3,0 TDi - rozvody
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
3,0 TDi - rozvody
Ahoj,nasel by jste nekdo nastaveni rozvodu na motor V6 - 3,0 TDi - retezovy rozvody...
diky
sory za foto,mobilem
jinak je to tohle
diky
sory za foto,mobilem
jinak je to tohle
Touran 2.0 TDi
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Re: 3,0 TDi - rozvody
Je to tuším v else a jestli můžu doporučit vyměn hydraulické napínáky pro vačky když už to máš v tomto stavu.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 TDi - rozvody
v else je to a kdybych věděl,jak to zkopírovat,tak bych to sem hodil
- VWjelen
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 26.10.2010 22:17
- Bydliště: Dobruška (RK)
Re: 3,0 TDi - rozvody
a neměli by náhodou být náký risky na řetězovym kole a někde na bloku?? a měli by se dát proti sobě... klikovku musíš nák zajistit, je tam náká dírka na kolík... a nebo to bude tak, že mezi těma spojenejma kolama musí být náký určitý počet článků řetězu, zase od risky k risce...
Golf IV 1,6 74kW AKL
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 TDi - rozvody
klika se zajistuje kolikem...a vacky vcetne vyvazovacky taky...
menim vse,voditka,napinaky,retizky...
na pocet clanku jsem taky myslel ze by to melo jit,ale jde mi o to ze to nesedi...vacky jsou rozhozeny kazda jinak cca o pul zubu a vyvazovacka taky...
menim vse,voditka,napinaky,retizky...
na pocet clanku jsem taky myslel ze by to melo jit,ale jde mi o to ze to nesedi...vacky jsou rozhozeny kazda jinak cca o pul zubu a vyvazovacka taky...
Touran 2.0 TDi
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: kousek od Brna
Re: 3,0 TDi - rozvody
na tenhle orloj si nejlépe sežeň věšteckou kouli
no abs, no klima, no servo -> no problem
- VWjelen
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 26.10.2010 22:17
- Bydliště: Dobruška (RK)
Re: 3,0 TDi - rozvody
no, to jo .... kamarád má manuály od VW a od škodovky v PDFku.... skusim se ho zeptat jestli by tam něco našel..boobika píše:na tenhle orloj si nejlépe sežeň věšteckou kouli
Golf IV 1,6 74kW AKL
- bdsMK5
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 20.10.2007 16:23
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 TDi - rozvody
Snadné řešení: Nainstalovat PDF factory (je to tuším zdarma). Tím se ti v systému objeví virtuální tiskárna se stejným názvem. V ELSE pak dáš tisknout a zvolíš tuhle tiskárnu. Tím se vytvoří PDF, které sem můžeš plácnoust. Mám starou ELSU se starýma VW datama, ale takhle přesně jsem to dělal a fungovalo to spolehlivě.KOŠŤÁL píše:v else je to a kdybych věděl,jak to zkopírovat,tak bych to sem hodil
Naposledy upravil(a) bdsMK5 dne 19.12.2010 12:44, celkem upraveno 1 x.
Originální, svěží a hlavně dlouhotrvající vůně do auta!
Více na www.VOŇAVÉAUTO.cz nebo napište soukromou zprávu.
Více na www.VOŇAVÉAUTO.cz nebo napište soukromou zprávu.
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 TDi - rozvody
Demontáž
PoznámkaKlikovým hřídelem a vačkovým hřídelem lze protáčet jen při úplně namontovaném řetězovém pohonu. V opačném případě mohou ventily narazit na píst – hrozí nebezpečí poškození ventilů o dno pístů.
– Demontujte tlumicí kryt → Montážní práce na karoserii vně; opr. sk.50.
– Vypusťte motorový olej.
– Demontujte motor → Kapitola.
– Oddělte agregát motor / převodovka.
– Motor připevněte na montážní stolici → Kapitola nebo jej nechte na nůžkovém zdvihacím stole -VAS 6131-.
– Demontujte unášecí kotouč → Kapitola.
– Demontujte kryty rozvodových řetězů → Kapitola.
– Pomocí dvou starých šroubů unášecího kotouče namontujte vzadu na klikový hřídel adaptér -T40049-.
Poznámka
t Upevňovací kolíček -T40060- je opatřen ploškou -2-, která ulehčuje nasunutí upevňovacího kolíčku při lehkém přesazení vyznačených otvorů vačkového hřídele a hlavy válců.
t Upevňovací kolíček se nejdříve nasune tak, aby čep -1- byl šikmo k ose vačkového hřídele.
t Pro dosažení správné polohy HÚ je třeba naklonit čep -1- o 90° -šipka-, aby byl kolmo k ose vačkového hřídele.
