B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
http://leteckaposta.cz/782772576" onclick="window.open(this.href);return false;
http://leteckaposta.cz/956936124" onclick="window.open(this.href);return false;
tady jsou ty logy...
http://leteckaposta.cz/956936124" onclick="window.open(this.href);return false;
tady jsou ty logy...
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Váha dává málo, ECU stáhne naftu a proto to nejede. Sežeň si někde na zkoušku dobrou váhu a znovu naloguj.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
váha co je nová? nemůže tam ještě někde být něco jinýho? resp. něco co by ovlivnilo údaje váhy? pozn. filtry vyměněnýmajkl1 píše:Váha dává málo, ECU stáhne naftu a proto to nejede. Sežeň si někde na zkoušku dobrou váhu a znovu naloguj.
chtělo by to někoho tady z okolí Brna...otázka je jak se v elitu budu ohánět s tím, že váha co mně prodali je na pi..u -samozřejmě bych k tomu potřeboval jistotu...
hodnoty tam chodí do 850 jestli čtu dobře...jaké mají být hodnoty? poznáte dle toho jak nyní chodí turbo? jelikož ale tlačí co tlačí průtok tam být musí...leda by mně to kudla přisávalo ještě za váhou?
- beatrice
- Řidič
- Příspěvky: 92
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Jo ještě jedna věc...je to asi pitomost nicméně na moji váze vzduchu jsou zapojeny pouze piny 2, 3, 4 a 5 - na konektoru ze strany auta je jeden pin č. 1 neosazen, nicméně na váze je pinů 5. nemůže být bota aj v tom? je možné váhu nějak změřit třeba předehřívání měřícího vlákna..? když jsem ale sundal trubku za turbem jednou, průtok se značně zvedl...takže začínám mířit k rozvodům jestli se špatně nezavírají ventily a netlačí to proti...nemá někdo návod jak zkontrolovat rozvody?
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Tak jediné, co by to mohlo ještě ovlivňovat by byl přiotevřený EGR. Takže pokud ho nemáš zaslepenej, tak ho na zloušku zadělej plechem a naloguj znovu. Ten jeden neosazený pin je myslím pro auta s automatem, takže nic pro tebe.
A to že se po odpojení hadice za turbem zvedne průtok je logické, protože je menší odpor.
A to že se po odpojení hadice za turbem zvedne průtok je logické, protože je menší odpor.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
tak teď už vůbec nevim, co si o tom myslet (a neni to těma iritujícíma labelama - stáhni si nějaký z jiný verze vagu - na netu se daj najít i samostatně) ... chtělo by to širší souvislosti nejen k tomu "omezení na základě otáček/omezení krouťáku" - 3.pole 8.sk.(mechanickej odpor,... ), ale nezdá se mi ok, že klesá (pod 40) při plnym plynu nad 3,5 t.ot. (to bych si jakž takž dokázal odůvodnit u otčíma, kterej očekává výkon při přeřazení na 4 do dvanácti stovek otáček a vysoký otáčky jsou pro něj sprostý slovo) a stejně tak i ta váha, potažmo omezení kouřivosti, by mohlo ukazovat na stále vysokej odpor sání - ty ventily by možná taky nemusely bejt od věci - zkouknul bych předvstřik, jinak kontrola opotřebení rozvoďáku dle elsy je tady -
(majkl1)- zrovna dneska se mi roztrhal klíňák, vzal s sebou i řemen od klimy a pár kousků namotanejch na řemenici skočilo i k rozvodům a ty šly asi taky o zub a tentokrát dost možná na vačce , protože motor nehezky "ztraktorovatěl", takže holt odtah - myslíš, že to mohlo zohejbat ventily? Zejtra zkusí známej nastavit ten starej rozvoďák před výměnou na vyzkoušení, tak se jen modlim ...
