Diagnostika

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
marianvarga
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 08.11.2010 22:22
Bydliště: Louny

Diagnostika

Příspěvek od marianvarga »

Caute nevíte jestli existuje nějaky seznam chyb z diagnostiky.
Marian

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Diagnostika

Příspěvek od xerxes »

tady to máš :wink:
Přílohy
Chybové kódy koncernu VW v českém jazyce.doc
(278 KiB) Staženo 492 x

Uživatelský avatar
marianvarga
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 08.11.2010 22:22
Bydliště: Louny

Re: Diagnostika

Příspěvek od marianvarga »

díky paráda :))
Marian

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Diagnostika

Příspěvek od xerxes »

Stačí pohledat je tu všechno :wink:

Uživatelský avatar
marianvarga
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 08.11.2010 22:22
Bydliště: Louny

Re: Diagnostika

Příspěvek od marianvarga »

GIV mi chciplo když jsem přijížděl na křižovatku a rozsvítily se mi kotrolky EPC a kontrolka motoru.Nastartoval jsem znova a auto jezdilo tyden bez problemu.po tydnu se to stalo znova a vickrat při jizde bylo cejtit i škubani.I když jsem jel cca 80km/h a pustil jsem schválně plyn a vyřadil jsem otáčky se jednou zhouply cca k 1000ot zhouply se po druhe a vypl se motor.Na diagnostice mi zjistil něco jako : Nízký tlak v sacím potrubi ,řekl mi že mám i zevnitř špinavou škrtící klapku a že je víc otevřená než má být 3stupně.Neví si někdo s tímto rady nebo nestalo se mu to taky?děkuju za vaše komenty.
Marian

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od falko1983 »

Houpání otáček se tu řešilo už asi milionkrát když to tu trošku prolezeš tak najdeš na co se zaměřit.Když byli v jednotce chyby chce to sem napsat přímo čísla chyb ne jen hrubý popis závady.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Diagnostika

Příspěvek od tomakecTD »

Taky se mi otáčky občas zhoupnou, ale měl jsem problém se sáním. Pod klapkou sem měl vypadenou jakousi hliníkovou trubku a nasával tama vzduch. To, co popisuješ se mi stalo taky při jízdě na LPG a na tempomat. Měl jsem málo plynu, jel jsem a RJ vyhodnotila asi problém s tlakem v sání a rozsvítily se mi obě kontrolky a auto chcíplo. Ty klapky se málo kazí, zkus projít to sání. A klapku si můžeš vyčistit sám, pokud ji nemáš totálně špinavou, tak nemusíš ani dělat zákl nastavení, dle mého :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
marianvarga
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 08.11.2010 22:22
Bydliště: Louny

Re: Diagnostika

Příspěvek od marianvarga »

Diagnostika mi taky ukázala něco s nízkým tlakem vzduchu a něco s klapkou . uvidím stejnak vyčistím tu klapku a kouknu na to sání.
Marian

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

Příspěvek od falko1983 »

Vyčištěním nikdy nic nezkazíš,základní nastavení se dá udělat i bez Vagu že odpojíš baterii na min 10 min ale i tak ti může jednotka vyžadovat aby jsi provedl adaptaci.Jinak za mě po každém vyčištění udělat základní nastavení,je to lepší.
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“