– Klikovým hřídelem otočte do HÚ ve směru otáčení motoru:
l Musí být možné zajistit vačkové hřídele upevňovacími kolíčky -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose příslušného vačkového hřídele.
Řada válců 1 (vpravo):
Řada válců 2 (vlevo):
– K zachycení vytékajícího motorového oleje položte pod horní část olejové vany hadr.
– Vyšroubujte uzavírací šroub -šipka- z horní části olejové vany.
POZOR!
V době, kdy se prstem snažíte nahmatat prohlubeň HÚ, neotáčejte klikovým hřídelem – nebezpečí úrazu.
– Fixační šroub -3242- našroubujte do otvoru (20 Nm), příp. pro úplné vycentrování šroubu otáčejte klikovým hřídelem -1- trochu sem a tam.
– Kluznou kolejnici napínáku rozvodového řetězu vlevo zatlačte ve směru -šipky- a napínák řetězu zajistěte vrtákem o Ø 3,3 mm -pozice 1-.
– Označte směr pohybu rozvodového řetězu vlevo.
– Upevňovací kolíčky -T40060- vytáhněte z obou vačkových hřídelů.
– Vyšroubujte šrouby -1- napínáku řetězu a -2- řetězového kola vačkového hřídele.
– Sejměte řetězové kolo vačkového hřídele, napínák řetězu a rozvodový řetěz vlevo.
– Kluznou kolejnici napínáku rozvodového řetězu vpravo zatlačte ve směru -šipky- a napínák řetězu zajistěte vrtákem o Ø 3,3 mm -pozice 1-.
– Označte směr pohybu rozvodového řetězu vpravo.
– Vyšroubujte šrouby -1- napínáku řetězu a -2- řetězového kola vačkového hřídele.
– Sejměte řetězové kolo vačkového hřídele, napínák řetězu a rozvodový řetěz vpravo.
Montáž
l Klikový hřídel -1- je zafixovaný fixačním šroubem -3242- v poloze HÚ.
l Je namontován hnací řetěz ovládacího rozvodu → Kapitola
Poznámkat Vyměňte těsnicí kroužek.
t Šrouby, které se po dotažení pootáčejí, vyměňte.
t Při otáčení vačkových hřídelů nesmí být klikový hřídel v žádném válci v poloze HÚ. Hrozí nebezpečí poškození ventilů o dno pístů.
– Zkontrolujte, zda jsou vačkové hřídele obou hlav válců v poloze HÚ.
l Musí být možné zajistit vačkové hřídele upevňovacími kolíčky -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose příslušného vačkového hřídele.
Řada válců 1 (vpravo):
Řada válců 2 (vlevo):
– Upevňovací kolíčky -T40060- vytáhněte z obou vačkových hřídelů.
Poznámka
t Nelze-li vačkové hřídele zajistit, lze jejich nastavení nepatrně zkorigovat adaptérem -T40061-; proto šrouby řetězového kola našroubujte do vačkového hřídele.
t Při otáčení vačkových hřídelů nesmí být klikový hřídel v žádném válci v poloze HÚ – nebezpečí poškození ventilů o dno pístů.
– Namontujte rozvodový řetěz vlevo s řetězovým kolem vačkového hřídele a napínákem řetězu.
l Podélné otvory v řetězovém kole musejí být umístěny ve středové poloze k závitovým otvorům vačkového hřídele.
– Dotáhněte šrouby -1- napínáku řetězu.
– Volně našroubujte oba šrouby -2- řetězového kola.
l Řetězovým kolem musí být ještě možné otáčet na vačkovém hřídeli a nesmí se sklopit.
– Vačkový hřídel vlevo zajistěte upevňovacím kolíčkem -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose vačkového hřídele.
– Vrták -3- vytáhněte ze zajišťovacího otvoru, aby se odjistil napínák řetězu vlevo.
– Namontujte rozvodový řetěz vpravo s řetězovým kolem vačkového hřídele a napínákem řetězu.
l Podélné otvory v řetězovém kole musejí být umístěny ve středové poloze k závitovým otvorům vačkového hřídele.
– Dotáhněte šrouby -1- napínáku řetězu.
– Volně našroubujte oba šrouby -2- řetězového kola.
l Řetězovým kolem musí být ještě možné otáčet na vačkovém hřídeli a nesmí se sklopit.
