MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
má na to vliv předvstřik paliva????TDI Graf mi ukazuje(předstih přichází příliš brzy aby byl zobrazen)zítra to budu ladit,ale může to mít vliv na ten nouzák??????????????????????
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 07.11.2009 20:58
- Bydliště: Trutnov
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
jak moc z tuha má jít ta regulace?golfgti16vv píše:zkus to nalogovat za jizdy jestli vše funguje jak má zkus sem dát ten log možna zatuhlá regulace na turbu nebo ventil n75 nebo hadičky
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
mě to šlo hodně stuha před vyčištěním lopatek turba,po vyčištění mi to jde tak nějak zlehka,a hlavně se pěkně vrací,než před tím...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 07.11.2009 20:58
- Bydliště: Trutnov
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
no mě to jde docela z tuha, ale vrací se dobře, nejde to tam nějak promazat?
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
promazat ne vyndat turbo rozebrat vyčistit a vše funguje jak má
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
...prosím o pomoc,už opravdu nevím co dál.Klasika ,špatný tlak v sacím potrubí-regulační diference...lopatky vyčištěné,plechovka na turbu ok,n 75 a hadičky kolem ní nové,včetně té co je na naklápění lopatek turba...hadička v řidicí jednotce je taky v pořádku,a váha vzduchu taky nová,a turbo bylo měněný v loni za jiné,co mělo málo najeto.Jediný co mi ještě nesedí je jedna hodnota co se týká shřejmě váhy vzducu,je to ve VAGU v třetím kanále(MAF actual)240 až 320mg,já mám asi 1245mg,tak sem si myslel že to přisává falešný vzduch mezi turbem a váhou,zjistil jsem že je ta trubka na spodní přírubě prasklá a chybí tam ten těsnící kroužek,takže určitě přisává vzduch...ale může to mít vliv na ten nouzák???trubku teď sháním jinou,to už je to poslední co mě napadá,a když ani tohle nepomůže,tak budu už fakt za kreténa,jako automechanik budu muset dát to auto někam k nějakejm borcům,a to je trochu blbí nééé???
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
zkuz sem hodit log vahy turba a čidla tlaku
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.12.2009 10:10
- Bydliště: , Sev.čechy
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Taky jsem řešil tento problém, pokud šel motor do otáček, tak klesl výkon a auto jelo jako šnek. Dal jsem to kamarádovi a on ho jenom nechal zahřát a pak ho vzal na prudký kopec, zařadil 3 a na plný plyn ten kopec vyjel, no já jsem se kroutil jak chudák řvala, ale od té doby se už takového nestalo. dělám to každý měsíc a mám po starostech. Asi saze v regulátoru tlaku. za pokus to stojí ne. čus
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
lopatky a regolace turba,je to 14 dní co jsem to dělal.Buď dnaska nebo zítra to napíchnu a hodim sem to Logy,protože to už neni možný,81 kw musí jet...
- wende
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 29.11.2010 09:49
- Bydliště: VRCHLABI
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
drdis takhle sem to taky dál tahal sem co to šlo třeba i1km ale stejně mě turbo vydrželo max půl roku musim znovu vyndat turbínu a vypodložit podložkama
Ford GalaxyII 1,9 85KW GHIA 2002
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
nalogovat mi to nejde,mám starší vag,ale začalo to psát chybu čidlo tlaku v sacím potrubí G71 zkrat na plus takže řídící jednotka,hadičku kní,a v ní jsem už taky měnil,tak co teď stím,asi schánět novou řídící jednotku cooo??????????????
- Auto1
- Závodník
- Příspěvky: 509
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
zajímalo by mě,kdo mi řekne,co je toto(viz foto) za díl,k čemu přesně slouží,co dělá,mezi čím je zapojen a kde je na šaryku umístěn.
Možná to bude přetlak který dělí tlak z skříně motoru do sání a oddělí olej od vzduchu,ale kde je umístěn na TDI? Může mít vliv v tom,že je pak EGR potažmo Intercooler od oleje?
Německy se tomu říká: Druckventil Ladeluftkühler číslo VW 034 129 101 B
Možná to bude přetlak který dělí tlak z skříně motoru do sání a oddělí olej od vzduchu,ale kde je umístěn na TDI? Může mít vliv v tom,že je pak EGR potažmo Intercooler od oleje?
Německy se tomu říká: Druckventil Ladeluftkühler číslo VW 034 129 101 B
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 25.09.2010 19:08
- Bydliště: Český Krumlov
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ahoj Dabere,chci Tě jen podpořit,že na ten Rájovskej kopec už jsme dva.Mám auto od srpna 010 a v listopadu se mi stalo to samé na tom samém místě jako tobě.Teď už je leden,tak bych přidal další dva kopce,ve kterých mě někdo chytne za kšandy nebo co.Zatím to jen pozoruju,co se děje a řeším to vypnutím klíčku i za jízdy.Chystám se na to podívat,až se oteplí.Jsou tu dobré názory.Kolega z práce měl popraskané hadičky k turbu,u tebe to vypadá na ten přetlakový ventil.Já začnu taky hadičkama a pak ventilem.Vypadá to totiž dost blbě,když chci předjet kolonu v kopci a po předjetí 1 auta se musím zařadit a nevytáhnu pak už víc než 60. Robin.
- téměř
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 19.01.2011 20:19
- Bydliště: Ústí nad labem
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
ahoj kluci,taky zkuste jak chodí naklápení lopatek turba
téměř
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Auto1: v první fázi se na to dá říct, že to patří sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=111381" onclick="window.open(this.href);return false;
Ventil regulátoru tlaku, měl by být na sacím potrubí někde za váhou vzduchu.
Ventil regulátoru tlaku, měl by být na sacím potrubí někde za váhou vzduchu.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)