AGU vs. AUQ

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od eazydaz »

Reno píše:
eazydaz píše:tak toto je najlepsia rada... :roll:

uz som tu cital nejake prispevky a stale sa neviem rozhodnut co zobrat :(
to je rada od cloveka, ktory ma take auto doma...potrebujes viac? :wink:
tak ked to mas tak preco si na tiez nekaslal?

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od eazydaz »

fakieVW píše:Nemá problém. Auto jede dobře. Byl na brzdě má 181,4 koní.do 140 jedem stejně. Nad 140 mi začne pomalu ujiždět. Jde o to že ten motor je omezovaný elektronikou. A navíc má jiné časování vaček. AGU má vačku z atmosfery 20V. AGU má jiný pruběh než motor z RS. A navic tam je plno čidel navíc jak tady kluci pišou. Má to dvě lambdy např. díky kterým musíš mit katalysátor jinak ti to blbě pojede a plno dalších blbostí.A co se týče zapojení elektriky je taky motor z RS náchylný na nouzový režim.Musíš tam mit zapojené věci jako čidlo na brzdovém a spojkovém pedálu. Což je další omezování kroutáku při řazení atd. Bez toho ti RS motor nepojede. AGU jede bez toho perfektně. :wink: A takových vychytávek a rozdílu mezi nima je plno.
hm a malo by vyznam alebo nejaky kladny ucinok keby sa vymenili tie vacky na agu? ze by sa tam dali z toho auq motora? uz v tom mam jasno,vezmem agu,ale mam znameho co ma na diely cely motor auq,takze vacky by som si vedel poriesit.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Tak pokud nebudeš dělat kovaný spodek tak jen dej větší turbo,vstřiky a nech si to dobře naladit. nějakých 230 koní ten motor snese pokud s tím budeš jezdit jak člověk. Pokud nebudeš dávat kovaný spodek tak víc nečekej v rámci životnosti. Co se týče těch vaček tak pokud vím na seriových vačkách z toho dělají borci 240 koní atd. Daji se sehnat i ostřejší vačky,ale to pak budeš mit z toho použitelný motor jen pro závody a navíc pokud nebude zase kovaný spodek tak máš zase šanci,že to klekne. Já bych udělal to první řešení být tebou a neřešil to pokud neplánuješ dát 100 000 na kovaný motor.

Uživatelský avatar
eazydaz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 618
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od eazydaz »

aha,diky za radu ;)

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Sicco »

není 240 trochu málo? motor by měl vydržet tak 260-280 ne? pokud vyměním K04, vstřiky, IC, soft... na příští rok bych to chtěl pořešit tak právě nevim, jestli se nad 240 začne ničit motor jak píšeš, tak to jsou pak vyhozené peníze...

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od vtuni »

podle toho co mám ze zahraničních for.(australie, nový zeland ).tak AGU by mělo vydržet víc než ostatní 150koňovky... např. ARZ nebo AUM ..
kvůli robusnější konstukci...např klikovka 22m oproti 20mm u ostatních atd...

konkrétně tam psali že je to ten vhodnější motor pro úpravy.. málo elektroniky a robusní..

ale ted píšu jenom to co jsem vyčetl. :!: .. nikdy jsem ty motory vedle sebe rozdělaný na stole neměl...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Přesně tak. AGU má jine pevnější střeva. :wink: 240 koní mluvím o použitelnosti aby ten motor vydržel jezdit. Pokud ti bude stačit 280koní a životnost třeba 10 000km tak proč ne i 300koní. :wink:

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Sicco »

tak to můžu na nějaké úpravy zapomenout :? maximálně tak fmic, ketré mi je na sérii stejně k prdu...

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Pokud chceš takové výkony potřebuješ kované pisty a ojnice. To už pak jde udělat 300koní a krouták kolem 500NM a má to životnost jako normální motor. Ale je to přestavba za několik desítak tisic :roll:

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Sicco »

takže jediné části, které nesnesou tak velký výkon jsou ojnice a písty? já myslel, že je potřeba i nějaký speciální blok motoru a jiné části.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od vtuni »

kované ojnice + písty cca 35 tis... :wink:
jako není to zadrc...ale zase to není nic ukrutnýho....

je to cena dobrejch kol nebo podvozku :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od Sicco »

to je jasný, ale když se tu mluvilo o 100 tisících tak sem předpokládal ještě jiné kované díly...ale to by ta úprava vyšla na víc než je cena auta, když vezmu v potaz brzdy,spojku a vše okolo.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Tak samo že jde jen o pisty a ojnice. Ted potřebuješ,nový výbrus,všechny nové těsnění,nové ložiska,turbo,vstřiky,upravit hlavu,naladit jednotku a mechanika,který ti to vše složí. Plus spojku to máš tak 13000,IC,trubky k IC,samosvorná diferák,protože ten nad 250 koní už je o ničem na jizdu a další věci. Což se dostaneš na 150 000 za chvili. :wink:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od vtuni »

jasný ale ted se bavíme o přestavbě celýho auta jako komplet... :wink:
já jsme jen sem hodil tu cenu že samotnej kovanej vnitřek taková rana není....aby se tu nerozšířila fáma že ten kovanej vnitřek stojí kilo...

to už pak do toho můžem fakt počítat brzdy, odlehčený řemenice, palivovou pumpu..sportovní sání svody, samco hadicovej kit kterej na ten motor stojí skoro dvacku.....atd....

já bych tohle téma zaměřil spíš fakt vedl k střevům uvnitř motoru jako takovým... klikovka, vačky, písty, ojnice... ventily...atd...

než tady rozebírat co všechno je potřeba na to zvenku ještě navěsit...aby se to dostalo na 250 koní....protože toho už je tady napsanýho poměrně dost...(soft, turbo, ic, vejfuck, vstřiky....)
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: AGU vs. AUQ

Příspěvek od fakieVW »

Tak on se ptal kolik to vyjde udělat z toho přws 300 koní. Tak jsem mu to napsal co ho čeká :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“