Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Petr Lim.
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27.05.2009 14:55
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Zkus změřit odpor mezi N75 a pinem na ŘJ. Zjistíš jestli není přerušený drát..
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
a nevis nahodou ktery tj pin ze?:D ale dik
- Petr Lim.
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27.05.2009 14:55
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Člověče já nikde nemůžu najít system řízení motoru.. Mělo by tam být vstřikování bosch motronic 3.8.2 ale to je asi tak vše co jsem o tom zjistil. Zkrátka já bych zkontroloval jestli do N75 je přiveden podtlak a zda po vytočení motoru N75 přepouští podtlak(tlak) s atmosferickým. Ale to vše zjistíš když budeš u motoru a trochu bádat. Zkusím ještě něco vyštrachat..
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
divej ja koupil novy origo N75 , zapojil, a VAG porad haze chybu... a 1.8T by melo jet o dost vykoneji nez jede ted... :-/ turbo tlaci malo... Nevim co stim...
- Petr Lim.
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27.05.2009 14:55
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Předpokládám,že to nemá VGT takže tam musí být obtok turba.. Zkontroluj jestli není ten obtok zatuhlý.. Jinak by se turbína neroztáčela jak má.Bývá pravidlem že barva drátu která je u N75 tak je i na svorkovnici u ŘJ. Jak víš,že turbína tlačí málo? Měřil Ti to někdo? Zkus někoho kdo to bude umět vagem,jinak si kup budík a zkus ho něják nainstalovat někde na sacím potrubí. Jinak N75 ještě vyzkoušej v akčích členech..zjistiš tak jestli je přerušený drát od ŘJ.
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
soudim tak protoze sem cetl ze kdyz je N75 dojebana tak turbo bud tlaci moc nebo malo... a me prijde ze motor jel rychleji nez ted... takze soudim ze ted tlaci malo... napisu jeste na skoda forum... tady se to nejak nehybe ... :-/
- Petr Lim.
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27.05.2009 14:55
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Pokud máš N75 novou,tak zbývají už jen 4 možnosti..
1) Přerušené vedení což můžeš vyzkoušet i vagem 304
2) Zatuhlý obtok (wastgate)-vyzkoušíš rukou
3) Prasklé hadičky k N75
4) Vadná ŘJ (což bych nechával jako poslední možnost)
Dej vědět jak jsi dopadl..
1) Přerušené vedení což můžeš vyzkoušet i vagem 304
2) Zatuhlý obtok (wastgate)-vyzkoušíš rukou
3) Prasklé hadičky k N75
4) Vadná ŘJ (což bych nechával jako poslední možnost)
Dej vědět jak jsi dopadl..
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
v elsa sem se docetl ze pokud je N75 bez proudu tak je zavreny a je omezen plnici tlak... coz podle me je muj pripad takze budu muset zkontrolovat vedeni...
ale ten westgate, kde jej mohu lokalizovat?:D tady obrazek z elsy...
ale ten westgate, kde jej mohu lokalizovat?:D tady obrazek z elsy...
- Petr Lim.
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27.05.2009 14:55
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Je to ta baňka u turba. Přívodní hadička č. 14.
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
jo to ... no v patek se na to dostanu snad tak to zkusim...
- Petr Lim.
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 27.05.2009 14:55
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Tak pokud je to motor AEB tak pin na ŘJ by to měla být č. 64 což je druhý pin z leva. Koukni u toho konektoru i na barvu drátu. Viz. foto
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Díky moc chlape, zitra mi z garaze odvezou stareho passata tak konecne budu moct zacit neco delat... ted vtom pul metru snehu to nejde
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku
Tak byly to nakonec jen utrhnute draty na konektoru :-/ uz to fičí... ale ted me trapi neco jineho... viz
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=177030" onclick="window.open(this.href);return false;
A to je hrozne uplne to bije do radici paky :(
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=158&t=177030" onclick="window.open(this.href);return false;
A to je hrozne uplne to bije do radici paky :(