MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
- Laclosak
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 30.06.2009 20:34
- Bydliště: Brodek u Konice
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
Tak a zase neco resim....byl sem na Vagu pamet zavad zadnou chybu nehlasi jen bufik preruseni plamene o tom vim...,ale me slo hlavne o zmereni rovnomernosti rozstriku paliva, verdikt je asi takový ,ze na prvnim valci mi skakala hodnota od 0.5 az - 0.25 a na dalsich 3 byly hodnoty od 0.5 az 0.25 takze z toho usuzuji ze 1 válec ma chudou smes (ze se pohybuje v zapornych cislech) ze RJ mu ubírá dávku....coz bych prisoudil Vstrikovaci....co vy na to??Ma s tim nekdo zkusennost nebo to mereni na Vagu je tak nepresne ze ty hodnoty jsou zkreslenné?O co my de ,hlavne o to, jestli s tim mam nekam zajet na stolici at mi to zmeri a zjisti o co de?Nebo to nemusi mit ze vstrikem nic do cineni.Pokud je to Vstrik tak by me zajimala orientacne cena nejspis asi noveho dilu-nejduverihodnejsi.A taky jak vyjde repas v servisu?A hlavne jestli muzete nejakej dobrej a spolehlivej servis doporucit v okoli Olomouce popřípadě Brna.....
A jakou mate zkusennost se vstriky na tu 96kw jestli je dobre reseni to nahrazovat nimy??
Budu rad za kazdou radu
je to na Seat Alhambra 1.9 TDI 2001 ...85kw PD,AUY
A jakou mate zkusennost se vstriky na tu 96kw jestli je dobre reseni to nahrazovat nimy??
Budu rad za kazdou radu
je to na Seat Alhambra 1.9 TDI 2001 ...85kw PD,AUY
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
- trepifajxl
- Profík
- Příspěvky: 961
- Registrován: 04.04.2008 18:15
- Bydliště: u Turnova
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
Klidně ty tři válce s větší dávkou můžou být víc vyběhaný a mít menší kompr. tlaky a ta zvýšená nafta to vyrovnává, to znamená , že to může být i mech. závada a ne závada vstřiku
Výstavba a rekonstrukce interiérů, od stavebních prací po kompletní vybavení
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
www.neza-interiery.cz
Montáž, úpravy a repase topení Eberspächer, Webasto. Spuštění příhřevu jako nezávislé topení
603485666
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
moze byt. Ale 0,5 az 0,25 je strasne mala odchylka...
Ja sa momentalne motam s tym istym, 2001cka 85kW, natocenych strasne vela kilometrov. Vstrekovace sa pomalicky zacinaju hlasit:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 016#354016" onclick="window.open(this.href);return false;
[ty Jozko nechces mi jednym okom mrknut na tie logy?]
moje hodnoty su nasledujuce: studeny start, vonku circa 7 stupnov, auto stoji dva dni:
sekundy / otacky / styri valce
15.46 903 -0.99 -0.24 -0.31 1.51
16.65 903 -1.01 -0.28 -0.26 1.55
17.89 903 -1.04 -0.31 -0.24 1.55
19.22 903 -1.08 -0.28 -0.19 1.55
20.56 903 -1.13 -0.28 -0.14 1.53
21.85 903 -1.13 -0.33 -0.02 1.48
po troch minutach naprazdno sa to ustali na:
196.87 903 -0.4 -0.21 -0.12 0.71
198.19 903 -0.4 -0.24 -0.12 0.71
199.51 903 -0.38 -0.21 -0.12 0.68
200.83 903 -0.38 -0.21 -0.12 0.66
202.17 903 -0.35 -0.21 -0.12 0.64
a potom uz tych -0.35 az -0.4 na prvom a zhruba 0.6-0.7 na poslednom valci drzi. Cize by som este povedal ze tvojich 0.25 je uplne v cajku klido s tym este jazdi az pokial sa to nevysere totalne. Moje auto aj zohriate trosicku smrdi z vyfuku. V tomto rezime uz beham rok a furt sa to nechce zhorsit. V zime pri -25 auto prve dve minuty smrdi ako stara Avia, hodnoty tejto kompenzacie som radsej nepozeral. Spotrebu mam uplne normalnu, jazdim okolo sest litrov mimo mesto a v pohode sa da aj pod sest ked sa velmi snazim a idem okolo 115-120km/h.
