VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video - VYŘEŠENO
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami
OK, pozriem ti to vecer doma. Keby som sa dnes neozval, napis mi pls zajtra SZ.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami
Skusim zajtra rano urobit video, ako sa ten motor chova.
Neviem co s tym urobim, som uz v koncoch...
Neviem co s tym urobim, som uz v koncoch...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami
Dnes som chcel natocit to video, ale dnes bol zrovna jeden z tych dni, kedy auto po starte drzalo otacky a rucicka sa ani nepohla.
Nahodou som isiel okolo jedneho servisu, kde bol zrovna vonku auto elektrikar a pytal som sa ho ci toto moze sposobovat zly zapalovaci modul a povedal mi ze urcite nie.
Ze pokial by bol zly, tak to nehadze iskru. Aj za studena aj za tepla.
A ze vacsinou sa to prejavuje za tepla - zly zapalovaci modul.
Co ty na to hovoris bifur?
Inak zaujimalo by ma, ze pokial by bola zla klapka, ci aj vtedy by mohla vyhodit chybu lambda sonda a nie klapka?
Diky.
Nahodou som isiel okolo jedneho servisu, kde bol zrovna vonku auto elektrikar a pytal som sa ho ci toto moze sposobovat zly zapalovaci modul a povedal mi ze urcite nie.
Ze pokial by bol zly, tak to nehadze iskru. Aj za studena aj za tepla.
A ze vacsinou sa to prejavuje za tepla - zly zapalovaci modul.
Co ty na to hovoris bifur?
Inak zaujimalo by ma, ze pokial by bola zla klapka, ci aj vtedy by mohla vyhodit chybu lambda sonda a nie klapka?
Diky.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami
No, ma pravdu ze spravidla modul blbne za tepla, ale su aj pripady ked prave blbne studeny start. To ze keby bol zly tak nedava iskru je blbost. Je pravda ze keby bol problem s elektronikou vnutri modulu, tak iskru neda, ale najcastejsi problem s modulmi je prave ten ze su prasknute a potom to prebija nakostru. Niekto tu raz mal problem ze mu to vyslovene hadzalo iskru medzi modulom a motorom, ktory je ukostreny..
Co sa tyka chyby lambdy, tu chybu co si pisal moze sposobit ktorykolvek clen co ma na starosti zlozenie zmesi, cize aj klapka. Ta chyba nevravi ze je lambda zla, ale ze je zle zlozenie zmesi..
Co sa tyka chyby lambdy, tu chybu co si pisal moze sposobit ktorykolvek clen co ma na starosti zlozenie zmesi, cize aj klapka. Ta chyba nevravi ze je lambda zla, ale ze je zle zlozenie zmesi..
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami
Tak dnes sa mi to podarilo natocit. Vonku bolo asi okolo -4C.
Motor sice nezdochol, ale blbol a triasol sa.
Tu je odkaz http://www.stream.cz/video/540837-vw-golf-iv-1-6-74kw" onclick="window.open(this.href);return false;
Co si o tom myslis?
Je to tocene hned po otoceni klucikom. Inak takto podobne mi to niekedy blbne aj v lete.
Neviem ci teda hladat suvislost s tym, ze ten motor dlhsie stoji, alebo ze je studeny.
Pretoze ked by som ho rano takto nastartoval na 1 minutu, odisiel by som na 4 hodiny niekam prec,
nechal ho vychladnut, tak normalne bude drzat otacky. Toto robi vyslovene iba ked stoji dlhsie ako 12 hodin!
EDIT: Tak som si bol pre gola sadu, zhodil som ten horny kryt a pozeral som na zapalovacie kable, nikde to neprebijalo a niesu ani poskodeny. Zapalovaci modul prasknuty nevyzeral a ani ma nekopol, takze neviem. Mozno z tej strany ku motoru ze by bol prasknuty, ale po bokoch je v poriadku.
Motor sice nezdochol, ale blbol a triasol sa.
Tu je odkaz http://www.stream.cz/video/540837-vw-golf-iv-1-6-74kw" onclick="window.open(this.href);return false;
Co si o tom myslis?
Je to tocene hned po otoceni klucikom. Inak takto podobne mi to niekedy blbne aj v lete.
Neviem ci teda hladat suvislost s tym, ze ten motor dlhsie stoji, alebo ze je studeny.
Pretoze ked by som ho rano takto nastartoval na 1 minutu, odisiel by som na 4 hodiny niekam prec,
nechal ho vychladnut, tak normalne bude drzat otacky. Toto robi vyslovene iba ked stoji dlhsie ako 12 hodin!
