Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Golf.IV.V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 27.08.2010 08:47
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Golf.IV.V6 »

Zdravím odborníky. :) Předem se omlouvám jestli to už někde je, ale já to prostě nenašel. :D Nevíte někdo kde bych sehnal grafy průběhu točivého momentu a výkonu pro motor 2.8 V6 ??? Našel jsem jen při jakých otáčkách je krouták a výkon největší, ale spíš by mě zajímal průběh těchto hodnot. Předem dík za odpovědi. :wink:

Louis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 18.05.2009 21:05
Bydliště: Wien

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Louis »

Na tohle bych se taky rád podíval...Ale když si zajdeš na brzdu tak to zjistíš ne???

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Gixxer »

si delas kozy ze mas 225koni ne V6?? ty hlavne ukaz graf :) toten motor ma 190 pokud se nepletu ne?? neivm o ten motor se nezajimam ale to asi nemas jen svicky filtr a chip:D
.

Uživatelský avatar
Golf.IV.V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 27.08.2010 08:47
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Golf.IV.V6 »

Tak z 204 na 225 se dostat není takovej problém, Chip mě dělali v Hradci Králové u Xtuiningu a to je hned 12kW tedy 15 koní a těch zbývajících 8 koní vytřískáš ze svíčekm kabélum fitrů a 100 oktanovky jako prd ;-)

Louis
Řidič
Řidič
Příspěvky: 188
Registrován: 18.05.2009 21:05
Bydliště: Wien

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Louis »

Gixxer píše:si delas kozy ze mas 225koni ne V6?? ty hlavne ukaz graf :) toten motor ma 190 pokud se nepletu ne??
Sériová V6 má 204 koní...

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od L.i.b.o.r »

na netu jsem našel graf po čipu
Přílohy
nigge.jpg
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Gixxer »

aha tak to sem se spletl a passaty meli taky 204 koni nebo min?? ... tak to moji 1.8T s 225konama natrhnes asi pr**l a navic mas u toho krasnej zvuk:)
.

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od L.i.b.o.r »

passat 2,8 V6 30V 193koni/142kW motor do V (dvě hlavy)
Golf 2,8 V6 24V 204koni/150kW motor VR, řadový 6 válec do V (jedna hlava)
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Gixxer »

aha kurna ja furt myslel ze v golfu je do V a ne ze tam je veruna ze veruny davali az R32 do ctverek
.

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od L.i.b.o.r »

však do V je ale ( válce mezi sebou svírají tuším 13 stupňů) tak tam je jen jedna hlava. motory v G4 2.3 , 2.8 , 3.2 vycházejí z G3 VR6, ale to určitě víš. :D
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu

Příspěvek od Gixxer »

ja vim co to je mel sem VRT a rozdelanej do sroubku takze trosku o tom neco vim akorat sem myslel ze do golfa davali ty pasatacky motory vis :)
.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“