U mna tie hodnoty ale neskacu. Prvy valec si stabilne drzi okolo -0.4 ; posledny okolo 0.7. Urcite nie 0.3 az 0.7 alebo -0.5 az 0.5.
Planujem drbnut do nadrze nejaky zimny vif aditiv, mozno to tie vstreky precisti. A mozno ich odfajcim uplne, aspon budem mat motivaciu to vymenit pred zimou a nesrat sa s tym.
edit : jejda clovece ja klamem az sa mi z huby prasi. Z toho isteho logu som vytiahol aj toto:
490.13 903 -0.16 -0.07 -0.16 0.38
491.43 903 -0.16 -0.09 -0.14 0.38
492.74 903 -0.14 -0.12 -0.12 0.38
494.06 903 -0.16 -0.12 -0.12 0.38
takze po 494 sekundach od nastartovania a po ciastocnom zohriati motora (8 minut jazdy) sa mi to pichlo na este mensie hodnoty. To som si doteraz nevsimol lebo az na koniec logu som nekukal. Skoda ze nemam zaznamenane teploty vody pri tych prvych a pri poslednych meraniach.
Ja sa momentalne motam s tym istym, 2001cka 85kW, natocenych strasne vela kilometrov. Vstrekovace sa pomalicky zacinaju hlasit:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 016#354016" onclick="window.open(this.href);return false;
[ty Jozko nechces mi jednym okom mrknut na tie logy?]
moje hodnoty su nasledujuce: studeny start, vonku circa 7 stupnov, auto stoji dva dni:
sekundy / otacky / styri valce
15.46 903 -0.99 -0.24 -0.31 1.51
16.65 903 -1.01 -0.28 -0.26 1.55
17.89 903 -1.04 -0.31 -0.24 1.55
19.22 903 -1.08 -0.28 -0.19 1.55
20.56 903 -1.13 -0.28 -0.14 1.53
21.85 903 -1.13 -0.33 -0.02 1.48
po troch minutach naprazdno sa to ustali na:
196.87 903 -0.4 -0.21 -0.12 0.71
198.19 903 -0.4 -0.24 -0.12 0.71
199.51 903 -0.38 -0.21 -0.12 0.68
200.83 903 -0.38 -0.21 -0.12 0.66
202.17 903 -0.35 -0.21 -0.12 0.64
a potom uz tych -0.35 az -0.4 na prvom a zhruba 0.6-0.7 na poslednom valci drzi. Cize by som este povedal ze tvojich 0.25 je uplne v cajku klido s tym este jazdi az pokial sa to nevysere totalne. Moje auto aj zohriate trosicku smrdi z vyfuku. V tomto rezime uz beham rok a furt sa to nechce zhorsit. V zime pri -25 auto prve dve minuty smrdi ako stara Avia, hodnoty tejto kompenzacie som radsej nepozeral. Spotrebu mam uplne normalnu, jazdim okolo sest litrov mimo mesto a v pohode sa da aj pod sest ked sa velmi snazim a idem okolo 115-120km/h.
U mna tie hodnoty ale neskacu. Prvy valec si stabilne drzi okolo -0.4 ; posledny okolo 0.7. Urcite nie 0.3 az 0.7 alebo -0.5 az 0.5.
Planujem drbnut do nadrze nejaky zimny vif aditiv, mozno to tie vstreky precisti. A mozno ich odfajcim uplne, aspon budem mat motivaciu to vymenit pred zimou a nesrat sa s tym.
edit : jejda clovece ja klamem az sa mi z huby prasi. Z toho isteho logu som vytiahol aj toto:
490.13 903 -0.16 -0.07 -0.16 0.38
491.43 903 -0.16 -0.09 -0.14 0.38
492.74 903 -0.14 -0.12 -0.12 0.38
494.06 903 -0.16 -0.12 -0.12 0.38
takze po 494 sekundach od nastartovania a po ciastocnom zohriati motora (8 minut jazdy) sa mi to pichlo na este mensie hodnoty. To som si doteraz nevsimol lebo az na koniec logu som nekukal. Skoda ze nemam zaznamenane teploty vody pri tych prvych a pri poslednych meraniach.