– Vačkový hřídel vpravo zajistěte upevňovacím kolíčkem -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose vačkového hřídele.
– Vrták -3- vytáhněte z vyznačeného otvoru, aby se odjistil napínák řetězu vpravo.
– Řetězové kolo vpravo předepněte adaptérem -T40062- a momentovým klíčem s momentem 30 Nm ve směru -šipky- a udržujte předpětí.
– Dotáhněte šrouby -1- a -2-.
– Sejměte adaptér -T40062- a vytáhněte upevňovací kolíček -T40060-.
– Dotáhněte zbývající šrouby řetězového kola vpravo.
– Řetězové kolo vlevo předepněte adaptérem -T40062- a momentovým klíčem s momentem 15 Nm ve směru -šipky- a udržujte předpětí.
– Dotáhněte šrouby -1- a -2-.
– Sejměte adaptér -T40062- a vytáhněte upevňovací kolíček -T40060-.
– Dotáhněte zbývající šrouby řetězového kola vlevo.
– Odstraňte fixační šroub -3242-.
Kontrola časování rozvodů
Upozornění!
Klikovým hřídelem lze protáčet jen ve směru otáčení motoru.
– Klikovým hřídelem protočte pomocí adaptéru -T40049- o 2 otáčky ve směru otáčení motoru -šipka-, až klikový hřídel bude opět krátce před HÚ.
– Klikový hřídel -1- odaretujte z otáčivého pohybu pomocí fixačního šroubu -3242- momentem 20 Nm.
Upozornění!
Pokud jste klikový hřídel třeba jen nepatrně přetočili přes HÚ, pootočte klikovým hřídelem nejdřív zpět asi o 10°, aby se potom mohl znovu nastavit na HÚ ve směru otáčení motoru.
– Zkontrolujte, zda lze vačkové hřídele zajistit upevňovacími kolíčky -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose příslušného vačkového hřídele.
Řada válců 1 (vpravo):
Řada válců 2 (vlevo):
Korekce časování rozvodů
Pokud jeden z vačkových hřídelů nelze zajistit:
– Povolte všechny šrouby -šipky- příslušného řetězového kola asi o 1 otáčku.
– Adaptér -T40061- nasaďte na hlavy povolovaných šroubů.
– Vačkovým hřídelem otáčejte pomocí adaptéru -T40061- nepatrně sem a tam, až bude možné nasadit upevňovací kolíček -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose vačkového hřídele.
– Ještě při nasazeném adaptéru -T40061- a nasunutém upevňovacím kolíčku -T40060- dotáhněte šrouby řetězového kola momentem cca 5 Nm.
– Odstraňte upevňovací kolíček -T40060- a adaptér -T40061-.
– Dotáhněte šrouby řetězového kola do konečného dotažení.
– Příp. postup zopakujte na druhé hlavě válců.
– Odstraňte fixační šroub -3242-.
– Zopakujte kontrolu časování rozvodů → Záložka.
Další montáž se provádí v opačném pořadí, přičemž je třeba dbát na následující:
– Uzavírací šroub -šipka- značky HÚ s novým těsnicím kroužkem našroubujte do horní části olejové vany.
– Namontujte kryty rozvodových řetězů → Kapitola.
– Namontujte unášecí kotouč → Kapitola.
– Převodovku našroubujte na motor a namontujte agregát motor / převodovka → Kapitola.
– Naplňte motorový olej a zkontrolujte hladinu oleje → Kapitola.
PoznámkaKlikovým hřídelem a vačkovým hřídelem lze protáčet jen při úplně namontovaném řetězovém pohonu. V opačném případě mohou ventily narazit na píst – hrozí nebezpečí poškození ventilů o dno pístů.
– Demontujte tlumicí kryt → Montážní práce na karoserii vně; opr. sk.50.
– Vypusťte motorový olej.
– Demontujte motor → Kapitola.
– Oddělte agregát motor / převodovka.
– Motor připevněte na montážní stolici → Kapitola nebo jej nechte na nůžkovém zdvihacím stole -VAS 6131-.
– Demontujte unášecí kotouč → Kapitola.
– Demontujte kryty rozvodových řetězů → Kapitola.
– Pomocí dvou starých šroubů unášecího kotouče namontujte vzadu na klikový hřídel adaptér -T40049-.