jo a taky si nejsem jistej, jestli je normální(po dnešku bych se za to mohl sice trochu stydět, ale stejně: na svym motoru bych to ani nezkoušel porovnávat), že jednotka požaduje pod tisícem otáček 47,8 mg/R ... ... víc by asi opravdu řekly logy např. s přeřazenim na čtyřku do zhruba těch třech tisíc ot., ale i někdo zkušenější by z nich možná trochu hádal, pokud by ten motor neviděl, neslyšel ( a necejtil )
jakou máš spotřebu na volnoběh? (15.sk.3.pole - zahřátej) - neni mi totiž taky jasnej ten skoro čtyřvteřinovej sníženej volnoběh (za jízdy - 840) - vyřazuješ hned po zátahu? Může ho mít na svědomí i ta váha(->egr, jak psal majkl nebo ten zvýšenej odpor v sání, příp. to turbo, ...), protože nad 500mg/R(vzduchu) by omezení kouřivosti bylo kolem 28mg/R - jak jsem psal, chtělo by to znalosti toho dávkování paliva (která hodnota je "finální" a přesný způsoby výpočtů), aby (téměř) samotnej log napověděl víc ...
a tady kontrola kladky - (majkl1)- zrovna dneska se mi roztrhal klíňák, vzal s sebou i řemen od klimy a pár kousků namotanejch na řemenici skočilo i k rozvodům a ty šly asi taky o zub a tentokrát dost možná na vačce , protože motor nehezky "ztraktorovatěl", takže holt odtah - myslíš, že to mohlo zohejbat ventily? Zejtra zkusí známej nastavit ten starej rozvoďák před výměnou na vyzkoušení, tak se jen modlim ...
jo a taky si nejsem jistej, jestli je normální(po dnešku bych se za to mohl sice trochu stydět, ale stejně: na svym motoru bych to ani nezkoušel porovnávat), že jednotka požaduje pod tisícem otáček 47,8 mg/R ... ... víc by asi opravdu řekly logy např. s přeřazenim na čtyřku do zhruba těch třech tisíc ot., ale i někdo zkušenější by z nich možná trochu hádal, pokud by ten motor neviděl, neslyšel ( a necejtil )
jakou máš spotřebu na volnoběh? (15.sk.3.pole - zahřátej) - neni mi totiž taky jasnej ten skoro čtyřvteřinovej sníženej volnoběh (za jízdy - 840) - vyřazuješ hned po zátahu? Může ho mít na svědomí i ta váha(->egr, jak psal majkl nebo ten zvýšenej odpor v sání, příp. to turbo, ...), protože nad 500mg/R(vzduchu) by omezení kouřivosti bylo kolem 28mg/R - jak jsem psal, chtělo by to znalosti toho dávkování paliva (která hodnota je "finální" a přesný způsoby výpočtů), aby (téměř) samotnej log napověděl víc ...
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Tak jeden zub na vačce by neměl s ventilama udělat nic. Spíš bych měl obavy o celistvost řemene. Určitě ho sundat a důkladně zkontrolovat zub po zubu.
To omezení kouřivosti jde mimo mě. Neznám mapy ani co všechno a jak konkrétně toto ovlivňuje. Stejně to nemám u svého AFN možnost s KKL měnit.
A to chvilkové snížení volnoběhu po padnutí otáček může mít na svědomí volnoběžná dávka - kolik jí máš?
To omezení kouřivosti jde mimo mě. Neznám mapy ani co všechno a jak konkrétně toto ovlivňuje. Stejně to nemám u svého AFN možnost s KKL měnit.