- Laclosak
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 30.06.2009 20:34
- Bydliště: Brodek u Konice
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
No me se do toho vrtat moc taky nece bylo mi receno ze new vstriky vyjdou tak na 8 tis za kus +.-......Takze pokud bych je menil vsechny tak to zrovna neni moc levna zalezitost a to nepocitam praci.....Myslite teda ze nejaky ty prisady do paliva na cisteni motoru pomahaji ja osobne tomu moc neduveruji spis bych rek ze to zrovna stastny reseni neni....pokud se pletu opravte me......
to mp3turbo:
Jak se ti projevuje spatnej vstrik ?myslim jako jestli si to poznal podle toho, ze to hur jede nebo tak neco.....a kolik ma tvuj motor najeto?
Muj ma nalitany 220 tis a rekl bych,ze je to takovy mrtvy od spodu i mechanik mi to potvrdil.....proste pokud jedu do kopce a uberu plyn a znova pridam tak uz to nejede....musim podrazovat.....jinak co se tyce kourivosti za studena tak to bile kouri a je to i citit,ale kdyz se zahreje tak je vse OK......
Takze si rikam ze to zatim necham byt a budu jezdit nez mi to nezacne jezdit treba na 3 valce pak asi servis
to mp3turbo:
Jak se ti projevuje spatnej vstrik ?myslim jako jestli si to poznal podle toho, ze to hur jede nebo tak neco.....a kolik ma tvuj motor najeto?
Muj ma nalitany 220 tis a rekl bych,ze je to takovy mrtvy od spodu i mechanik mi to potvrdil.....proste pokud jedu do kopce a uberu plyn a znova pridam tak uz to nejede....musim podrazovat.....jinak co se tyce kourivosti za studena tak to bile kouri a je to i citit,ale kdyz se zahreje tak je vse OK......
Takze si rikam ze to zatim necham byt a budu jezdit nez mi to nezacne jezdit treba na 3 valce pak asi servis
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
jasne, nechaj to byt a ser na to. Ked sa to podrbe uplne tak to potom vyriesis - vacsinou sa meni jeden alebo dva vstreky a ostatne sa nechavaju povodne. Velakrat som videl ze niekto vymenil jediny vstrek a potom s tym nemal problemy az dokial nepredal auto. Inak vsetky styri vstreky pouzite zozenies tu na fore alebo na "dýzlpowri" za priblizne 5000 ceskych kacek.
Mne to nerobi ziadne problemy, ako pisem... motor nevynechava, taha dobre (pada mi do nudzaku nad circa 2600 otacok pri plnom plyne ale to kvoli turbu a jasne to vidno na diagnostike v linkovanej teme - nesere ma to, s autiakom jazdi moja stara s 2letou holkou a teda plny plyn netlaci nikdy). Akurat mi to minimalne smrdi, "posmrdkáva" je spravne slovo. Presne ako tebe, studene trochu viac, po zohriati pohoda. Na kilometre sa ma radsej nepytaj
Prisady do paliva : nejaky TingTangPong od Horsta Fuchse tam nedam, ale VIF alebo Castrol ano. Prave teraz to idem vyskusat, mam VIF zimny na ceste takze potrebujem tak 3-5000km aby sa nieco prejavilo (snad). Inak dokonca aj prof. Cerny, kapacita petrochemickeho teoretickeho a praktickeho sveta z VSCHT tvrdi ze "prisady do oleju ani na nic ale do paliva to je jine kafe". Dokonca ich priamo aj odporuca i ked nie konkretny vyrobok.
idealne je vies co? vybrat vstreky von a vycistit v ultrazvuku.