Poznámka
t Upevňovací kolíček -T40060- je opatřen ploškou -2-, která ulehčuje nasunutí upevňovacího kolíčku při lehkém přesazení vyznačených otvorů vačkového hřídele a hlavy válců.
t Upevňovací kolíček se nejdříve nasune tak, aby čep -1- byl šikmo k ose vačkového hřídele.
t Pro dosažení správné polohy HÚ je třeba naklonit čep -1- o 90° -šipka-, aby byl kolmo k ose vačkového hřídele.
– Klikovým hřídelem otočte do HÚ ve směru otáčení motoru:
l Musí být možné zajistit vačkové hřídele upevňovacími kolíčky -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose příslušného vačkového hřídele.
Řada válců 1 (vpravo):
Řada válců 2 (vlevo):
– K zachycení vytékajícího motorového oleje položte pod horní část olejové vany hadr.
– Vyšroubujte uzavírací šroub -šipka- z horní části olejové vany.
POZOR!
V době, kdy se prstem snažíte nahmatat prohlubeň HÚ, neotáčejte klikovým hřídelem – nebezpečí úrazu.
– Fixační šroub -3242- našroubujte do otvoru (20 Nm), příp. pro úplné vycentrování šroubu otáčejte klikovým hřídelem -1- trochu sem a tam.
– Kluznou kolejnici napínáku rozvodového řetězu vlevo zatlačte ve směru -šipky- a napínák řetězu zajistěte vrtákem o Ø 3,3 mm -pozice 1-.
– Označte směr pohybu rozvodového řetězu vlevo.
– Upevňovací kolíčky -T40060- vytáhněte z obou vačkových hřídelů.
– Vyšroubujte šrouby -1- napínáku řetězu a -2- řetězového kola vačkového hřídele.
– Sejměte řetězové kolo vačkového hřídele, napínák řetězu a rozvodový řetěz vlevo.
– Kluznou kolejnici napínáku rozvodového řetězu vpravo zatlačte ve směru -šipky- a napínák řetězu zajistěte vrtákem o Ø 3,3 mm -pozice 1-.
– Označte směr pohybu rozvodového řetězu vpravo.
– Vyšroubujte šrouby -1- napínáku řetězu a -2- řetězového kola vačkového hřídele.
– Sejměte řetězové kolo vačkového hřídele, napínák řetězu a rozvodový řetěz vpravo.
Montáž
l Klikový hřídel -1- je zafixovaný fixačním šroubem -3242- v poloze HÚ.
l Je namontován hnací řetěz ovládacího rozvodu → Kapitola
Poznámkat Vyměňte těsnicí kroužek.
t Šrouby, které se po dotažení pootáčejí, vyměňte.
t Při otáčení vačkových hřídelů nesmí být klikový hřídel v žádném válci v poloze HÚ. Hrozí nebezpečí poškození ventilů o dno pístů.
– Zkontrolujte, zda jsou vačkové hřídele obou hlav válců v poloze HÚ.
l Musí být možné zajistit vačkové hřídele upevňovacími kolíčky -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose příslušného vačkového hřídele.
Řada válců 1 (vpravo):
Řada válců 2 (vlevo):
– Upevňovací kolíčky -T40060- vytáhněte z obou vačkových hřídelů.
Poznámka
t Nelze-li vačkové hřídele zajistit, lze jejich nastavení nepatrně zkorigovat adaptérem -T40061-; proto šrouby řetězového kola našroubujte do vačkového hřídele.
t Při otáčení vačkových hřídelů nesmí být klikový hřídel v žádném válci v poloze HÚ – nebezpečí poškození ventilů o dno pístů.
– Namontujte rozvodový řetěz vlevo s řetězovým kolem vačkového hřídele a napínákem řetězu.
l Podélné otvory v řetězovém kole musejí být umístěny ve středové poloze k závitovým otvorům vačkového hřídele.
– Dotáhněte šrouby -1- napínáku řetězu.
– Volně našroubujte oba šrouby -2- řetězového kola.
l Řetězovým kolem musí být ještě možné otáčet na vačkovém hřídeli a nesmí se sklopit.
– Vačkový hřídel vlevo zajistěte upevňovacím kolíčkem -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose vačkového hřídele.
– Vrták -3- vytáhněte ze zajišťovacího otvoru, aby se odjistil napínák řetězu vlevo.
– Namontujte rozvodový řetěz vpravo s řetězovým kolem vačkového hřídele a napínákem řetězu.
l Podélné otvory v řetězovém kole musejí být umístěny ve středové poloze k závitovým otvorům vačkového hřídele.
– Dotáhněte šrouby -1- napínáku řetězu.
– Volně našroubujte oba šrouby -2- řetězového kola.
l Řetězovým kolem musí být ještě možné otáčet na vačkovém hřídeli a nesmí se sklopit.
