Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Shorty »

No bud u studenýho anebo když to déle někde stojí. Ale dneska jsem nejdřív zkusil otočit klíčkem do pozice zapnutí elektriky a pak nastartoval a šlo to v poho bez problémů. Je to nějak náladový.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od bifur »

To akoze bezne startujes hned a nepockas kym ti zhasnu kontrolky? Tak sa potom necuduj.. Okrem ineho pri zapnuti zapalovania ti aj cerpadlo natlakuje system palivom. Ked auto dlho stoji, tak nema palivo potrebny tlak a hned na sup ti nechyti. Prve tlakovanie by malo urobit ked otvoris vodicove dvere. Pocujes vtedy bezat cerpadlo? Ak nie, tak treba pozriet spinac v zamku..

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Shorty »

Jo když otevřu dveře, tak se to tlakuje. Já se jen divil, že dřív jsem s tim žádný problémi neměl, zhoršené starty pozoruji až v poslední době a u druhýho stejnýho golfa co máme tam jsem se s tim nikdy nesetkal.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od falko1983 »

Podíval bych se na čidlo teploty to je taková achylová pata tohoto motoru.Potom taky vyčistit a nastavit klapku stejně tak EGR a trubku co ho spojuje se sáním (bývá často ucpaná ).Zkontrolovat svíčky a proměřit kabely (podle typu motoru).Pokud máš už zapalovací moduly tak na VAG a zkontolovat jestli neni v paměti závat nějaká chyba týkající se modulů.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Shorty »

Díky za radu ale z toho co jsi napsal bych bohužel nic nesvedl. Leda to dát do servisu, ale na to tedka nemám prachy a žádný známý na to nemám.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Shorty »

Jo a tim čidlem teploty myslíš chladící kapaliny? A nevíš náhodou, kde bych ho u motoru BCB našel? Sání mám pod stejným krytem jako motor, takže tam by někde měla být i klapka. Snad zítra se mi to podaří napíchnout na vag tak uvidím, zda to hlásí nějaké chyby.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od falko1983 »

Tak jak jsi dopadl na Vagu?Jinak čidlo teploty chladící kapaliny by mělo být na pravé straně hlavy válců.Poznáš to jednoduše vedou k tomu hadice od chladiče a mezi nimi je to čidlo umístěné,je k němu konektor se 4mi dráty,bude bud zelený nebo modrý :wink: Jinak vyčištění EGR je už trochu náročnější práce a vyžaduje to už nějaký nářadí.Zkus se domluvit s nějakým klubákem z tvého okolí třeba ti to za krabku někdo udělá.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Shorty »

Jsem to zatim neřešil, jelikož člověk někomu půjčil kabel a vag zatím není dostupný. Navíc neměl jsem čas a spíš budu řešit spínač v zámku u dveří řidiče. Tu klapku a podobně budu možná řešit až dohromady s výměnou svíček a filtrů, ale zkusím se tu někoho zeptat, zda by nebyl ochotný a vzdálenostně dostupný.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

miisaa.k
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 02.09.2009 22:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od miisaa.k »

je to teplotni čidlo vymen ho a mas pokoj....u 1.6SR je cidlo na bloku motoru je tam takovej domecek a na nem cidlo teploty to odpoj dej nove a je to nic tezkeho...jo a bacha delej to dyztak pri studenym motoru...

Kimino
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 20.06.2020 22:45

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Kimino »

Mám taky problém u 1.6. Svíčky měněny, občas si říkám že to auto je vyčurane, když natankuju nový benzin optimál, jede krásně bez cukání. Nevíte čím to je prosím? Po ránu se někdy modlím aby se vůbec rozjela mašina :fool:

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od srotty »

A přečetl jsis tohle vlákno ?

Uživatelský avatar
Michal91
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.06.2020 17:04

Re: Nejede, dusi se Golf IV 1.6 SR

Příspěvek od Michal91 »

Zdravím. Mám golfa 4 1.6 74kw. Čistíl jsem klapku a chtěl jsem napíchnout auto na diag. abych ji nastavil. Diagnostika píše bez odezvy řídící jednotky nebo řídící jednotka motoru nenalezena. Někde jsem četl že to může být relatkem 109 které je zodpovědně za napájení řídící jednotky motoru. Teď mi auto nastartuje ale klepe se cuka a chcipa. Má někdo zkušenosti? Myslím že to bude buď relé nebo řídící jednotka v háji. Máte někdo podobnou zkušenost?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“