Mne to nerobi ziadne problemy, ako pisem... motor nevynechava, taha dobre (pada mi do nudzaku nad circa 2600 otacok pri plnom plyne ale to kvoli turbu a jasne to vidno na diagnostike v linkovanej teme - nesere ma to, s autiakom jazdi moja stara s 2letou holkou a teda plny plyn netlaci nikdy). Akurat mi to minimalne smrdi, "posmrdkáva" je spravne slovo. Presne ako tebe, studene trochu viac, po zohriati pohoda. Na kilometre sa ma radsej nepytaj
Prisady do paliva : nejaky TingTangPong od Horsta Fuchse tam nedam, ale VIF alebo Castrol ano. Prave teraz to idem vyskusat, mam VIF zimny na ceste takze potrebujem tak 3-5000km aby sa nieco prejavilo (snad). Inak dokonca aj prof. Cerny, kapacita petrochemickeho teoretickeho a praktickeho sveta z VSCHT tvrdi ze "prisady do oleju ani na nic ale do paliva to je jine kafe". Dokonca ich priamo aj odporuca i ked nie konkretny vyrobok.
idealne je vies co? vybrat vstreky von a vycistit v ultrazvuku.
- Laclosak
- Jezdec
- Příspěvky: 338
- Registrován: 30.06.2009 20:34
- Bydliště: Brodek u Konice
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
si me pobavil s tim Horstem....ale mas pravdu.Jen me udivuje ze se to nijak neprojevi na chodu motoru, jako me to taky nevynacha, to ani nahodou motor bezi pekne ......jen spodek je hrozne mrtvej jeden "mekánik" rikal ze je to ten vstrik ,ze uz tohle jednou resil......tak budu cekat az do skonani a pak to vymenim pac spotreba je pekna a jezdit se s tim taky da pekne jen se tomu musi trosku vic slapnout......jinak pak dej vedet za tech x Km jak to dopadlo jestli po pridani tech prisad registrujes nejakou zmenu.......
At jezdi a dik za rady
At jezdi a dik za rady
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________
- 2P7
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 16.06.2009 20:48
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
Zdravím,normálně přidávám do nafty,když tankuju plnou klidně 1l obyčejného motorového oleje a nemám problém ani se vstřikama ani s čerpadlem,všechno se pěkně promaže a běhá jak má a žádný aditiva už nedávám a chytá to bez problému.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.01.2010 10:21
- Bydliště: Mariánské Lázně
Vstřiky
Ahoj, nemáte někdo přehled jestli vstřiky s číslem 038 130 201 g /f pasujou do 1,9 TDI 81 kw AFN ? Mam možnost sehnat zánovní.
Dík za odpověď.
Dík za odpověď.
vachmajstr
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Vstřiky
Ne. Jsou to vstřikovače pro Octavii SDi 50kW a TDi 66kW prvních sérií (kódy AGP a AGR).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 22.01.2010 10:21
- Bydliště: Mariánské Lázně
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.04.2010 22:18
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
Mam aj ja jednu otazku. Odisli mi 2 vstreky z G1 66 kW TDI. Mozem tam hodit aj z ineho TDI 66 kW ?
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
Jo dej tam nejlépe z 81 kw ,pojede to o dost lépe, mají lepší rozstřik nafty.Taky jsem na tom lítal ještě s Pasatem.
- téměř
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 19.01.2011 20:19
- Bydliště: Ústí nad labem
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
ahoj lidi chci se zeptat, mám afn 1.9 81kw alhambru,dají se tam dát silnější vstřiky? pokud ano neznáte cenu nebo nějakej odkaz?díky
téměř
- téměř
- Nový člen
- Příspěvky: 46
- Registrován: 19.01.2011 20:19
- Bydliště: Ústí nad labem
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
nebo sháním nové vstřiky,kolik tak můžou stát?asi rána co?
téměř
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, VSTŘIKY: výměna, kolik stojí, setrvačník
koukni na dieselpower tam maji nabidku vstřiku sám jsem od nich bral do svého sharana sprint p 764 a chodi to vyborně