Poškození předního diferenciálu.
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17.09.2009 21:16
- Kontaktovat uživatele:
Poškození předního diferenciálu.
Zdravím všechny.
Rád bych s někým zkonzultoval svůj příběh s Tuaregem TDI V6 2005 najeto asi 100 000 KM.
Je to asi pul roku co mi začalo ozývat nepatrné hučení při rychlostech nad 50-60 km.hod. V servise mi odbornici definovali ten problém že je špatná převodovka. Než jsem se do toho pustil tak to vidělo několik offroaďáků odborníků a každý se na to tvářill kysele, že to bude problém to najít co to je.
Nakonec jsem se dohodl kousek od nás s firmou která to dělá, že to bude na 90 % mezinápravový diferencial.
Po výměně zjistili ze ten zvuk se stále ozývá. Tak hledali dále a po vypuštěni oleje z předního diferenciálu se našlo to, co se hledalo. Černý olej šlem, piliny. Po výměně minulý čtvrtek jsem si myslel ze všem problémům, které mám je konec.
Bohužel již v sobotu při jízdě v kopci na šotolině se začalo ozývat trhaní a cukání. Zastavil jsem znovu se rozjel a zase. Tak jsem znovu zastavil a po rozjezdu už v pořádku.
Odpoledne se to ozvalo zase po průjezdu vyfrézovaného mostu. To se stalo na rovince. To už jsem tušil, ze bude problém, tak jsem začal pátrat a snažil jsem se to nějak nasimulovat.
Podařilo se. Stačí přepnout na redukci (želvu) a okamžitě po několika metrech auto cuká, kola hrabou něco přeskakuje no děs.
Připadá mi to jako by se snad spínaly uzávěrky nebo něco takového nebo se přenášel moment na kola nějak zmateně. Ale nevím nedokážu to nějak srozumitelněji popsat. Dále se mi zdá, ale to už ale možná slyším 'trávu růst' že po rozjezdu se mi občas ozve takové malé trhnutí tak kolem 20 km/hod. Ale to je možná už paranoia.
Než se v tom někdo začne hrabat nemá někdo zkušenost z něčím podobným? Na mne to působí jak kdyby se něco špatně vyhodnocoval nějaké čidla elektronika. atd. Nemůže mít odvaření toho předního diferáku něco společného s tímto problémem?
Nevím, jestli jsem to popsal nějak srozumitelně.
Předem děkuji za každou radu.
Josef Zvoniček.
PS: Ještě mám malý dodatek ale ten s tím možná také nesouvisí. Asi před rokem na jaře , jsem dával nové letní gumy. Asi po 5 000 km jsem si všiml, že pravá zadní guma je sjetá asi o 1,5 mm více. Nevím jestli byla už při výrobě nějaká vadná. Ale mně to připadalo jako by to kolo se více opotřebovávalo. Buď tím, že se na něho přenášel větší moment nebo něco podobného. Ale ten rozdíl se už pak dále nezvětšoval.
Rád bych s někým zkonzultoval svůj příběh s Tuaregem TDI V6 2005 najeto asi 100 000 KM.
Je to asi pul roku co mi začalo ozývat nepatrné hučení při rychlostech nad 50-60 km.hod. V servise mi odbornici definovali ten problém že je špatná převodovka. Než jsem se do toho pustil tak to vidělo několik offroaďáků odborníků a každý se na to tvářill kysele, že to bude problém to najít co to je.
Nakonec jsem se dohodl kousek od nás s firmou která to dělá, že to bude na 90 % mezinápravový diferencial.
Po výměně zjistili ze ten zvuk se stále ozývá. Tak hledali dále a po vypuštěni oleje z předního diferenciálu se našlo to, co se hledalo. Černý olej šlem, piliny. Po výměně minulý čtvrtek jsem si myslel ze všem problémům, které mám je konec.
Bohužel již v sobotu při jízdě v kopci na šotolině se začalo ozývat trhaní a cukání. Zastavil jsem znovu se rozjel a zase. Tak jsem znovu zastavil a po rozjezdu už v pořádku.
