Cukání 1.8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

takže svíčky jsem vyměnil, klapku vyčistil, auto sice jde líp od spoda ale cuka furt :cry: :lol:

co dal??

Uživatelský avatar
ghostrider
Pilot
Pilot
Příspěvky: 759
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od ghostrider »

Po vycisteni jsi to opet nastavil VAGem?

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

ghostrider píše:Po vycisteni jsi to opet nastavil VAGem?
hmmmm ne-e

Uživatelský avatar
jindrazamek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jindrazamek »

peppa píše:takže svíčky jsem vyměnil, klapku vyčistil, auto sice jde líp od spoda ale cuka furt :cry: :lol:

co dal??
doufám, že ti ten vag pomůže. Já ji budu čistit někdy během příštího týdne, tak doufám, že už jenom ověřim to, co ty už budeš mít hotový. Poletí nám to jak hovado 8) 8) Dáme výjezd ne? Nebydlim moc daleko od tebe.

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

jindrazamek píše:
peppa píše:takže svíčky jsem vyměnil, klapku vyčistil, auto sice jde líp od spoda ale cuka furt :cry: :lol:

co dal??
doufám, že ti ten vag pomůže. Já ji budu čistit někdy během příštího týdne, tak doufám, že už jenom ověřim to, co ty už budeš mít hotový. Poletí nám to jak hovado 8) 8) Dáme výjezd ne? Nebydlim moc daleko od tebe.

nemyslím si že zakladní nastavení klapky bude mít nejaky razantní vliv na to cukaní ale uvidím:) zitra tam zajedu,, odkad jsi?

Uživatelský avatar
Mr. Death
Profík
Profík
Příspěvky: 1135
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mr. Death »

Můžu se zeptat, co přesně se ve vagu nastavuje po vyčištění klapky?

Uživatelský avatar
ptazz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 356
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ptazz »

Mr. Death píše:Můžu se zeptat, co přesně se ve vagu nastavuje po vyčištění klapky?
Základní nastavení- vymazání adaptačních hodnot
Je to funkce,pomocí které si řj načte základní hodnoty daného akčního členu a uloží je.
Používá se :
Po výměně škrtící klapky (nebo když je zasraná a neví kde má mezní hodnoty)
Po odpojení akumulátoru
Po opravě klimatizace
Po opravě automatické převodovky apod. :wink:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

ptazz píše:
Mr. Death píše:Můžu se zeptat, co přesně se ve vagu nastavuje po vyčištění klapky?
Základní nastavení- vymazání adaptačních hodnot
Je to funkce,pomocí které si řj načte základní hodnoty daného akčního členu a uloží je.
Používá se :
Po výměně škrtící klapky (nebo když je zasraná a neví kde má mezní hodnoty)
Po odpojení akumulátoru
Po opravě klimatizace
Po opravě automatické převodovky apod. :wink:
Prominte mirne OT: u te skrtici klapky to chapu, ale proc u baterie a u klimosky?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
ptazz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 356
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ptazz »

Tomm píše:
ptazz píše: Základní nastavení- vymazání adaptačních hodnot
Je to funkce,pomocí které si řj načte základní hodnoty daného akčního členu a uloží je.
Používá se :
Po výměně škrtící klapky (nebo když je zasraná a neví kde má mezní hodnoty)
Po odpojení akumulátoru
Po opravě klimatizace
Po opravě automatické převodovky apod. :wink:
Prominte mirne OT: u te skrtici klapky to chapu, ale proc u baterie a u klimosky?
Protože řj je chytrá věc i když je to jenom elektronika a když je akumulátor v čoudu tak je třeba taky špatný napětí a tim i proud atd atd,takže po tomto zákroku by se mělo všechno srovnat paač si jednotka načte ty původní hodnoty který by měli bejt pro správnej chod,to samý platí u všeho co má co dělat s řj tj i klimoška. PCHP? :wink:
Je to asi těžký vysvětlit ale stačí se nad tim trochu zamyslet a asi to pochopíš. :)

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

ptazz píše: Protože řj je chytrá věc i když je to jenom elektronika a když je akumulátor v čoudu tak je třeba taky špatný napětí a tim i proud atd atd,takže po tomto zákroku by se mělo všechno srovnat paač si jednotka načte ty původní hodnoty který by měli bejt pro správnej chod,to samý platí u všeho co má co dělat s řj tj i klimoška. PCHP? :wink:
Je to asi těžký vysvětlit ale stačí se nad tim trochu zamyslet a asi to pochopíš. :)
Tak tu ecu uz chapu, ale tu klimosku porad ne. Nenapada me co jsou limitni hodnoty pro ni - tlak media?

