start.html
ale je fakt, že jsem při tom měl v ruce tu trubku.
Ano, u mě byl problém v příliš malém tlaku pumpy, takže nafta z pumpy šla cestou menšího odporu, to jest pouze cirkulovala v pravé části nádrže a do levé se čerpadlem vůbec nedostala.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
AlesK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 256
Registrován: 24.07.2010 14:39
Bydliště: Teplicko

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od AlesK »

Ahoj, vím že to úplně nepatří do této sekce je to spíše do poptávek, ale když už tady máme to téma na synchra tak snad by jste mě mohl někdo poradit kde sehnat ten plovák kde je pumpa na GIV synchro. Stačil by mě jen ten plastová obal ne něm mám totiž ulomenou trubku kam se připojuje ta hadice z levé půlky. Nemůžu to nikde sehnat. Jen orig a to se nedá. Dík

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od majkl1 »

Zkus napsat klubákovi Steve. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
AlesK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 256
Registrován: 24.07.2010 14:39
Bydliště: Teplicko

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od AlesK »

Ahoj žádnýho "steve" jsem nenašel jedině steve4ever to je on koho jsi myslel?

živočich
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1387
Registrován: 07.07.2009 22:33
Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od živočich »

tak tady je ,snad ti to pomůže
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=227&t=164859" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdraví a sílu najdeš ve VW

Uživatelský avatar
jp1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 250
Registrován: 29.05.2009 10:48
Bydliště: Chomutov, Ostrov
Kontaktovat uživatele:

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od jp1 »

takže když mi kecá ukazatel paliva, tak napřed zkontrolovat čerpadlo, jestli přečerpává palivo z jedné půlky do druhé?
čerpadlo běží při zaplém klíčku, nebo když běží motor?
z jakého Renaulta tam čerpadlo pasuje?

díky za info
passat 1,9TDi 4motion

Kapli
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.08.2014 23:47

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od Kapli »

Zdravím mam B5 Syncro 81 kw a taky motor točí a nic.Povolil sem trubku na rotačním čerpadle tam nafta nikde sucho u vstřiku to vyflusalo posledni zbytky jen.. Dneska sem oddělal zadni sedačky a po směru jizdy na prave straně za spolujezdcem jsou dvě hadice jedna jako zpětna přepad a druha směrem k motoru a pod tim musi být čerpadlo který ti žene naftu k rotačce nebo ne ? po sepnuti kličku by tam měl bejt nějakej proud a je tam cca 1,9 V což si mylsim že je hodně malo tak přemýšlim kde je chyba... Doteď sem neměl problem na rezervu klidně 60 km sem dojel ještě.Prostě mi auto přestalo dobijet tak sem to odstavil odtah dom a od té doby to nenatočim což je divné... Díky moc za odpověd i za nějakou radu co stim.. Zkusim to ještě napichnout na diagnostiku ale tam jeslti to něco ukaže, tot otázka.. Díky za odpověd či radu...

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od majkl1 »

Čerpadlo v nádrži u rotačky naftu netlačí k nádrži, nýbrž jen přečerpává z levé půlky nádrže do pravé. Pokud jsi vysál i naftu z filtru, čerpadlo nemá šanci jen s pomocí startéru naftu nasát. Takže musíš filtr zalít naftou, povolit trubky u vstřiků a točit, než začne stříkat nafta ze vstřiků. Pak trubky utáhnout a musí chytnout, pokud není krpa ještě jinde. Ale může se stát, že ti odešlo čerpadlo a nedokáže naftu nasávat.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Princip nádrže u syncra(4motion)

Příspěvek od majkl1 »

jp1 píše:takže když mi kecá ukazatel paliva, tak napřed zkontrolovat čerpadlo, jestli přečerpává palivo z jedné půlky do druhé?
čerpadlo běží při zaplém klíčku, nebo když běží motor?
z jakého Renaulta tam čerpadlo pasuje?

díky za info
Ukazatel nádrže nemá s čerpadlem nic společného. Tedy pokud nemáš vadný jedno ze třech čidel. Čerpaldo točí až když běží motor. Ale měl bys ho slyšet už když otočíš klíčkem do polohy těsně před tím, než začne točit startér.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“