Odpoledne se to ozvalo zase po průjezdu vyfrézovaného mostu. To se stalo na rovince. To už jsem tušil, ze bude problém, tak jsem začal pátrat a snažil jsem se to nějak nasimulovat.
Podařilo se. Stačí přepnout na redukci (želvu) a okamžitě po několika metrech auto cuká, kola hrabou něco přeskakuje no děs.
Připadá mi to jako by se snad spínaly uzávěrky nebo něco takového nebo se přenášel moment na kola nějak zmateně. Ale nevím nedokážu to nějak srozumitelněji popsat. Dále se mi zdá, ale to už ale možná slyším 'trávu růst' že po rozjezdu se mi občas ozve takové malé trhnutí tak kolem 20 km/hod. Ale to je možná už paranoia.
Než se v tom někdo začne hrabat nemá někdo zkušenost z něčím podobným? Na mne to působí jak kdyby se něco špatně vyhodnocoval nějaké čidla elektronika. atd. Nemůže mít odvaření toho předního diferáku něco společného s tímto problémem?
Nevím, jestli jsem to popsal nějak srozumitelně.
Předem děkuji za každou radu.
Josef Zvoniček.
PS: Ještě mám malý dodatek ale ten s tím možná také nesouvisí. Asi před rokem na jaře , jsem dával nové letní gumy. Asi po 5 000 km jsem si všiml, že pravá zadní guma je sjetá asi o 1,5 mm více. Nevím jestli byla už při výrobě nějaká vadná. Ale mně to připadalo jako by to kolo se více opotřebovávalo. Buď tím, že se na něho přenášel větší moment nebo něco podobného. Ale ten rozdíl se už pak dále nezvětšoval.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17.09.2009 21:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškození předního diferenciálu.
Tak dnes mám za sebou druhé dějství. U VW na diagnostice vše v pořádku ale teměř jistě je to rozvodovka. A aby to nebylo málo je u toho i poškozený kardan. Někde ve středovém spoji, v kloubu je utržen z nějakého chytu což asi způsobuje bouchání. Tak docela o zábavu postaráno. Na to, že to má najeto lehce přes sto tisic km je to auto docela v rozkladu. V vypadá to, že za vším bude mechanicky poškozená rozvodovka, klerá posílá výkon jak se ji zachce hlavně když proklouzne nějaké kolo. Ta určitě zničila jak přední diferák tak i ten kardan.
Příší týden mám domluvenou výměnu rozvodovky a pak se uvidí jestli je to ono.
Mám docela štěstí, že je 10 km vedle je KAPS Kojetín. Na dnešní dobu poměrně zkušená a solidní firma.
Příší týden mám domluvenou výměnu rozvodovky a pak se uvidí jestli je to ono.
Mám docela štěstí, že je 10 km vedle je KAPS Kojetín. Na dnešní dobu poměrně zkušená a solidní firma.
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Poškození předního diferenciálu.
Tak to ti nezávidím. Budeš díly kupovat nové?
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17.09.2009 21:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškození předního diferenciálu.
Nove ne. Nejsem zadny chudak ale zas tak bohaty nejsem
Jinak vymena predni diferaku (pouzity) 12 000,- prace + olej 5 000,- to uz mam.
Mezinapravovka tausovana 17000,- praci zatim nevim. Oprava kardanu 7 000,- + prace zatim nevim (bez DPH).
Spise by mne zajimalo jestli je to u Tuaregu naprosto nornalni ze po 100 000 jizdy prevazne po ceste se to deje. Ma nekdo podobne prijemne zkusenosti?
U u ale u auta 2 mega bych ocekaval ze neco vydrzi ale bohuzel ...
Jinak vymena predni diferaku (pouzity) 12 000,- prace + olej 5 000,- to uz mam.
Mezinapravovka tausovana 17000,- praci zatim nevim. Oprava kardanu 7 000,- + prace zatim nevim (bez DPH).
Spise by mne zajimalo jestli je to u Tuaregu naprosto nornalni ze po 100 000 jizdy prevazne po ceste se to deje. Ma nekdo podobne prijemne zkusenosti?
