NAFTA V OLEJI
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- pepin12
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.05.2008 12:52
- Bydliště: VW
- Kontaktovat uživatele:
NAFTA V OLEJI
Nazdárek, mám problém pribývá mně nafta v oleji. Minulý týden mi mechanik měnil olej a za týden mi přibylo asi 0,5 l. (na měrce asi 2 cm od normálu) Měnil zatím jedno těsnění vstřiku (první od nárazníku). Během této výměny zjistil, že mám na tomto vstřiku opotřebovanou vačkovou hřídel - (na tomto vstřiku nemá potřebný ovál). Může to být tímto? Říkal, že vymění radějí všechny těsnění vstřiku, ale podotkl, že to může být i v tandemovém čerpadle? Jak to vůbec funguje...
-
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 08.07.2009 08:56
Re: NAFTA V OLEJI
stejnej problem .............pretesneni vsechnich vstreku to vyresilo( passat 2.0 tdi 100kw)....................vacka prisla na radu po pretesneni o 2 mesiace
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 21.09.2010 16:37
Re: NAFTA V OLEJI
mam stim taky problem u 2.0 tdi 100kw ale tandemove cerpadlo je vymeneno a tesneni na vstrikach taky a porad pribyva nafta..nevite cim by to mohlo byt? dekuju
-
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 08.07.2009 08:56
Re: NAFTA V OLEJI
je to urcite nafta ,nemuze to byt voda ??elbou píše:mam stim taky problem u 2.0 tdi 100kw ale tandemove cerpadlo je vymeneno a tesneni na vstrikach taky a porad pribyva nafta..nevite cim by to mohlo byt? dekuju
-
- Pilot
- Příspěvky: 868
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: tam za humny
Re: NAFTA V OLEJI
a kdo delal gumicky na vstrikovcich???? nestrihl je...? urcite bych je vyndal a kouknul jestli je nekdo nestrihlspydycz píše:je to urcite nafta ,nemuze to byt voda ??elbou píše:mam stim taky problem u 2.0 tdi 100kw ale tandemove cerpadlo je vymeneno a tesneni na vstrikach taky a porad pribyva nafta..nevite cim by to mohlo byt? dekuju
- elit
- VWjunior
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAFTA V OLEJI
Na tohle pozor. Měl jsem to stejný. Motor se na konec kousl, hladina stoupala a stoupala až nebylo místo pro písty. Tolik hliníku co já ve vaně ještě nikdo neviděl.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... t=dojezdil" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... t=dojezdil" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat 2008 BMP
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 21.09.2010 16:37
Re: NAFTA V OLEJI
voda to urcite neni...jako menil se olej a uz dvakrat se odsaval a dolival novy olej..mam strach o to aby se to nekouslo kdyz tam ta nafta porad pribyva..a nemuze to byt jewste necim jinym?
- dvml
- Jezdec
- Příspěvky: 320
- Registrován: 23.08.2009 23:35
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: NAFTA V OLEJI
Asi jde taky o to,jestli nové těsnící kroužky ještě zvládnou utěsnit ten hrozný tlak,který PD vstřik vytváří.Viděl jsem díru pro PD vstřik,která byla oválná a s tím asi těžko něco uděláš.
Když nemyslíš,zaplatíš
- _Pasaťák_8
- Jezdec
- Příspěvky: 385
- Registrován: 15.04.2009 15:11
- Bydliště: Trutnov City
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAFTA V OLEJI
to bude vinou viklání vstřikovacích jednotek v hlavě . . .
jak píšou chlapy, přestěsnit vstřiky
jak píšou chlapy, přestěsnit vstřiky
"Jezdit nejrychleji, neznamená nejstylověji".
I ♥ Oldschool. . .
I ♥ Oldschool. . .
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: NAFTA V OLEJI
asi mám na motoru 74 kw stejnej problém...najeto je cca 240 000 km...pokud by už díra nešla přetěsnit,jediný řešení je nová hlava??
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.08.2010 06:43
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: NAFTA V OLEJI
Pokud přetěsnění nepomůže, tak tady ta firma ano. http://www.opravarenstvi.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; opravují sedla pd vstřiků, doporučoval bych generálku hlavy jestli to tam budete posílat. Mám s nimi dobré zkušenosti.
skacel99 píše:asi mám na motoru 74 kw stejnej problém...najeto je cca 240 000 km...pokud by už díra nešla přetěsnit,jediný řešení je nová hlava??
VW Passat B5.5 AVF
VW Touareg R5 BAC
VW Touareg R5 BAC
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14720
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAFTA V OLEJI
měl jsem to taky a bylo v prdeli tandemové čerpadlo!!
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: NAFTA V OLEJI
tohle vypadá velice slibně...mockrát děkuju15648213 píše:Pokud přetěsnění nepomůže, tak tady ta firma ano. http://www.opravarenstvi.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; opravují sedla pd vstřiků, doporučoval bych generálku hlavy jestli to tam budete posílat. Mám s nimi dobré zkušenosti.skacel99 píše:asi mám na motoru 74 kw stejnej problém...najeto je cca 240 000 km...pokud by už díra nešla přetěsnit,jediný řešení je nová hlava??
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 25.01.2008 19:39
- Bydliště: Považská Bystrica
Re: NAFTA V OLEJI
Mal som presne to isté.Menil som zdvihátka a popritom si hovorím,keď to je už rozhádzané,tak preventívne vymením gumičky na vstrekoch.Že som si radšej neutrhol paprče,leba mi tlačilao odvtedy mi začala nočná mora.Najprv sa mi začala tlačiť nafta do oleja,tak som to vyriešil okrúžkami z VITONU,ktoré boli vyrobené na mieru o 0,15 mm väčšie.Menil som tie vrchné a olej bol odvtedy v poriadku.Potom mi začala padať nafta a tak som skúšal meniť aj spodné gumičky.No poviem ti,že som mal za pol roka auto rozhádzané aspoň 5x a nič som neporiešil.Tak som sa nas..l a zohnal som zánovnú zgenerálkovanú hlavu,prehodil a asi 100km najazdil a zatial ok.Tie otvory na tej starej hlave boli už také vylágrované,že sa to jednoducho nedalo utesniť.
- dawid_cz
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 09.10.2010 21:50
Re: NAFTA V OLEJI
nemoc motoru PD.Gumičky začnou prolínat,nafta se dostává do oleje,olej přestává mazat - vydíra se vačka (cca 3-5tisíc) ložiska vačky se taky vydřou (cca 1000,-),hydroštely se taky musí vyměnit (černé nitridované - cca 250,-/kus ) pak někoho napadne vyměnit gumičky (cca 300,-/sada na jeden vstřik od BOSCHE)..když už jsou venku vstřiky tak málokoho napadne podívat se na stav otvorů pro vstřikovače.Nevím jak je to možný ale hodně motorů PDi má vymlácený díry od vstřiků - takže ani výměna gumiček nepomůže - takže hlava musí dolů a musí se nechat opravit nebo rovnou koupit novou což je tak cca 13-18 tisic nehledě na to že nidko neví jak vypadá spodek motoru - olej s naftou není zrovna super mazadlo takže možná sou lehce načnutá ložiska na klice ...? kdoví.