Kde to zakl. nastav. ve vag-comu najdu? Resp. na co kliknout aby se to ulozilo? Predpokladam ze se to musi pro kazdou jednotku udelat zvlast, ne? (1 - motor, atd..)
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
ptazz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 356
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ptazz »

Tomm píše:
ptazz píše: Protože řj je chytrá věc i když je to jenom elektronika a když je akumulátor v čoudu tak je třeba taky špatný napětí a tim i proud atd atd,takže po tomto zákroku by se mělo všechno srovnat paač si jednotka načte ty původní hodnoty který by měli bejt pro správnej chod,to samý platí u všeho co má co dělat s řj tj i klimoška. PCHP? :wink:
Je to asi těžký vysvětlit ale stačí se nad tim trochu zamyslet a asi to pochopíš. :)
Tak tu ecu uz chapu, ale tu klimosku porad ne. Nenapada me co jsou limitni hodnoty pro ni - tlak media?

Kde to zakl. nastav. ve vag-comu najdu? Resp. na co kliknout aby se to ulozilo? Predpokladam ze se to musi pro kazdou jednotku udelat zvlast, ne? (1 - motor, atd..)
Jo každá by to řj by to měla mít zvlášť,záleží na jednotká třeba u motoru by to mělo bejt 10-přispůsobení ,kanál 00 vymazat adapt. hodnoty,uložením 000 v tom kanálu 00 ve vagu je to přednastavený
potom kliknout na základní nastavení,no a řj by si měla uložit ty počáteční hodnoty,u některejch jednotek je ukazovanej stav v poli 4 toho kanálu třeba jako ADP bezi/ADP ok,některý to nemaj tak je potřeba kontrolovat ustálený hodnoty (až se to uklidní). Tak asi tak no.
Ale jak řikam žáleží jak na čem a v čem (řj). :wink:

Uživatelský avatar
jindrazamek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jindrazamek »

peppa píše:
jindrazamek píše: doufám, že ti ten vag pomůže. Já ji budu čistit někdy během příštího týdne, tak doufám, že už jenom ověřim to, co ty už budeš mít hotový. Poletí nám to jak hovado 8) 8) Dáme výjezd ne? Nebydlim moc daleko od tebe.

nemyslím si že zakladní nastavení klapky bude mít nejaky razantní vliv na to cukaní ale uvidím:) zitra tam zajedu,, odkad jsi?
Tak co? OK? Letí? Doufám, že jo. Jsem z Libčic nad Vltavou. Kousek od Kralup n.Vlt.

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Příspěvek od peppa »

tak ja to nechapu,,nic jsem stím nedělal ani jsem na wagu nebyl
a už to necuka,,, ale to bude tím že je ted zima a on se ten motor tak neohřeje

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

dawenow píše:
George píše:Zkuz jen vodpojit váhu vzduchu. Dělalo nám to co popisuješ, odpojila se váha, auto padlo do nouzáku a hned běželo mnohem lépe. :wink: Váha muže kecat tak ti to třeba extremě ochuzuje směs a dělá to takový kraviny. :wink:
Když odpojím tu váhu vzduchu nastartuji , zjistím třeba, že je to lepší což by mělo znamenat, že je to váhou potom můžu zpět zapojit a jezdit , nebo to zustane kvůli odpojení váhy pořád v nouzáku ??? abych tím odpojením nezkazil a nerozhodil nějaké nastavení a potom musel jet zase na diagnostiku ......
Rozhodně zustane v paměti závad, nevim jestli se chytne. :oops:


jinak peppo: máš tam tu váhu vzduchu která tam patří? neliší se třeba v písmenku nebo v čemkoli?
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

peppa píše:tak ja to nechapu,,nic jsem stím nedělal ani jsem na wagu nebyl
a už to necuka,,, ale to bude tím že je ted zima a on se ten motor tak neohřeje
zapalovací modul
A4 Avant 3.0 TDI Sline

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“