EDIT: Tak som si bol pre gola sadu, zhodil som ten horny kryt a pozeral som na zapalovacie kable, nikde to neprebijalo a niesu ani poskodeny. Zapalovaci modul prasknuty nevyzeral a ani ma nekopol, takze neviem. Mozno z tej strany ku motoru ze by bol prasknuty, ale po bokoch je v poriadku.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- ozzy
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnik
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video
Zdravim te.Už jsi to sparavil?Je to asi dva roky spatky podobna vec se mi stala v Srrbia jakž takž jsem dojel do Bulharska a tam v servizu za 5 minut mi to spravili.Problem byl:odpojeni čidlo G28 taky jsem čumel,ale mechanik mi visvetlil že je to čidlo ktery řika motoru kolik benzin jsi ma vzit.Do Bulharska kvuli tomu nemusiš jezdit,jestli to čidlo neviš kde je pošlu ti fotku,stači zamačknout,to moje bilo na pul razepnotu,a asi potom stači vimazat chybu.Skus to.
ps.hele zapomnil jsem na mala podrobnost,mne když motor hcipnul jsem musel počkat až trochu vychladne jinak mi ti vubec ne chytlo!!!
ps.hele zapomnil jsem na mala podrobnost,mne když motor hcipnul jsem musel počkat až trochu vychladne jinak mi ti vubec ne chytlo!!!
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video
Zdar,
tak problém zdá se byt vyřešený.
Sehnal jsem klapku, sice ojetou, ale funkční za symbolickou cenu.
Klapku jsem vyčistil, provedl základní nastavení a zatím po startu drží krásně otáčky.
Problém si vysvětluji tak, že potenciometr v určité poloze nepracoval správně a to za studena, když měl držet třeba 1100 otáček, tak klapka nebyla otevřená dostatečně a šlo tam méně vzduchu a motor se dusil.
To vysvětluje i to, proč lambda vyhazovala hned po náběhu dosažení horní hranice... málo vzduchu, směs byla moc bohatá.
Za provozní teploty klapka pracovala normálně.
Uvidím časem. Ono to víc blblo když mrzlo tak -10C... tak když bude takový mráz, tak teprve poznám zda je to vyřešeno.
Zatím ale OK.
EDIT: Tak dneska docela dost mrzlo a když jsem ráno nastartoval po 2 dnech co stalo, tak pěkně drželo otáčky.
Takže problém je vyřešen.
Špatná klapka byla, buď potenciometr, nebo i ten motorek jak píše bifur.
tak problém zdá se byt vyřešený.
Sehnal jsem klapku, sice ojetou, ale funkční za symbolickou cenu.
Klapku jsem vyčistil, provedl základní nastavení a zatím po startu drží krásně otáčky.
Problém si vysvětluji tak, že potenciometr v určité poloze nepracoval správně a to za studena, když měl držet třeba 1100 otáček, tak klapka nebyla otevřená dostatečně a šlo tam méně vzduchu a motor se dusil.
To vysvětluje i to, proč lambda vyhazovala hned po náběhu dosažení horní hranice... málo vzduchu, směs byla moc bohatá.
Za provozní teploty klapka pracovala normálně.
Uvidím časem. Ono to víc blblo když mrzlo tak -10C... tak když bude takový mráz, tak teprve poznám zda je to vyřešeno.
Zatím ale OK.
EDIT: Tak dneska docela dost mrzlo a když jsem ráno nastartoval po 2 dnech co stalo, tak pěkně drželo otáčky.
Takže problém je vyřešen.
Špatná klapka byla, buď potenciometr, nebo i ten motorek jak píše bifur.
Naposledy upravil(a) jurod dne 29.01.2011 13:44, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video(ASI VYŘEŠENO)
No tak teda drzim palce nech to uz mas konecne OK. Najlepsie na tychto motoroch je to ze milion zavad ma zhruba rovnake priznaky. A potom tipuj co to je, ked je pamet zavad prazdna.. Mohol byt uz jednoducho nacaty krokovaci motorcek a neotvorilo ti klapku tak ako je treba a preto tie symptomy.. Mne ked blbol motorcek, tak som isiel ako bez siticu. Po nastartovani to malo asi 400 otacok.. Ale nemal som nejake vypadky horenia vo valcoch a nesklbalo to.
Tak este raz, drzim palce..
Tak este raz, drzim palce..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.02.2010 18:44
- Bydliště: Uherský Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video(ASI VYŘEŠENO)
Zdravim.. mne to dela taky.. otacky mi skacou v rozmezi 800-1300.. mnel jsem to na pc a vyhazovalo mi to chybu skrtici klapky.. vse jine mam ok..
