kryt pod motor
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: kryt pod motor
s hliníkem to je pravda,ten se se solí nekamarádí.Pokud použijeme nerez,tak 0.5mm by bylo akorát,max.1 ,ale stím by už byla i horší práce.Ještě mrknu po ceně toho plechu a napíši.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: kryt pod motor
ok tak pozišťuj ceny a napiš cenovou nabídkuživočich píše:s hliníkem to je pravda,ten se se solí nekamarádí.Pokud použijeme nerez,tak 0.5mm by bylo akorát,max.1 ,ale stím by už byla i horší práce.Ještě mrknu po ceně toho plechu a napíši.
VW passat 1,9TDI 4Motion
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: kryt pod motor
tak jsem na tom trochu popřemýšlel a poležel asi hod. pod autem a zjistil,že s tím krytem pod motor to bude zložitější spíš nemožný.Mně ten kryt připadal jako rovina a ona je to taková mírná vaníčka a to je ten problém a druhá věc je, že to je dost velká plocha.Rozměr je 170cm x 70cm a tam stačí milimetr svaru na to aby se to tak zkroutilo,že to bude k nepoužití a na tohle je nerez pětkrát víc náchylnější než obyč plech.
Cena za tabuly nerez plechu 1x2m je 1400kč v 0.5mm a 2000kč v 1mm. Tak na ten kryt pod motor by padla jedna tabule plechu + práce+ svařování a pod 2500kč v 0.5 sile se těžko dostanete a to si ještě nejsu jistý,jestli by se mně pak ten kryt líbil(co se týče celkového vzhledu)
Cena za tabuly nerez plechu 1x2m je 1400kč v 0.5mm a 2000kč v 1mm. Tak na ten kryt pod motor by padla jedna tabule plechu + práce+ svařování a pod 2500kč v 0.5 sile se těžko dostanete a to si ještě nejsu jistý,jestli by se mně pak ten kryt líbil(co se týče celkového vzhledu)
Zdraví a sílu najdeš ve VW
-
- Pilot
- Příspěvky: 709
- Registrován: 20.04.2008 21:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: kryt pod motor
http://www.w8forum.dk/forum_posts.asp?T ... ing-issues" onclick="window.open(this.href);return false;
Vcelku pěkně udělaný..
Vcelku pěkně udělaný..
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
- sss601
- Pilot
- Příspěvky: 723
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: kryt pod motor
jen mu to tam dělalo nějakou neplechu
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: kryt pod motor
Nejlepší řešení by byly profilované (naohýbané) dvě lyžiny. To, jak to plánujete, by to bylo váhově těžký a nemělo by to ani potřebnou tuhost-pevnost. Na tu plochu by to auto stejně neudrželo. Pro mě kryt je něco na čem se dá auto třeba zvednout.
Pokud neprodám pášu udělám to z 2-3mm hliníku (podle pevnosti po naohýbání). Cena bude oproti nerezu fajnová, váha menší, pevnost dostatečná, montáž jednoduchá. Až to ze deset let sežere sůl, tak není problém za litr udělat další.
Vy stále řešíte kryt jako takový, ale že stávající úchyty, hlavně ta papírová rozpěrka, kterou ohnu ve dvou prstech, vám při hupsnutí nebo nahrnutí 50kg sněhu při couvání, těžší kovový kryt neudrží, to už nikdo nevidí (často vidím jezdit passaty s utrženým krytem a dvěma tykadlama jiskřícíma o asfalt na podvozku ). Buď chcete lesklou okrasu, nebo funkční díl.
Jak tu někde Currahee psal - dvě lyžiny na silentbloku a máte pod motorem nerozbitný pancíř.
Já ještě k tomu udělám na zimu zvýšení pomocí podložky pod misku péra a průjezdnost nejenom sněhem se díky vyšší výšce zvětší spolu s menšími škodami na podvozku. A vo vo vo tom to je.
