Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Golf.IV.V6
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 27.08.2010 08:47
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
Zdravím odborníky. Předem se omlouvám jestli to už někde je, ale já to prostě nenašel. Nevíte někdo kde bych sehnal grafy průběhu točivého momentu a výkonu pro motor 2.8 V6 ??? Našel jsem jen při jakých otáčkách je krouták a výkon největší, ale spíš by mě zajímal průběh těchto hodnot. Předem dík za odpovědi.
-
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 18.05.2009 21:05
- Bydliště: Wien
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
Na tohle bych se taky rád podíval...Ale když si zajdeš na brzdu tak to zjistíš ne???
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
si delas kozy ze mas 225koni ne V6?? ty hlavne ukaz graf toten motor ma 190 pokud se nepletu ne?? neivm o ten motor se nezajimam ale to asi nemas jen svicky filtr a chip:D
.
- Golf.IV.V6
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 27.08.2010 08:47
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
Tak z 204 na 225 se dostat není takovej problém, Chip mě dělali v Hradci Králové u Xtuiningu a to je hned 12kW tedy 15 koní a těch zbývajících 8 koní vytřískáš ze svíčekm kabélum fitrů a 100 oktanovky jako prd
-
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 18.05.2009 21:05
- Bydliště: Wien
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
Sériová V6 má 204 koní...Gixxer píše:si delas kozy ze mas 225koni ne V6?? ty hlavne ukaz graf toten motor ma 190 pokud se nepletu ne??
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
aha tak to sem se spletl a passaty meli taky 204 koni nebo min?? ... tak to moji 1.8T s 225konama natrhnes asi pr**l a navic mas u toho krasnej zvuk:)
.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
passat 2,8 V6 30V 193koni/142kW motor do V (dvě hlavy)
Golf 2,8 V6 24V 204koni/150kW motor VR, řadový 6 válec do V (jedna hlava)
Golf 2,8 V6 24V 204koni/150kW motor VR, řadový 6 válec do V (jedna hlava)
Seat Exeo ST 2.0TDI
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
aha kurna ja furt myslel ze v golfu je do V a ne ze tam je veruna ze veruny davali az R32 do ctverek
.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
však do V je ale ( válce mezi sebou svírají tuším 13 stupňů) tak tam je jen jedna hlava. motory v G4 2.3 , 2.8 , 3.2 vycházejí z G3 VR6, ale to určitě víš.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy průběhu výkonu a točivého momentu
ja vim co to je mel sem VRT a rozdelanej do sroubku takze trosku o tom neco vim akorat sem myslel ze do golfa davali ty pasatacky motory vis
.