U u ale u auta 2 mega bych ocekaval ze neco vydrzi ale bohuzel ...
-
- Pilot
- Příspěvky: 790
- Registrován: 15.01.2009 09:28
- Bydliště: okr. Karviná
Re: Poškození předního diferenciálu.
pokud s tím někdo jezdil bůhví kde po světla v bahně tak je to pravděpodobné že všechno odejde, já zatím vše v pořádku s takovými součástmi ,najeto 174000km.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 03.07.2009 23:37
- Bydliště: Bratislava
Re: Poškození předního diferenciálu.
No ten kardan je bežný. Ide o to , ako dlho ho necháš vibrovať, aby ti odvibroval tú rozvodovku, kde ti vymláti ložiská. Druhá vec je medzinápravová uzávierka, ktorá keď je po smrti, tak ostane uzatvorená a to je tiež potom sranda...
Tak ako sa opotrebúvavajú gumy, brzdy, stierače.... tak sa opotrebuvávajú aj ostatné súčiastky.
Tak ako sa opotrebúvavajú gumy, brzdy, stierače.... tak sa opotrebuvávajú aj ostatné súčiastky.
VW Touareg R5 TDI, automat, vankúše, koža, drevo..........Jeep Grand Cherokee 2,7CRD, AUDI A4 1,8T Cabriolet, VW Multivan 2,0 BiTurbo DSG 4Motion
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: Poškození předního diferenciálu.
Ahoj,
ako dopadol tvoj problem? Neviem ci nemam nieco podobne,...
ako dopadol tvoj problem? Neviem ci nemam nieco podobne,...
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17.09.2009 21:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškození předního diferenciálu.
Zdravím,
no dopadlo to dobře jak se říká u nás :"Za peníze v Praze dům."
Ale já jsem těch závad řešil několik.
O kterou ti je konkrétně?
no dopadlo to dobře jak se říká u nás :"Za peníze v Praze dům."
Ale já jsem těch závad řešil několik.
O kterou ti je konkrétně?
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 18.12.2013 02:26
Re: Poškození předního diferenciálu.
Jo ten kardan odchází hodně obvzlášt ložisko. Mě to dělalo takové rány jako by vedle mlátila zbíječka do panelu . Repas mě vyšel na 5000 kč u R5 128 kW.
Potom se mi objevil problém velká spotřeba s drnčením z motoru tak se sundal kryt motoru a ohoblovaná vačka v háji hydroštely a těsnění pod vačkou, to znamená motor ven celý odmastit a vyčistit také vanu a poté co se to udělalo nastartovalo tak drnčení pokračovalo a zjistilo se že ten zvuk dělá altík. Tak znova motor ven a špatný všechny ložiska. Oprava vyšla 24 000. Tak snad bude klid
Potom se mi objevil problém velká spotřeba s drnčením z motoru tak se sundal kryt motoru a ohoblovaná vačka v háji hydroštely a těsnění pod vačkou, to znamená motor ven celý odmastit a vyčistit také vanu a poté co se to udělalo nastartovalo tak drnčení pokračovalo a zjistilo se že ten zvuk dělá altík. Tak znova motor ven a špatný všechny ložiska. Oprava vyšla 24 000. Tak snad bude klid
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.07.2014 06:32
Re: Poškození předního diferenciálu.
Zdravim,
tak uz jsem take v klubu, koupil jsem si Tuarega V10 naj 160tis., kardan je jiz jednou meneny cely v autorizovanem servisu (pred 40tis) puvodnim majitelem.
Auto take huci kdyz jede (ale u me to huci asi porad), ale pokud povolim pri jizde plyn (ale uplne ho nevymacknu) tak to prestane. To same jak pises pri jizde na zelvu hned po par metrech skace a cuka - ale v beznem provozu se mi to zatim nestava. Myslel jsem si ze to huci kardan a pomalu jsem koukal, ze bych ho nechal vymontovat a zkontrolovat (ackoli se vizuelne na heveru netvari byti popraven).
Navic mam jeste jeden problem, ktery nevim co je, mozna je to stim take spojene. Prosim o radu.
