Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od VWMysak »

Nesmíš se toho bát Méd'o :mrgreen:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

bear píše:tak jsem zvědavej kdo první tady popraví turbo :mrgreen: :mrgreen:
Turbo je spotrebni zbozi :D
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od bear »

hhhhhhh vy jste dva poserové :D tak já se přiznám já do toho nejdu :D je teda pravda že je načase pořídit new turbo :D jaká je nejlepší kombinace turb pro zapojení TWIN do 350PS ?

Black rabbit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 22.03.2009 19:23
Bydliště: Chrudim

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Black rabbit »

zdravim,o kolik zvednu tlak tou pruzinkou,kdyz ma soft u AGU na cca 180 koni??

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Black rabbit píše:zdravim,o kolik zvednu tlak tou pruzinkou,kdyz ma soft u AGU na cca 180 koni??
Pokud mas chip na 180hp, tak uz je tlak zvysenej cca na 1b a to si myslim staci, vic uz ti to moc nepomuze.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Black rabbit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 22.03.2009 19:23
Bydliště: Chrudim

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Black rabbit »

R@ZOR píše:
Black rabbit píše:zdravim,o kolik zvednu tlak tou pruzinkou,kdyz ma soft u AGU na cca 180 koni??
Pokud mas chip na 180hp, tak uz je tlak zvysenej cca na 1b a to si myslim staci, vic uz ti to moc nepomuze.
hm,to je smutny :(ale diky:)

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od fakieVW »

1 bar na 180 koní?To je trochu málo ne? Co jsem zatím viděl tak výkon kolem 180 koní bylo tlak 1.2 - 1.4bar pokud tam je originál turbo K03

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Jasny, zalezi jakej tam je chip ale bezne je 1-1.2b a vic podle me nema smysl davat..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Black rabbit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 22.03.2009 19:23
Bydliště: Chrudim

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Black rabbit »

mám tam K03..u předchozího 1.8T jsem měl 185ps a tlačil 1.3baru,ale to bylo AUQ
nevim,zkusim pružinku a uvidim :D

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Napis jak jsi dopadl. ;-) A jakou pruzinku tam budes davat? Tu na WG?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Black rabbit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 22.03.2009 19:23
Bydliště: Chrudim

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Black rabbit »

přesně tak,tu na WG :) jsem zvědavej :)

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od R@ZOR »

Tak jak jsi dopadl s pruzinkou? 8)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“