Pokud neprodám pášu udělám to z 2-3mm hliníku (podle pevnosti po naohýbání). Cena bude oproti nerezu fajnová, váha menší, pevnost dostatečná, montáž jednoduchá. Až to ze deset let sežere sůl, tak není problém za litr udělat další.
Vy stále řešíte kryt jako takový, ale že stávající úchyty, hlavně ta papírová rozpěrka, kterou ohnu ve dvou prstech, vám při hupsnutí nebo nahrnutí 50kg sněhu při couvání, těžší kovový kryt neudrží, to už nikdo nevidí (často vidím jezdit passaty s utrženým krytem a dvěma tykadlama jiskřícíma o asfalt na podvozku ). Buď chcete lesklou okrasu, nebo funkční díl.
Jak tu někde Currahee psal - dvě lyžiny na silentbloku a máte pod motorem nerozbitný pancíř.
Já ještě k tomu udělám na zimu zvýšení pomocí podložky pod misku péra a průjezdnost nejenom sněhem se díky vyšší výšce zvětší spolu s menšími škodami na podvozku. A vo vo vo tom to je.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- dvml
- Jezdec
- Příspěvky: 320
- Registrován: 23.08.2009 23:35
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: kryt pod motor
Majkle,ve tvých větách vidím slova-prodat pášu-to se mně asi jenom zdá že?
Když nemyslíš,zaplatíš
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: kryt pod motor
Nezdá. Možná budu muset v létě tahat těžký vlek (dva koně) a to by mi asi páša neodpustil. Takže proto rozmýšlím na d BMW 330XD. Pokud nebudu muset tahat, tak si pášu velmi rád nechám, i když si na něj dělá velký zálusk brácha..
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- dvml
- Jezdec
- Příspěvky: 320
- Registrován: 23.08.2009 23:35
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: kryt pod motor
Takže kdyžtak zůstane v rodině.To je,jak když si ho necháš.
330xd E91 jsou super káry,to už se tady řešilo,akorát nevím jak mu bude dělat dobře 1,5tuny na ocase.
330xd E91 jsou super káry,to už se tady řešilo,akorát nevím jak mu bude dělat dobře 1,5tuny na ocase.
Když nemyslíš,zaplatíš
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: kryt pod motor
Tak E91 je mimo mojí finanční realitu. Já dosáhnu jen tak tak na E46, ale i tak je to bomba kára. Ber to tak, že V6 s 135kw a 395Nm v serii je o "ždibec" více než 81kw a 225Nm, takže občasných 1500kg určitě zvládne a to i do kopce.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- sss601
- Pilot
- Příspěvky: 723
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: kryt pod motor
kone zaprahni pred pasu a budes mit 112koni
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: kryt pod motor
Prodat auto v rodině,to se nevyplatí(finance nemám na mysli) a nestojí to za ty dodatečný nepříjemnosti.Nejlepší prodej auta je co nejdál od baráku a ještě lepší na druhý konec republiky.majkl1 píše:Nezdá. Možná budu muset v létě tahat těžký vlek (dva koně) a to by mi asi páša neodpustil. Takže proto rozmýšlím na d BMW 330XD. Pokud nebudu muset tahat, tak si pášu velmi rád nechám, i když si na něj dělá velký zálusk brácha..
Zdraví a sílu najdeš ve VW
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
- dvml
- Jezdec
- Příspěvky: 320
- Registrován: 23.08.2009 23:35
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: kryt pod motor
On to pašík taky zvládne,ale nesmíš zastavit a už vůbec ne v kopci.Tak cca 1x měsíčně musím pašíka s dvouosákem trápit a zatím jsme to vždycky přežili.majkl1 píše:Tak E91 je mimo mojí finanční realitu. Já dosáhnu jen tak tak na E46, ale i tak je to bomba kára. Ber to tak, že V6 s 135kw a 395Nm v serii je o "ždibec" více než 81kw a 225Nm, takže občasných 1500kg určitě zvládne a to i do kopce.
Když nemyslíš,zaplatíš