Pokud stojim na brzde na svetlech, tak se auto nepatrne trese. Jakmile preradim na N, tak to okamzite prestane. Je to take indikator neceho pred popravou?
Co by jste mi doporucili udelat abych odvratil vetsi zlo, ktere muze postupne prijit?
Idelane kolem Prahy. Nejlepe aby si to poslechnul nekdo kdo uz resil problem jak s kardanem, prednim diferakem, prevodovkou aj. a usetril mi korunu za laborovani kde je zakopany pes
Diky
tak uz jsem take v klubu, koupil jsem si Tuarega V10 naj 160tis., kardan je jiz jednou meneny cely v autorizovanem servisu (pred 40tis) puvodnim majitelem.
Auto take huci kdyz jede (ale u me to huci asi porad), ale pokud povolim pri jizde plyn (ale uplne ho nevymacknu) tak to prestane. To same jak pises pri jizde na zelvu hned po par metrech skace a cuka - ale v beznem provozu se mi to zatim nestava. Myslel jsem si ze to huci kardan a pomalu jsem koukal, ze bych ho nechal vymontovat a zkontrolovat (ackoli se vizuelne na heveru netvari byti popraven).
Navic mam jeste jeden problem, ktery nevim co je, mozna je to stim take spojene. Prosim o radu.
Pokud stojim na brzde na svetlech, tak se auto nepatrne trese. Jakmile preradim na N, tak to okamzite prestane. Je to take indikator neceho pred popravou?
Co by jste mi doporucili udelat abych odvratil vetsi zlo, ktere muze postupne prijit?
Idelane kolem Prahy. Nejlepe aby si to poslechnul nekdo kdo uz resil problem jak s kardanem, prednim diferakem, prevodovkou aj. a usetril mi korunu za laborovani kde je zakopany pes
Diky
zvondic píše: Je to asi pul roku co mi začalo ozývat nepatrné hučení při rychlostech nad 50-60 km.hod. V servise mi odbornici definovali ten problém že je špatná převodovka. Než jsem se do toho pustil tak to vidělo několik offroaďáků odborníků a každý se na to tvářill kysele, že to bude problém to najít co to je.
Nakonec jsem se dohodl kousek od nás s firmou která to dělá, že to bude na 90 % mezinápravový diferencial.
Po výměně zjistili ze ten zvuk se stále ozývá. Tak hledali dále a po vypuštěni oleje z předního diferenciálu se našlo to, co se hledalo. Černý olej šlem, piliny. Po výměně minulý čtvrtek jsem si myslel ze všem problémům, které mám je konec.
Bohužel již v sobotu při jízdě v kopci na šotolině se začalo ozývat trhaní a cukání. Zastavil jsem znovu se rozjel a zase. Tak jsem znovu zastavil a po rozjezdu už v pořádku.
Odpoledne se to ozvalo zase po průjezdu vyfrézovaného mostu. To se stalo na rovince. To už jsem tušil, ze bude problém, tak jsem začal pátrat a snažil jsem se to nějak nasimulovat.
Podařilo se. Stačí přepnout na redukci (želvu) a okamžitě po několika metrech auto cuká, kola hrabou něco přeskakuje no děs.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17.09.2009 21:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškození předního diferenciálu.
Zdravím,
ty problémy s hučením byly způsobeny předním diferákem (ložisko).
To trhání přestalo po výměně silenbloků v ramenech a, výměně nějakých ramen a také tam byly přetažené šrouby které nejak upevňovaly karoserii. To bylo před 100 000 km.
Teď shodou okolností řeším to samé ale osvědčené postupy selhávají. Při rozjezdu slyším vzadu také praskání lupaní. Bylo to nahodilé ale teď se to stále zvětšuje. Tzn že to budu moci nasimulovat i v servisu. Podle mne to vypadá na zadní diferák. I když je to asi nesmysl připadá mi to jako by uzavíral kola při normální jízdě.
To budu teď po prázdninách řešit.
Ten třes to nevím co by mohlo být.
Jinak ten diferák mi opravovali v Kojetíně Kaps Automatic S.r.o. Spokojenost jak s cenou tak i s kvalitou.
