1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi!

Uživatelský avatar
Vwcrazydriver
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 24.07.2008 00:39
Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Vwcrazydriver »

Tak co já vim,všechny 110kw a 132kw by minimálně spodky měly být identické.
Vyjímka jsou 154 a 165kw - cupra,S3,TT.....
Tam je klika víckrát uložená a ojnice tušim kovaný.
Kdyžtak někdo doplňte,popř.opravte ať se něco přiučíme. :wink:
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

AGU je uplně první verze 1,8T a tá prý ne, jinak souhlasím :)

Uživatelský avatar
Vwcrazydriver
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 24.07.2008 00:39
Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Vwcrazydriver »

Vím,znám AGU,taky jsem ho měl,ale ouplnou náhodou jsem to dnes řešil a zrovna AGU by měl mít spodek stejnej.
Teda neviděl jsem to,tvrdí to kámoš,kterej taky holduje týhle motorizaci a řek bych,že jí má dost zmáklou.
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

Kua budu jen rád! Ať má pravdu!!! :)

Uživatelský avatar
Vwcrazydriver
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 24.07.2008 00:39
Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Vwcrazydriver »

Vypochodovalo ti to na spodku????
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

To ne, ale chci přesáhnout hranici 300 koní a týpek, mi to právě čipuje říkal, že agu se moc nedá. Takže to možná teprv pochodovat bude! :D

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od deckard »

Tak to třeba vůbec není pravda,AGU právě ten potenciál má.Jen se musí vyměnit jistý komponenty.Na toto téma,se ale už hodněkrát psalo a plno informací je i na zahraničních servrech týkajících se prvě úpravy tohoto motoru.Čip samotný na 300 koní asi néé,to asi ale víš.

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

Jasně že vím. Já právě mám vše na autě a teď se dovím, že nějakých 320koní, co jsem chtěl mě posere motor. Tak jsem z toho nějakej zmatenej.

Uživatelský avatar
Vwcrazydriver
Řidič
Řidič
Příspěvky: 136
Registrován: 24.07.2008 00:39
Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Vwcrazydriver »

Přesně jak říká kolege Deckard,AGU je na to upe ideální.
Minimum elektroniky,jedna lambda,žádnej přiblblej snímač tlaku,kterej ti to hned shodí do nouzáku když to trošku nafoukneš,atd....
Tenhle kámoš má AGU v O1,turbo z O1 RS,čipajzlika,vyfuck=roura s koncovkou,filtr a lítá mu to neskutečně.
Levná úprava a fakt to funguje.
Jinak já mam Leona s 300ps a zrovna dnes mi podala ojnice pac...... :( Ale tam těch úprav je trošku víc.
Tohle s tim AGUčkem je takovej rozumnej poměr výkon/životnost,ten už se s tim nadělal takovejch psích kusů....
Auto má přes 2 kila a pořád šlape bez problémů.Akorát počítej,že nebude stíhat spojka a gumy. :D
Jo jinak jak už se začneš motat kolem 300 koní,tak bez toho aniž bys nedal spojku a kovaný vnitřky to fakt moc nevydrží.
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

Spojka stíhat bude, mám 6q převodovku. S tím by neměl být problém. No jsem na to celý zvědav. V pátek budu znát koňový výsledek mého půlročního snažení, snad budu mít radost a neposere se to hned. :mrgreen:

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od Pajk85 »

Takže radost mít nebudu. AGU je na nic. Nepobere to 630cc vstřiky. Max 440. Takže se přes 300koní nedostanu. Teď musím sehnat nový vstřiky a zaplatit s cestou tak 5000 za nic. :cry:

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od LukasFCS »

Vwcrazydriver píše:Přesně jak říká kolege Deckard,AGU je na to upe ideální.
Minimum elektroniky,jedna lambda,žádnej přiblblej snímač tlaku,kterej ti to hned shodí do nouzáku když to trošku nafoukneš,atd....
Tenhle kámoš má AGU v O1,turbo z O1 RS,čipajzlika,vyfuck=roura s koncovkou,filtr a lítá mu to neskutečně.
Levná úprava a fakt to funguje.
Jinak já mam Leona s 300ps a zrovna dnes mi podala ojnice pac...... :( Ale tam těch úprav je trošku víc.
Tohle s tim AGUčkem je takovej rozumnej poměr výkon/životnost,ten už se s tim nadělal takovejch psích kusů....
Auto má přes 2 kila a pořád šlape bez problémů.Akorát počítej,že nebude stíhat spojka a gumy. :D
Jo jinak jak už se začneš motat kolem 300 koní,tak bez toho aniž bys nedal spojku a kovaný vnitřky to fakt moc nevydrží.
Jaký turbo,svody,vstřiky,soft?Změřeno,nebo jen odhad 300PS??

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od jolik »

má agu pohyblivou vačku :?: v závislosti na otáčkách :idea:
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: 1,8T AGU vs zbytek - rozdíly

Příspěvek od DworiBak »

proměný časování nemá :wink: až 1.8T s el.plynem

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“