AGU vs. AUQ

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

AGU vs. AUQ

Příspěvek od eazydaz »

Potreboval by som poradit ake su rozdiely medzi tymito motormi z hladiska spolahlivosti a zvysovania vykonu? Budem davat 1,8T 20V do starsieho auta,tak si necham poradit aky mam kupit, ponukli mi kompletku AGU a kompletku z Octavie RS AUQ. Keby AUQ mal mechanicku skrtiacu klapku tak urcite vezmem ten,ale tej klapky sa obavam+je to trochu prace navyse s montazou el.pedalu. Pripadne poprosim ak vie niekto,aky je rozdiel medzi 5q prevodovkami co sa davaju ku motoru AGU a 5q ku motoru AUQ ? Dakujem.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od DworiBak »

vše je tu už popsáno :wink:

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od eazydaz »

a co nejake vlastne skusenosti a rady?kto ma s ktorym typom lepsie skusenosti a pod.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od vtuni »

co člověk to názor..je to jako debata jestli benzín nebo naftu....

subjektivně... AGU je dle mýho na tohle lepší protože má naprostý minimum elektriky, čidel...atd...
ale nejdou tam třeba prý dát 630cc vstřiky...
na druhou stranu většina lidí tady neumí pořádně odladit motor s mechanickým lankem...

hodně záleží co od toho motoru chceš..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od VWMysak »

eazydaz píše:a co nejake vlastne skusenosti a rady?
A co si to tu nejdříve pročíst, je toho tu dost. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Reno
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko,TRNAVA

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Reno »

eazydaz píše:a co nejake vlastne skusenosti a rady?
rada:kasli na to... :wink:

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od eazydaz »

tak toto je najlepsia rada... :roll:

uz som tu cital nejake prispevky a stale sa neviem rozhodnut co zobrat :(

Uživatelský avatar
Reno
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko,TRNAVA

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Reno »

eazydaz píše:tak toto je najlepsia rada... :roll:

uz som tu cital nejake prispevky a stale sa neviem rozhodnut co zobrat :(
to je rada od cloveka, ktory ma take auto doma...potrebujes viac? :wink:

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Mám ten motor v golfu II. mám AGU. Kámoš má ten samý ve stejnem autě z RS.Jede nám to stejně. On má 132kw já 110kw. AGU je jednoduchý,lepší odezva plyn a hlavně rychlejší a je lepe upravovatelný. a co se týče vstřiku tak 630 ti jsou uplně na nic když s 440cc a turbem K04 jde udělat v klidu 260koní 400NM ze serie aby motor něco vydržel. Jde i 300,ale je to jen na sprint a pak do šrotu. Pokud to chceš montovat do jiného auta pořid si AGU lepe se to celé dělá. :wink:

Uživatelský avatar
Reno
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko,TRNAVA

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Reno »

fakieVW píše:Mám ten motor v golfu II. mám AGU. Kámoš má ten samý ve stejnem autě z RS.Jede nám to stejně. On má 132kw já 110kw. AGU je jednoduchý,lepší odezva plyn a hlavně rychlejší a je lepe upravovatelný. a co se týče vstřiku tak 630 ti jsou uplně na nic když s 440cc a turbem K04 jde udělat v klidu 260koní 400NM ze serie aby motor něco vydržel. Jde i 300,ale je to jen na sprint a pak do šrotu. Pokud to chceš montovat do jiného auta pořid si AGU lepe se to celé dělá. :wink:
rovnake auto jeden ma + 22KW a ide vam to rovnako?Povedz kamosovi, ze tam ma nejaky problem... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Nemá problém. Auto jede dobře. Byl na brzdě má 181,4 koní.do 140 jedem stejně. Nad 140 mi začne pomalu ujiždět. Jde o to že ten motor je omezovaný elektronikou. A navíc má jiné časování vaček. AGU má vačku z atmosfery 20V. AGU má jiný pruběh než motor z RS. A navic tam je plno čidel navíc jak tady kluci pišou. Má to dvě lambdy např. díky kterým musíš mit katalysátor jinak ti to blbě pojede a plno dalších blbostí.A co se týče zapojení elektriky je taky motor z RS náchylný na nouzový režim.Musíš tam mit zapojené věci jako čidlo na brzdovém a spojkovém pedálu. Což je další omezování kroutáku při řazení atd. Bez toho ti RS motor nepojede. AGU jede bez toho perfektně. :wink: A takových vychytávek a rozdílu mezi nima je plno.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Sicco »

no já nevim, mi přijde, že mi AWP jede o dost líp než AGU, ten rozdíl tam je...odspodu je to tak nastejno, ale jak začne zabírat turbo tak AGU ujedu, ale né zas moc to je jasné...

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od vtuni »

tak ale AWP je 132kW.. takže by jsi musel brát např čipnutý AGU vs. AWP v serii..nebo např upravený AWP na dejme tomu 200PS a upravený AGU na 200PS... pak se teprve dá něco srovnávat..co se týče průběhu atd....

tohle je jak debata kdy lidi srovnávají TDI do kterýho nacpali 50tis za úpravy se seriovým 1,8T který je max po čipu... :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Tak po čipu už to máš něco jineho. Tam záleží jakou mapu uděláš a kdo to dělá. Jde udělat 200 koni že to poletí a jde udělat 200 koní že to jen dobře pojede.A hlavně hodně dělá krouták.AGU se ladí jinak než AWP takže ty motory po čipu budou uplně neco jiného :wink:

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Sicco »

já to myslel ale bez chipu, prostě sériový AGU vs. AUQ to je přece 110 vs. 132kw, tys psal, že ti to jede stejně jak kámošovi co má 132kw, což se mi právě nezdálo...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“