Tak ať se ti daří.
ZVo.
ty problémy s hučením byly způsobeny předním diferákem (ložisko).
To trhání přestalo po výměně silenbloků v ramenech a, výměně nějakých ramen a také tam byly přetažené šrouby které nejak upevňovaly karoserii. To bylo před 100 000 km.
Teď shodou okolností řeším to samé ale osvědčené postupy selhávají. Při rozjezdu slyším vzadu také praskání lupaní. Bylo to nahodilé ale teď se to stále zvětšuje. Tzn že to budu moci nasimulovat i v servisu. Podle mne to vypadá na zadní diferák. I když je to asi nesmysl připadá mi to jako by uzavíral kola při normální jízdě.
To budu teď po prázdninách řešit.
Ten třes to nevím co by mohlo být.
Jinak ten diferák mi opravovali v Kojetíně Kaps Automatic S.r.o. Spokojenost jak s cenou tak i s kvalitou.
Tak ať se ti daří.
ZVo.
- vojtazemlejna
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 13.04.2010 11:14
- Bydliště: Praha 6
Re: Poškození předního diferenciálu.
Za tohle mě tady ukamenujou, ale mám generální radu na V10 v roce 2014, ZBAV SE TOHO RYCHLOSTÍ SVĚTLA. Opravy, které tě s velkou pravděpodobností můžou potkat daleko převýší cenu tý plechovky.
hanz_v10 píše:Zdravim,
tak uz jsem take v klubu, koupil jsem si Tuarega V10 naj 160tis., kardan je jiz jednou meneny cely v autorizovanem servisu (pred 40tis) puvodnim majitelem.
Auto take huci kdyz jede (ale u me to huci asi porad), ale pokud povolim pri jizde plyn (ale uplne ho nevymacknu) tak to prestane. To same jak pises pri jizde na zelvu hned po par metrech skace a cuka - ale v beznem provozu se mi to zatim nestava. Myslel jsem si ze to huci kardan a pomalu jsem koukal, ze bych ho nechal vymontovat a zkontrolovat (ackoli se vizuelne na heveru netvari byti popraven).
Navic mam jeste jeden problem, ktery nevim co je, mozna je to stim take spojene. Prosim o radu.
Pokud stojim na brzde na svetlech, tak se auto nepatrne trese. Jakmile preradim na N, tak to okamzite prestane. Je to take indikator neceho pred popravou?
Co by jste mi doporucili udelat abych odvratil vetsi zlo, ktere muze postupne prijit?
Idelane kolem Prahy. Nejlepe aby si to poslechnul nekdo kdo uz resil problem jak s kardanem, prednim diferakem, prevodovkou aj. a usetril mi korunu za laborovani kde je zakopany pes
Diky
zvondic píše: Je to asi pul roku co mi začalo ozývat nepatrné hučení při rychlostech nad 50-60 km.hod. V servise mi odbornici definovali ten problém že je špatná převodovka. Než jsem se do toho pustil tak to vidělo několik offroaďáků odborníků a každý se na to tvářill kysele, že to bude problém to najít co to je.
Nakonec jsem se dohodl kousek od nás s firmou která to dělá, že to bude na 90 % mezinápravový diferencial.
Po výměně zjistili ze ten zvuk se stále ozývá. Tak hledali dále a po vypuštěni oleje z předního diferenciálu se našlo to, co se hledalo. Černý olej šlem, piliny. Po výměně minulý čtvrtek jsem si myslel ze všem problémům, které mám je konec.
Bohužel již v sobotu při jízdě v kopci na šotolině se začalo ozývat trhaní a cukání. Zastavil jsem znovu se rozjel a zase. Tak jsem znovu zastavil a po rozjezdu už v pořádku.
Odpoledne se to ozvalo zase po průjezdu vyfrézovaného mostu. To se stalo na rovince. To už jsem tušil, ze bude problém, tak jsem začal pátrat a snažil jsem se to nějak nasimulovat.
Podařilo se. Stačí přepnout na redukci (želvu) a okamžitě po několika metrech auto cuká, kola hrabou něco přeskakuje no děs.