MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

má na to vliv předvstřik paliva????TDI Graf mi ukazuje(předstih přichází příliš brzy aby byl zobrazen)zítra to budu ladit,ale může to mít vliv na ten nouzák?????????????????????? 8O

Klakson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 07.11.2009 20:58
Bydliště: Trutnov

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Klakson »

golfgti16vv píše:zkus to nalogovat za jizdy jestli vše funguje jak má zkus sem dát ten log možna zatuhlá regulace na turbu nebo ventil n75 nebo hadičky
jak moc z tuha má jít ta regulace?

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

mě to šlo hodně stuha před vyčištěním lopatek turba,po vyčištění mi to jde tak nějak zlehka,a hlavně se pěkně vrací,než před tím...

Klakson
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 07.11.2009 20:58
Bydliště: Trutnov

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Klakson »

no mě to jde docela z tuha, ale vrací se dobře, nejde to tam nějak promazat? :lol: :lol:

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od golfgti16vv »

promazat ne vyndat turbo rozebrat vyčistit a vše funguje jak má

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

...prosím o pomoc,už opravdu nevím co dál.Klasika ,špatný tlak v sacím potrubí-regulační diference...lopatky vyčištěné,plechovka na turbu ok,n 75 a hadičky kolem ní nové,včetně té co je na naklápění lopatek turba...hadička v řidicí jednotce je taky v pořádku,a váha vzduchu taky nová,a turbo bylo měněný v loni za jiné,co mělo málo najeto.Jediný co mi ještě nesedí je jedna hodnota co se týká shřejmě váhy vzducu,je to ve VAGU v třetím kanále(MAF actual)240 až 320mg,já mám asi 1245mg,tak sem si myslel že to přisává falešný vzduch mezi turbem a váhou,zjistil jsem že je ta trubka na spodní přírubě prasklá a chybí tam ten těsnící kroužek,takže určitě přisává vzduch...ale může to mít vliv na ten nouzák???trubku teď sháním jinou,to už je to poslední co mě napadá,a když ani tohle nepomůže,tak budu už fakt za kreténa,jako automechanik budu muset dát to auto někam k nějakejm borcům,a to je trochu blbí nééé???

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od golfgti16vv »

zkuz sem hodit log vahy turba a čidla tlaku

drdis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 15.12.2009 10:10
Bydliště: , Sev.čechy

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od drdis »

Taky jsem řešil tento problém, pokud šel motor do otáček, tak klesl výkon a auto jelo jako šnek. Dal jsem to kamarádovi a on ho jenom nechal zahřát a pak ho vzal na prudký kopec, zařadil 3 a na plný plyn ten kopec vyjel, no já jsem se kroutil jak chudák řvala, ale od té doby se už takového nestalo. dělám to každý měsíc a mám po starostech. Asi saze v regulátoru tlaku. za pokus to stojí ne. čus

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

lopatky a regolace turba,je to 14 dní co jsem to dělal.Buď dnaska nebo zítra to napíchnu a hodim sem to Logy,protože to už neni možný,81 kw musí jet... :!:

Uživatelský avatar
wende
Řidič
Řidič
Příspěvky: 52
Registrován: 29.11.2010 09:49
Bydliště: VRCHLABI

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od wende »

drdis takhle sem to taky dál tahal sem co to šlo třeba i1km ale stejně mě turbo vydrželo max půl roku musim znovu vyndat turbínu a vypodložit podložkama :evil:
Ford GalaxyII 1,9 85KW GHIA 2002

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

nalogovat mi to nejde,mám starší vag,ale začalo to psát chybu čidlo tlaku v sacím potrubí G71 zkrat na plus :( takže řídící jednotka,hadičku kní,a v ní jsem už taky měnil,tak co teď stím,asi schánět novou řídící jednotku cooo??????????????

Uživatelský avatar
Auto1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava city
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Auto1 »

zajímalo by mě,kdo mi řekne,co je toto(viz foto) za díl,k čemu přesně slouží,co dělá,mezi čím je zapojen a kde je na šaryku umístěn.

Možná to bude přetlak který dělí tlak z skříně motoru do sání a oddělí olej od vzduchu,ale kde je umístěn na TDI? Může mít vliv v tom,že je pak EGR potažmo Intercooler od oleje?

Německy se tomu říká: Druckventil Ladeluftkühler číslo VW 034 129 101 B
ventil.jpg
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin.CK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 25.09.2010 19:08
Bydliště: Český Krumlov

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Robin.CK »

Ahoj Dabere,chci Tě jen podpořit,že na ten Rájovskej kopec už jsme dva.Mám auto od srpna 010 a v listopadu se mi stalo to samé na tom samém místě jako tobě.Teď už je leden,tak bych přidal další dva kopce,ve kterých mě někdo chytne za kšandy nebo co.Zatím to jen pozoruju,co se děje a řeším to vypnutím klíčku i za jízdy.Chystám se na to podívat,až se oteplí.Jsou tu dobré názory.Kolega z práce měl popraskané hadičky k turbu,u tebe to vypadá na ten přetlakový ventil.Já začnu taky hadičkama a pak ventilem.Vypadá to totiž dost blbě,když chci předjet kolonu v kopci a po předjetí 1 auta se musím zařadit a nevytáhnu pak už víc než 60. Robin.

Uživatelský avatar
téměř
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 46
Registrován: 19.01.2011 20:19
Bydliště: Ústí nad labem

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od téměř »

ahoj kluci,taky zkuste jak chodí naklápení lopatek turba
téměř

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od michall »

Auto1: v první fázi se na to dá říct, že to patří sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=111381" onclick="window.open(this.href);return false;
Ventil regulátoru tlaku, měl by být na sacím potrubí někde za váhou vzduchu.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“