– Vačkový hřídel vpravo zajistěte upevňovacím kolíčkem -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose vačkového hřídele.
– Vrták -3- vytáhněte z vyznačeného otvoru, aby se odjistil napínák řetězu vpravo.
– Řetězové kolo vpravo předepněte adaptérem -T40062- a momentovým klíčem s momentem 30 Nm ve směru -šipky- a udržujte předpětí.
– Dotáhněte šrouby -1- a -2-.
– Sejměte adaptér -T40062- a vytáhněte upevňovací kolíček -T40060-.
– Dotáhněte zbývající šrouby řetězového kola vpravo.
– Řetězové kolo vlevo předepněte adaptérem -T40062- a momentovým klíčem s momentem 15 Nm ve směru -šipky- a udržujte předpětí.
– Dotáhněte šrouby -1- a -2-.
– Sejměte adaptér -T40062- a vytáhněte upevňovací kolíček -T40060-.
– Dotáhněte zbývající šrouby řetězového kola vlevo.
– Odstraňte fixační šroub -3242-.
Kontrola časování rozvodů
Upozornění!
Klikovým hřídelem lze protáčet jen ve směru otáčení motoru.
– Klikovým hřídelem protočte pomocí adaptéru -T40049- o 2 otáčky ve směru otáčení motoru -šipka-, až klikový hřídel bude opět krátce před HÚ.
– Klikový hřídel -1- odaretujte z otáčivého pohybu pomocí fixačního šroubu -3242- momentem 20 Nm.
Upozornění!
Pokud jste klikový hřídel třeba jen nepatrně přetočili přes HÚ, pootočte klikovým hřídelem nejdřív zpět asi o 10°, aby se potom mohl znovu nastavit na HÚ ve směru otáčení motoru.
– Zkontrolujte, zda lze vačkové hřídele zajistit upevňovacími kolíčky -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose příslušného vačkového hřídele.
Řada válců 1 (vpravo):
Řada válců 2 (vlevo):
Korekce časování rozvodů
Pokud jeden z vačkových hřídelů nelze zajistit:
– Povolte všechny šrouby -šipky- příslušného řetězového kola asi o 1 otáčku.
– Adaptér -T40061- nasaďte na hlavy povolovaných šroubů.
– Vačkovým hřídelem otáčejte pomocí adaptéru -T40061- nepatrně sem a tam, až bude možné nasadit upevňovací kolíček -T40060-.
l Čep -šipka- v upevňovacím kolíčku -T40060- musí být kolmo ke středové ose vačkového hřídele.
– Ještě při nasazeném adaptéru -T40061- a nasunutém upevňovacím kolíčku -T40060- dotáhněte šrouby řetězového kola momentem cca 5 Nm.
– Odstraňte upevňovací kolíček -T40060- a adaptér -T40061-.
– Dotáhněte šrouby řetězového kola do konečného dotažení.
– Příp. postup zopakujte na druhé hlavě válců.
– Odstraňte fixační šroub -3242-.
– Zopakujte kontrolu časování rozvodů → Záložka.
Další montáž se provádí v opačném pořadí, přičemž je třeba dbát na následující:
– Uzavírací šroub -šipka- značky HÚ s novým těsnicím kroužkem našroubujte do horní části olejové vany.
– Namontujte kryty rozvodových řetězů → Kapitola.
– Namontujte unášecí kotouč → Kapitola.
– Převodovku našroubujte na motor a namontujte agregát motor / převodovka → Kapitola.
– Naplňte motorový olej a zkontrolujte hladinu oleje → Kapitola.
- Přílohy
-
- rozvody.rar
- (886.02 KiB) Staženo 542 x
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 TDi - rozvody
v příloze jsou obrázky,doufám,že ti to trochu pomůže
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- ls
- Řidič
- Příspěvky: 174
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: 3,0 TDi - rozvody
Kolik vyjde kč oprava potkaného motoru 3.0 V6 tdi MAT+PRÁCE.Dík
Mám nabídku na auto s asi potkaným motorem, tak bych chtěl vědět jestli do toho jít.
Mám nabídku na auto s asi potkaným motorem, tak bych chtěl vědět jestli do toho jít.
- marky
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sever čech jílovwé
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3,0 TDi - rozvody
není lepší jenom kvuly výměně rozvodu vyndat převodovku? budu to dělat na phaetonu díky za odpoveď
powered by TDI
KONTAKT: 732964162
KONTAKT: 732964162