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video(ASI VYŘEŠENO)
No a jak jsi to vyřešil? Nová klapka?garde píše:Zdravim.. mne to dela taky.. otacky mi skacou v rozmezi 800-1300.. mnel jsem to na pc a vyhazovalo mi to chybu skrtici klapky.. vse jine mam ok..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.02.2012 10:16
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video - VYŘEŠEN
Zdravím všechny,
minulý týden jsem si přivezl domů 1.6SR rok 1998. Po cestě jsem zajel do známého servisu, kde to jen obhlídl a vše bylo ok. Po příjezdu domů (3km) auto začalo na volnoběh jakoby dýchat. Otáčky kolísají jak psal garde, na volnoběh nechcípá. Při rozjezdu přidám plyn a auto začne cukat a ztrácet výkon, někdy více někdy méně, jednou jsem musel zastavit, vypnout motor a znovu ho nahodit. Když už se auto dohoupe a rozjede, tak už jede docela slušně ale stále stále dochází k poklesu výkonu. Dnes jsem ho trochu vytočil na trojku a po chvíli lehce cuklo a nabralo sílu a jelo jak ďas.
Po pročtení několika diskuzí a poradě s mechanikem jsem do nádrže v pátek nalil nějakej sajrajt na čištění vstřikovačů a motoru celkově. Po cestě domu se auto zmátořilo a i doma motor krásně držel otáčky.
V pondělí zas to samé... Je pravda že sem to lil do 3/4 nádrže a ujel zatím jen tak 50km, že to chce vyjet celé, ale dnes jde na celkovou prohlídku a diagnostiku.
Tak uvidíme
minulý týden jsem si přivezl domů 1.6SR rok 1998. Po cestě jsem zajel do známého servisu, kde to jen obhlídl a vše bylo ok. Po příjezdu domů (3km) auto začalo na volnoběh jakoby dýchat. Otáčky kolísají jak psal garde, na volnoběh nechcípá. Při rozjezdu přidám plyn a auto začne cukat a ztrácet výkon, někdy více někdy méně, jednou jsem musel zastavit, vypnout motor a znovu ho nahodit. Když už se auto dohoupe a rozjede, tak už jede docela slušně ale stále stále dochází k poklesu výkonu. Dnes jsem ho trochu vytočil na trojku a po chvíli lehce cuklo a nabralo sílu a jelo jak ďas.
Po pročtení několika diskuzí a poradě s mechanikem jsem do nádrže v pátek nalil nějakej sajrajt na čištění vstřikovačů a motoru celkově. Po cestě domu se auto zmátořilo a i doma motor krásně držel otáčky.
V pondělí zas to samé... Je pravda že sem to lil do 3/4 nádrže a ujel zatím jen tak 50km, že to chce vyjet celé, ale dnes jde na celkovou prohlídku a diagnostiku.
Tak uvidíme
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video - VYŘEŠEN
Co klapa je cista? udelal jsi zakladni nastaveni nez jsi zacal lit nejaky sajrajt na cisteni vstriku do benzinu? Co pise VAG muze byt pricinou i spatna lambda atd.
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.02.2012 10:16
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video - VYŘEŠEN
Auto jde na servis a diagnostiku až dnes, takže klapka se zatím nečistila ani nenastavovala. Jestli to bylo děláno za předchozího majitele nevím.
- maku
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 05.10.2011 20:50
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video - VYŘEŠEN
OK jak budes na tom servise tak jim rekni, aby se i nato koukli.
VW GOLF IV 1.6SR 74kW AKL - COMFORTLINE http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=223119" onclick="window.open(this.href);return false; PRODANO
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
AUDI A4 B8.5 3.0TDI r.v.2014
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.02.2012 10:16
Re: VW Golf IV 1,6 74kw problém s otáčkami + video - VYŘEŠEN
Rozumím, dám vědět jak to dopadlo.
zatím díky
Prozatím video z dnešního odpoledne. Po chvíli se to srovnalo, tak jsem ve 12 vteřině videa přidal trochu plyn a zase se rozhoupal
EDIT 23.2.2012:
Golfík už je doma a motor šlape jak švýcary
Byla odpojená váha vzduchu, vyčistila a nastavila se klapka a vesele vrní. Pořádně sem ho protáhnul a jede líp, než když sem ho vez prvně domu a motor ještě nezlobil.
Dnešní video:
zatím díky
Prozatím video z dnešního odpoledne. Po chvíli se to srovnalo, tak jsem ve 12 vteřině videa přidal trochu plyn a zase se rozhoupal
EDIT 23.2.2012:
Golfík už je doma a motor šlape jak švýcary
Byla odpojená váha vzduchu, vyčistila a nastavila se klapka a vesele vrní. Pořádně sem ho protáhnul a jede líp, než když sem ho vez prvně domu a motor ještě nezlobil.
Dnešní video:
Naposledy upravil(a) chlupi dne 23.02.2012 21:21, celkem upraveno 2 x.