A to chvilkové snížení volnoběhu po padnutí otáček může mít na svědomí volnoběžná dávka - kolik jí máš?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
majkl1 - doufám, že máš pravdu, jinak rozvody byly naštěstí před výměnou, takže jestli to přežily ventily, tak mě to moc nese*e, bejt to po výměně, tak by mě to fakt vytočilo - "zuby" toho starýho řemene jsou (aspoň u části) asi od vláken toho klíňáku trochu roztřepený, takže ten je po kontrole maxxx. opravdu jen na vyzkoušení ...
beatrice - já taky neznam ty mapy, takže i pro mě je ta kouřivost tak trochu orientační, ale i tak se z toho dá něco odvodit ... a ten sníženej volnoběh může bejt podle mě jak ta volnoběžná dávka (pův. 32768 v 2.kanále přizpůsobení - po loginu 12233, o čemž právě něco může napovědět i ta mnou zmíněná volnoběžná spotřeba - pokud bys na vyzkoušení měnil váhu, tak bych při tom zkouknul i rozdíl v tom 3.poli 15.sk.), tak třeba ten opožděnej předvstřik, což myslim, že by taky mohl bejt tvuj případ i vzhledem k tomu poklesu v 3.poli 8.skupiny při zátahu ve vyšších točkách
beatrice - já taky neznam ty mapy, takže i pro mě je ta kouřivost tak trochu orientační, ale i tak se z toho dá něco odvodit ... a ten sníženej volnoběh může bejt podle mě jak ta volnoběžná dávka (pův. 32768 v 2.kanále přizpůsobení - po loginu 12233, o čemž právě něco může napovědět i ta mnou zmíněná volnoběžná spotřeba - pokud bys na vyzkoušení měnil váhu, tak bych při tom zkouknul i rozdíl v tom 3.poli 15.sk.), tak třeba ten opožděnej předvstřik, což myslim, že by taky mohl bejt tvuj případ i vzhledem k tomu poklesu v 3.poli 8.skupiny při zátahu ve vyšších točkách
- Pája19
- Závodník
- Příspěvky: 664
- Registrován: 16.06.2010 20:17
- Bydliště: Pardubice
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Myslim si, že problém bude v tom turbu. Musí se točit volně. Jinak v Brně je dobrej http://www.rfauto.cz/.." onclick="window.open(this.href);return false;.
DieselPower
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: pha
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
no tak to sem zvedav co z toho bude...jinak co to auto ma za historii? nemuze to byt nejaka skladacka?
- FandaTDI
- VWjunior
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-západ
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Pája19 - na předchozí stránce píše, že turbo a sání už čistil a zlepšení částečný...
beatrice - něco novýho? Podle toho požadovanýho množství nafty (47,8) jsem to podezíral na nějakej "garážtuning", ale našel jsem graf mapy váhy(paliva a otáček), kterej to asi i vysvětluje(červená úsečka) - kouřivost neni moc omezená u nejnižších otáček, asi aby se mohlo rychleji roztočit turbo: a jestli to dobře chápu, tak zúžení průduchu váhy (př.tady se to řešilo) má na průběh krom celkovýho zvýšení "zjištěnýho" průtoku vzduchu ten efekt, že to jakoby utne spodní část grafu(modrá úsečka umístěná odhadem - dle míry zúžení) ... takže vlastně taky takovej "garážtuning", ale ne tak hroznej
(majkl1) - byla to sice těžká domluva s jednim "garážmistrem" (dovezl jsem mu tu sadu zdvihátek, protože se zmiňoval o koupi 1ks za něco kolem šesti stovek a nakonec mi ještě ani neseřídil předvstřik - křivka mimo - svislá přímka a na volnoběh počátek vstřiku při 4,4° před HÚ místo požad.0,9° ... ), hlava teda nakonec dolu nešla, ale mam pocit, že než se zahřeje, tak v otáčkách kolem 2t. slyšim klapání několika ventilů ... no uvidim po seřízení toho předvstřiku, doufam, že tomu motoru moc neškodí ježdění s takhle časnym předvstřikem
- zatim ho moc nehonim a potřebuju jezdit, domluva s mechošem na h***o, už jsem přemejšlel i že to zkusim sám, postup jsem si našel a známej, co dělá u VW (a taky věčně nemá čas) mi dal i nějaký tipy k postupu, ale mam "trému před premiérou" (volnoběžnej chod i otáčky stejný jako předtim, dokonce i spotřeba 0,4l/h), mam ale pocit, že se to pomaleji "sbírá" a občas víc čoudí (spotřeba za jízdy teda asi bude taky o málo vyšší) ... posl. dobou se mi všechno akorát se*e, tak se do toho raději nepouštim, stejně bych to musel dělat venku a ke všemu jsem nachcípanej ...
