b5.5 kotouce a desky
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10.08.2010 17:18
b5.5 kotouce a desky
Zdar borci,
nevite kdo dela prvovyrobu kotoucu a desek pro VW?
nevite kdo dela prvovyrobu kotoucu a desek pro VW?
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
- rapid.direct
- Moderátor
- Příspěvky: 3875
- Registrován: 17.02.2008 20:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
Proč je to tak důležité to slovo prvovýroba?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10.08.2010 17:18
Re: b5.5 kotouce a desky
No ja myslim, ze je, ptz kdyz si koupis napr. ATE kotouce primo u VW nebo nekde v Auto Kelly, tak to nutne nemusi znamenat, ze se bude jednat o dva identicke vyrobky.rapid.direct píše:Proč je to tak důležité to slovo prvovýroba?
Nevim jak u VW, ale napr. u BMW to tak je, znam mraky lidi, co si na bawo koupili ATE z normalni obchodni site a meli problemy-hlavne krouceni. U bmw origo kotoucu zadne problemy nejsou, i kdyz je to ATE.
Co si tak vzpominam z te diskuse, co se na toto tema na bmwklubu vedla, tak se delaji verze pro zapadni trhy a pak pro ty vychodni...takze asi tak.
Tal by me zajimalo, jak to je u VW - zkusenosti s origo a druhovyrobou.
U BMW to vychazelo tak, ze se proste vyplati priplatit a dat origo, nez pak resit reklamace a apod.
- Jenda.
- Pilot
- Příspěvky: 801
- Registrován: 11.07.2009 19:02
- Bydliště: BRNO
Re: b5.5 kotouce a desky
Já mám ATE 1,5 roku a spokojenost . Dávají se i na Supa.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: b5.5 kotouce a desky
U kotoučů nevím, ale u ATE destiček jsou minikálně 3 řady dle kvality (a ceny pochopitelně). Ty nejsračkovatěšní jsem nezkoušel, ty prostřední ano a už nikdy více. Ty nejlepší nemám odzkoušené. A zato, že se kotouče zkoutí mohou mít a často i mají na svědomí špatně zvolené destičky.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: b5.5 kotouce a desky
Mne sa kotuce stale krutily (aj povodne aj kupene nove Ferodo) vzdy vydrzali asi 3000 km a potom sa uz nedalo jazdit. Tak som dal ATE powerdisc a uz drzia treti rok (60 tkm). Obcas ale robia cudne zvuky nakolko su drazkovane. Ja nabuduce kupim asi dierovane Zimmerman. Ale aj Ate su fajn. A ozaj dozadu som tiez dal ATE.
- bmwm3
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 26.12.2007 17:14
Re: b5.5 kotouce a desky
Já tady teda nechci chytračit, ale na BMW jsem řešil brzdy ranec dlouho.
Naprosto nejlepší kombinace, co jsem vykoumal a mám/měl jsem i na Pašíku je Brembo kotouče a Textary. Destičky jsou pěkně měkký, takže to brzdí jako svině, jak účinkem, tak nevadnou po tvrdším zacházení.
Teď je neměli, tak jsem musel dát přední Ferodo Premier a NEJVĚTŠÍ tragedie. Sice neubývají, ale když jsou úplně ledový (v dešti na dálnici, když dlouho nebrzdím), tak pak ani na mokru nejsem schopnej zašlápnout ze 160, aby zasáhlo ABSo, když už se zahřejou, tak jeden, dva brzdné účinky jsou ok, ale po tvrdším zacházení se okamžitě uvařej, fakt obrovská tragedie a to nejsem žádnej závodník..
ATE je taky cajk, ale Brembo + Textar lepší, ale třeba počítat s tím, že ty desky mizej, ale zase brzděj a to tak, že super ...
Naprosto nejlepší kombinace, co jsem vykoumal a mám/měl jsem i na Pašíku je Brembo kotouče a Textary. Destičky jsou pěkně měkký, takže to brzdí jako svině, jak účinkem, tak nevadnou po tvrdším zacházení.
Teď je neměli, tak jsem musel dát přední Ferodo Premier a NEJVĚTŠÍ tragedie. Sice neubývají, ale když jsou úplně ledový (v dešti na dálnici, když dlouho nebrzdím), tak pak ani na mokru nejsem schopnej zašlápnout ze 160, aby zasáhlo ABSo, když už se zahřejou, tak jeden, dva brzdné účinky jsou ok, ale po tvrdším zacházení se okamžitě uvařej, fakt obrovská tragedie a to nejsem žádnej závodník..
ATE je taky cajk, ale Brembo + Textar lepší, ale třeba počítat s tím, že ty desky mizej, ale zase brzděj a to tak, že super ...
- ma-jkl
- Pilot
- Příspěvky: 829
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
info pro další lidi. Koupil jsem tam nakonec Brembo easy check a destičky Textar a perfektní. Jak tu někdo doporučoval, brzdný efekt je super, i když se zahřejí, účinnost bych řekl stejná, stejně tak, když potřebujete zabrzdit rychle na dálnici a jsou studené, perfektně to šlape pohromadě
...ford?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28.06.2009 12:18
Re: b5.5 kotouce a desky
ATE power disk. A brzdí to jak přeražený. Jen trochu mizej destičky.
Kámoš tam napral zimmermany a teky spokojenost.
Kámoš tam napral zimmermany a teky spokojenost.
- Hallo
- Jezdec
- Příspěvky: 438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWYSOČINA
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
Mám Ferodo SL a katastrofa.Píská to jak vlak,dal je tam mechoš a říkal že na všech autech ok.Myslel jsem si že sednou a přestanou,ale ne.Pískaj víc a víc.Kotouč (taky ferodo) je od nich odřenej,takže pujdou asi ven a na reklamaci,co mám koupit místo nich?Přemýšlel sem o těch levnějších rzimmerman,nebo o TRW (ty mám vzadu a ok),pak mě napadá už jen textar,ale ty stojej už skoro2t.Co doporučíte za kompromis?Díky
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 11.03.2008 11:07
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
Člověče komíne, to by mě zajímalo, když teda dirky snižují pevnost kotouče a zmenšují třecí plochu, proč se dělají právě u extrémně namáhaných brzd, třeba na závodních autech? Asi jsi toho hodně nazávodil, když máš takovou zkušenost. Já jezdil rally docela dlouho a mám opačnou zkušenost. Jinak bez direk jsem z Mořiny pod kopcem v Letech málem nedobrzdil. Brzdy totálně zvadly, ale s dirkama no problem. No možná až jednou vyzkoušíš sprotovní kotouče, tak změníš názorkomin píše:Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
Currahee píše:Člověče komine, to by mě zajímalo, když teda dirky snižují pevnost kotouče a zmenšují třecí plochu, proč se dělají právě u extrémně namáhaných brzd, třeba na závodních autech? Asi jsi toho hodně nazávodil, když máš takovou zkušenost. Já jezdil rally docela dlouho a mám opačnou zkušenost. Jinak bez direk jsem z Mořiny pod kopcem v Letech málem nedobrzdil. Brzdy totálně zvadly, ale s dirkama no problem. No možná až jednou vyzkoušíš sprotovní kotouče, tak změníš názorkomin píše:Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
-
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 11.03.2008 11:07
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: b5.5 kotouce a desky
To je sice fajn ale mi sa bavime o beznych brzdach a beznych dostickach ci mi chces povedat ze vrtane zimmermany su sportove brzdy? To nemyslis vazne, ceny sportovych brzd sa pohybuju niekde inde a neviem otom zeby som na WRC autach F1 ci na LE mans videl nejake auto co by malo vrtane kotuce