Teplota pod 90°
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 24.08.2009 13:46
Re: teplota pod 90°
Zdravim panove. Cetl sem vasi konverzaci a mam podobny problem auto se na volnobech ohreje ale pri normalni jizde mi teplota pada k nule a hlavne kdyz jedu z kopce se zarazenym kvaltem. Jestli vas muzu pozadat o foto kde najdu termostat mam 1.6 SR.
- Johnny_cz
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
urcite je to termostat-vymen a mas klidchico píše:pred 2 dny jsem koupil g4 a vsiml jsem si ze kdyz jedu teplota klesne pod 90 na odhad 75- rucicka se zastavi mezi 90 a takoym plnym polem vlevo- kapaliny je dost a neunika- topit taky topi, spotreba dle PC cca 6-7 l prumer je ta teplota normalni nebo s tim mam neco udelat?
Tak dlouho o něm člověk sní,až si ho pořídí...GIV je prostě mazlík
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 06.12.2010 14:51
Re: teplota pod 90°
zdravím..mám asi podobný problém na mojem G4 2.0 85kw.Teplota za cca 6-7km stoupne na 90 a pak zpátky klesne na asi 75, sem tam se zase zvedne.Navíc když stojím a nechám běžet motor, tak se jakoby celý klepe a dělá zvuk jak kdyby chtěl zdechnout
bude to taky tím termostatem?
díky za radu
bude to taky tím termostatem?
díky za radu
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
Buď termostat nebo čidlo chladící kapaliny.Čidlo bych nalogoval na Vagu a pokud se budou hodnoty z budíků shodovat s hodnotami pro řj motoru bude vadný termostat
VW GIV 1.6 16V
- majkl02
- Jezdec
- Příspěvky: 239
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Špk
Re: teplota pod 90°
Tak mám stejnej problém, normálka na volnoběh to má pěkně 90, ale jak vyjedu tak to klesá na 75, takže termostat. Jen přemýšlím jestli si ho vyměnit sám nebo do servisu. Termostat mám jakoby trošec za alternátorem. Měnil si tu někdo termostat sám? a co to obnáší . Jde ten termostat vyměnit v poho nebo se tam s tím starým musí bojovat, abych ho vůbec vytáhl?
- CHOZEgti
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 29.11.2009 15:17
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: teplota pod 90°
cetl jsem ze na 1.8T s climatronikem se pri vymene termostatu musi odelat remen co je v levo kdyz se divam do motoru...proc?a jak se k tomu termostatu dostanu vim kde je ale nevim co vsechno odelat abych se k nemu dostal...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 06.12.2010 14:51
Re: teplota pod 90°
takže když má to auto skoro dvojnásobnou spotřebu a docela dost se kouří z výfuku,tak to má za vinu jedna z těhle věcí jo?falko1983 píše:Buď termostat nebo čidlo chladící kapaliny.Čidlo bych nalogoval na Vagu a pokud se budou hodnoty z budíků shodovat s hodnotami pro řj motoru bude vadný termostat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.01.2011 19:48
Re: teplota pod 90°
chico píše:pred 2 dny jsem koupil g4 a vsiml jsem si ze kdyz jedu teplota klesne pod 90 na odhad 75- rucicka se zastavi mezi 90 a takoym plnym polem vlevo- kapaliny je dost a neunika- topit taky topi, spotreba dle PC cca 6-7 l prumer je ta teplota normalni nebo s tim mam neco udelat?
tak máš nejspíš špatnej termostat taky jsem ho měnil a klesne ti i spotřeba když se auto bude dobře zahřívat na 90 stupnu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.01.2011 19:48
Re: teplota pod 90°
CHOZEgti píše:cetl jsem ze na 1.8T s climatronikem se pri vymene termostatu musi odelat remen co je v levo kdyz se divam do motoru...proc?a jak se k tomu termostatu dostanu vim kde je ale nevim co vsechno odelat abych se k nemu dostal...
mam sice 1.8 ale bez turba taky climatronic a jo musiš sundat řemen protože termostat je pod alternátorem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 06.12.2010 14:51
Re: teplota pod 90°
tak jsem nalogoval cidlo na Vag a ukazoval mi teplotu 75stupnu, na budiku bylo 90stupnu...takze na vine je cidlo?falko1983 píše:Buď termostat nebo čidlo chladící kapaliny.Čidlo bych nalogoval na Vagu a pokud se budou hodnoty z budíků shodovat s hodnotami pro řj motoru bude vadný termostat
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
Takový rozdíl mezi hodnotami by být neměl čidlo bude určitě chycený,zkoušel jsi si dát graf a jak se to chová za jízdy ne jen koukat na číslo když auto stojí?Hlavně se zaměřit na to když začne padat ručička jestli ty stejný info dostává i jednotka motoru.Určitě nějaký vliv na spotřebu to má,nějaká jiná závada na Vagu?Zkoušel jsi takový ty základní věci jako vyměnit filtry,svíčky,vyčistit klapku atd?Co lambda sonda ta se taky může na spotřebě dost projevit.Jinak termostat se dá po demontáži vyzkoušet v hrnci s teplou vodou a teploměrem,musí otevřít při dosažení určitý teploty(mela by být uvedena na termostatu)
VW GIV 1.6 16V
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: teplota pod 90°
Pozor fesaci, budik je urobeny tak aby od cca 70 do 110 ukazoval stale 90°. Treba pozriet hodnotu z rj motora a porovnat s hodnotou z rj budikov. Iba vtedy vies ze je cidlo KO. Rozdiel teplot by nemal byt viac ako 3°. Inak budik vyslovene klame..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 06.12.2010 14:51
Re: teplota pod 90°
takze kdyz si otevru VAG, vyberu ridici jednotku 01(motor) a pak vyberu moznost measuring blocks a tam mi to ukazuje 75 stupnu...divam se dobre? omlouvam se z ty blbe dotazy, ale jsem uplny zacatecnik
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
Spíš se podívej na graf tam to hezky uvidíš jaký byl průběh těch teplot.Je to Vag Scope musíš tam dát live data abude ti to zobrazovat ty data,který budeš mít otevřený v měřených hodnotách z hlavy myslím že to může být 12 logovaných hodnot najednout.Už jsi zkusil vyndat ten termostat a vyzkoušet jak sem ti radil?
VW GIV 1.6 16V
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: teplota pod 90°
Ano, pozeras sa spravne. Potom treba spravit to iste, len nevyberies 01(motor), ale tusim 16, alebo 17 (instruments). Tam ti tiez ukaze teplotu (neviem uz presne ktore pole, ale to uvidis) a rozdiel tychto dvoch udajov by nemal byt vecsi ako 3°. Tym otestujes ci mas dobre cidlo. Ak ano, tak potom daj logovat udaje ako ti radi falko1983. Najlepsie zacat logovat so studenym motorom a poriadne ho zahriat a pojazdit s tym. Graf by mal potom pekne stupat az po hodnotu ked ti otvara termostat (neviem pri kolkych stupnoch otvara na tvojom motore, niektore tusim 86, ine inak) a potom by mala viac menej oscilovat ako termostat otvara a zatvara. Ak ti to skace a nevie sa zahriat na 80°, tak je v prdeli termostat.