beatrice - něco novýho? Podle toho požadovanýho množství nafty (47,8) jsem to podezíral na nějakej "garážtuning", ale našel jsem graf mapy váhy(paliva a otáček), kterej to asi i vysvětluje(červená úsečka) - kouřivost neni moc omezená u nejnižších otáček, asi aby se mohlo rychleji roztočit turbo: a jestli to dobře chápu, tak zúžení průduchu váhy (př.tady se to řešilo) má na průběh krom celkovýho zvýšení "zjištěnýho" průtoku vzduchu ten efekt, že to jakoby utne spodní část grafu(modrá úsečka umístěná odhadem - dle míry zúžení) ... takže vlastně taky takovej "garážtuning", ale ne tak hroznej
(majkl1) - byla to sice těžká domluva s jednim "garážmistrem" (dovezl jsem mu tu sadu zdvihátek, protože se zmiňoval o koupi 1ks za něco kolem šesti stovek a nakonec mi ještě ani neseřídil předvstřik - křivka mimo - svislá přímka a na volnoběh počátek vstřiku při 4,4° před HÚ místo požad.0,9° ... ), hlava teda nakonec dolu nešla, ale mam pocit, že než se zahřeje, tak v otáčkách kolem 2t. slyšim klapání několika ventilů ... no uvidim po seřízení toho předvstřiku, doufam, že tomu motoru moc neškodí ježdění s takhle časnym předvstřikem
- zatim ho moc nehonim a potřebuju jezdit, domluva s mechošem na h***o, už jsem přemejšlel i že to zkusim sám, postup jsem si našel a známej, co dělá u VW (a taky věčně nemá čas) mi dal i nějaký tipy k postupu, ale mam "trému před premiérou" (volnoběžnej chod i otáčky stejný jako předtim, dokonce i spotřeba 0,4l/h), mam ale pocit, že se to pomaleji "sbírá" a občas víc čoudí (spotřeba za jízdy teda asi bude taky o málo vyšší) ... posl. dobou se mi všechno akorát se*e, tak se do toho raději nepouštim, stejně bych to musel dělat venku a ke všemu jsem nachcípanej ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 21.06.2015 19:25
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Ahoj nechci zakládat nové téma jde z toho logu vyčíst váhy a turbo díky moc
- Přílohy
-
- LOG-01-003-011-xxx.rar
- (2.48 KiB) Staženo 14 x
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
A ty nedosáhneš plynem na podlahu?
Předběžná rada je, nejezdit na spotřebu a chvíli mu teď nakládat, protože to turbo už začíná zadrhávat. Zatím se do 3 vteřin jakž takž doreguluje, ale ještě dvě vteřiny a padl by do nouzáku.
Předběžná rada je, nejezdit na spotřebu a chvíli mu teď nakládat, protože to turbo už začíná zadrhávat. Zatím se do 3 vteřin jakž takž doreguluje, ale ještě dvě vteřiny a padl by do nouzáku.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 21.06.2015 19:25
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
Takže furt točit jo ? je na tom logu vidět jak je to s váhou ? zdá se mi to takový líný no oproti co májí rodiče octavii 74kw to je něco jinýho no
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: B5 81kW AFN, lenoušek při chuti
no jenže rodičů octávka je o 200kg lehčí, ale hlavně to asi nedusej furt na čtvrt plynu a nepřekročení 2000otáček ... ono i naftu chce občas trochu protáhnout ... manželka to taky nedělala, auto mi taky přišlo takový línější a když jsem tomu pak jednou přidal lítali za mnou saze jak když zatopí elektrárna ... od té doby co jsem jí to řekl, at to občas při teplým motoru trochu protáhne, už přestalo čadit a auto jede zase hezky ...