Cukání 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- ghostrider
- Pilot
- Příspěvky: 759
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- jindrazamek
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
doufám, že ti ten vag pomůže. Já ji budu čistit někdy během příštího týdne, tak doufám, že už jenom ověřim to, co ty už budeš mít hotový. Poletí nám to jak hovado Dáme výjezd ne? Nebydlim moc daleko od tebe.peppa píše:takže svíčky jsem vyměnil, klapku vyčistil, auto sice jde líp od spoda ale cuka furt
co dal??
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
jindrazamek píše:doufám, že ti ten vag pomůže. Já ji budu čistit někdy během příštího týdne, tak doufám, že už jenom ověřim to, co ty už budeš mít hotový. Poletí nám to jak hovado Dáme výjezd ne? Nebydlim moc daleko od tebe.peppa píše:takže svíčky jsem vyměnil, klapku vyčistil, auto sice jde líp od spoda ale cuka furt
co dal??
nemyslím si že zakladní nastavení klapky bude mít nejaky razantní vliv na to cukaní ale uvidím:) zitra tam zajedu,, odkad jsi?
- ptazz
- Jezdec
- Příspěvky: 356
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Základní nastavení- vymazání adaptačních hodnotMr. Death píše:Můžu se zeptat, co přesně se ve vagu nastavuje po vyčištění klapky?
Je to funkce,pomocí které si řj načte základní hodnoty daného akčního členu a uloží je.
Používá se :
Po výměně škrtící klapky (nebo když je zasraná a neví kde má mezní hodnoty)
Po odpojení akumulátoru
Po opravě klimatizace
Po opravě automatické převodovky apod.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Prominte mirne OT: u te skrtici klapky to chapu, ale proc u baterie a u klimosky?ptazz píše:Základní nastavení- vymazání adaptačních hodnotMr. Death píše:Můžu se zeptat, co přesně se ve vagu nastavuje po vyčištění klapky?
Je to funkce,pomocí které si řj načte základní hodnoty daného akčního členu a uloží je.
Používá se :
Po výměně škrtící klapky (nebo když je zasraná a neví kde má mezní hodnoty)
Po odpojení akumulátoru
Po opravě klimatizace
Po opravě automatické převodovky apod.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- ptazz
- Jezdec
- Příspěvky: 356
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Protože řj je chytrá věc i když je to jenom elektronika a když je akumulátor v čoudu tak je třeba taky špatný napětí a tim i proud atd atd,takže po tomto zákroku by se mělo všechno srovnat paač si jednotka načte ty původní hodnoty který by měli bejt pro správnej chod,to samý platí u všeho co má co dělat s řj tj i klimoška. PCHP?Tomm píše:Prominte mirne OT: u te skrtici klapky to chapu, ale proc u baterie a u klimosky?ptazz píše: Základní nastavení- vymazání adaptačních hodnot
Je to funkce,pomocí které si řj načte základní hodnoty daného akčního členu a uloží je.
Používá se :
Po výměně škrtící klapky (nebo když je zasraná a neví kde má mezní hodnoty)
Po odpojení akumulátoru
Po opravě klimatizace
Po opravě automatické převodovky apod.
Je to asi těžký vysvětlit ale stačí se nad tim trochu zamyslet a asi to pochopíš.
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Tak tu ecu uz chapu, ale tu klimosku porad ne. Nenapada me co jsou limitni hodnoty pro ni - tlak media?ptazz píše: Protože řj je chytrá věc i když je to jenom elektronika a když je akumulátor v čoudu tak je třeba taky špatný napětí a tim i proud atd atd,takže po tomto zákroku by se mělo všechno srovnat paač si jednotka načte ty původní hodnoty který by měli bejt pro správnej chod,to samý platí u všeho co má co dělat s řj tj i klimoška. PCHP?
Je to asi těžký vysvětlit ale stačí se nad tim trochu zamyslet a asi to pochopíš.
Kde to zakl. nastav. ve vag-comu najdu? Resp. na co kliknout aby se to ulozilo? Predpokladam ze se to musi pro kazdou jednotku udelat zvlast, ne? (1 - motor, atd..)
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- ptazz
- Jezdec
- Příspěvky: 356
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Jo každá by to řj by to měla mít zvlášť,záleží na jednotká třeba u motoru by to mělo bejt 10-přispůsobení ,kanál 00 vymazat adapt. hodnoty,uložením 000 v tom kanálu 00 ve vagu je to přednastavenýTomm píše:Tak tu ecu uz chapu, ale tu klimosku porad ne. Nenapada me co jsou limitni hodnoty pro ni - tlak media?ptazz píše: Protože řj je chytrá věc i když je to jenom elektronika a když je akumulátor v čoudu tak je třeba taky špatný napětí a tim i proud atd atd,takže po tomto zákroku by se mělo všechno srovnat paač si jednotka načte ty původní hodnoty který by měli bejt pro správnej chod,to samý platí u všeho co má co dělat s řj tj i klimoška. PCHP?
Je to asi těžký vysvětlit ale stačí se nad tim trochu zamyslet a asi to pochopíš.
Kde to zakl. nastav. ve vag-comu najdu? Resp. na co kliknout aby se to ulozilo? Predpokladam ze se to musi pro kazdou jednotku udelat zvlast, ne? (1 - motor, atd..)
potom kliknout na základní nastavení,no a řj by si měla uložit ty počáteční hodnoty,u některejch jednotek je ukazovanej stav v poli 4 toho kanálu třeba jako ADP bezi/ADP ok,některý to nemaj tak je potřeba kontrolovat ustálený hodnoty (až se to uklidní). Tak asi tak no.
Ale jak řikam žáleží jak na čem a v čem (řj).
- jindrazamek
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tak co? OK? Letí? Doufám, že jo. Jsem z Libčic nad Vltavou. Kousek od Kralup n.Vlt.peppa píše:jindrazamek píše: doufám, že ti ten vag pomůže. Já ji budu čistit někdy během příštího týdne, tak doufám, že už jenom ověřim to, co ty už budeš mít hotový. Poletí nám to jak hovado Dáme výjezd ne? Nebydlim moc daleko od tebe.
nemyslím si že zakladní nastavení klapky bude mít nejaky razantní vliv na to cukaní ale uvidím:) zitra tam zajedu,, odkad jsi?
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně zustane v paměti závad, nevim jestli se chytne.dawenow píše:Když odpojím tu váhu vzduchu nastartuji , zjistím třeba, že je to lepší což by mělo znamenat, že je to váhou potom můžu zpět zapojit a jezdit , nebo to zustane kvůli odpojení váhy pořád v nouzáku ??? abych tím odpojením nezkazil a nerozhodil nějaké nastavení a potom musel jet zase na diagnostiku ......George píše:Zkuz jen vodpojit váhu vzduchu. Dělalo nám to co popisuješ, odpojila se váha, auto padlo do nouzáku a hned běželo mnohem lépe. Váha muže kecat tak ti to třeba extremě ochuzuje směs a dělá to takový kraviny.
jinak peppo: máš tam tu váhu vzduchu která tam patří? neliší se třeba v písmenku nebo v čemkoli?
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: