Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
jerryxedos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 17.11.2009 11:22
Bydliště: j.morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od jerryxedos »

sss601 píše:hele jerry napis majkl1 a dalsim ze maji pripojnou pr**l urcite ti rekne neco mileho :-D torsen se u vw passat jmenoval syncro od rv 99 4motion tak a u audi se jnenuje quattro je to proste STEJNE CHAPES jinak si taky procti sekci podvozek a kola nez zacnes dezinformovat ;-) tvuj allroad ma ma stejny pohon jako ma A6 a jako passat b5 a b5.5 ju..
nerad bych nekoho dezinformoval a co ma a6 a co ma allroad a 3bg to vim,bud bez obav sokoliku..
dovolil sem si polemizovat naproste podobnosti systemu 4motion u b5 syncro a b5,5 4motion,,mel sem pocit,ze to neni uplne totez do detailu,pokud ovsem ano a je tady na to nejaky nakres nebo neco podobneho,tak se moc omlouvam..
domnival sem se ze u syncra se drive nejakym mechanickym zpusobem menil pomer prenasene sily-predek-zadek..
a o te viscoze sem se to docetl prave zde,tudiz sem byl sam dezinformovan,ju?

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od favoV6 »

asi sedana,ale v zaveru bych to neresil nejdulezitejsi je stav a to celkovy nejaky roztrhany sedacky a brutalne doniceny interier nechci i kdyz vim,ze u aut co maji realne 300 tis to je tezko. Jak sem se dival tech aut s ESP je docela malo a ASR to bych vlastne spis potreboval u predohrabu u 4kolky uz je mi naprd.
Jinak dival sem se na ceny dilu kdyz srovnavam s fiatem myslel sem,ze spousta veci bude levnejsich,ale jak co no.Rad bych treba sehnal kosuke co ma uz predni napravu po GO,ale jaks me cetl spousta lidi koupila blato co okamzite odeslo,takze an to taky nejde spolehat. Dulezity dotaz je ohledne lambda sond a KATu
jsou tam 4 ze? jak casto odchazeji jaky je narust spotreby a jak snasi nahrady origo je BOSCH? musim se o tech autech dozvedet co nejvic tak se budu s dovolenim ptat i kdybych kupoval auto az za rok nebo vubec zajima me to a mam zajem. Zatim diky za kazdou informaci:)

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od standokan »

sss601 píše:hele jerry napis majkl1 a dalsim ze maji pripojnou pr**l urcite ti rekne neco mileho :-D torsen se u vw passat jmenoval syncro od rv 99 4motion tak a u audi se jnenuje quattro je to proste STEJNE CHAPES jinak si taky procti sekci podvozek a kola nez zacnes dezinformovat ;-) tvuj allroad ma ma stejny pohon jako ma A6 a jako passat b5 a b5.5 ju..
amen :wink:
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od sss601 »

favoV6: ohledně lambda sondy tak některé motory mají 2 jsou to především starší ročníky do 00 a plus mínus tento rok tam začínají dávat 4 např. kód motoru AMX má 4 lambdy AQD má 2 výdrž lambdy je někdo říká 60 někdo tvrdí 120tkm to ti nemůžu říct vlastní zkušenost tak dlouho ten motor nemám, další věc katíky jsou tam 2 na každém svodu je jeden. Osobně ESP mám a doporučuji ho koupil jsem audinku a ta měla vzorek zimních pneu 1,6mm a občas mě to rovnalo protože ten vzorek byl fakt hrozný dal jsem nové pneu a nic od té doby se nic nerozsvítilo takže pokud máš normální vzorek do 4mm u zimních který se bere jako minimum na dálnici a jezdíš normálně tak o ESP nebudeš vědět..cena dílů je hodně podobná jako na passata nemám srovnání s fiatem ale počítej že je to koncern tak plno dílů je zaměnitelných tzn. některé díly tam pasují ze superba atd ;-) už jsou i obchody na netu které prodávají originální díly za pěkné ceny. Jinak zimní pneu u motoru AQD jsou přední brzdy 288mm což umožňuje použít 15-ky zimní pro někoho to může hrát roli..AMX má 312mm tj nejmenší pneu tam dáš 16-ky zase bych použil že do rv 00 je větší pravděpodobnost možnosti použít zimní 15 než po roce 00 říkám někdo na to kouká někdo ne opět výhoda koncernu pneu 195/65/15 a 205/55/16 jsou všude a jsou levnější než ostatní nestandartní rozměry u letních pneu budeš potřebovat rychlostní index W a u 15 zimní můžeš použít T
Olej: pokud je to novější ročník budeš mít s největší pravděpodobností longlife systém a používat 5w30
u starších se normálně používá 10w40 a náplň je 5,8l ta je stejné a docela to pápne olej to je u těchto motorů docela známé já teď doléval po 3tkm
Spotřeba: pokud chceš auto na zábavu tak asi spotřebu nemá cenu řešit ale jen tak orientačně ti ji napíši dle papírů na moje auto mám to v automatu jo : město 16,8 mimo město 8,6 kombinovaná 11,6 l/100km já jezdím kombinaci za 10,18l další věc když jedeš do kopce žere to méně když jedeš rychleji
Ramena: na ramena se vyprdni jak si myslíš že ti dlouho vydrží když tam píší že jsou po GO?? fouknou tam číny za 3tkč a ty je budeš za 5tkm měnit
tak to jsou mé zkušenosti víc mě teď po ránu nenapadá když mě něco napadne tak ti to napíši nebo když budeš mít nějakou konkrétní otázku tak se ptej ;-)

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od sss601 »

standokan: :-D je to stále dokola viď, ale jiné to asi nebude pokaždé přijde někdo kdo bude tvrdit že syncro u B5 není stálá 4kola, mno však mi je převedeme na tu správnou víru :-D

jerryxedos: v pohodě chlape o toho je fórum aby se člověk něco přiučil a dozvěděl nemůžeš vědět vše jen se to v sekci podvozek a kola řešilo dlouho a pár nevěřících Tomášů se vždycky najde tak věř že stará B5 má stejný pohon jako ty :-)

Uživatelský avatar
jerryxedos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 17.11.2009 11:22
Bydliště: j.morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od jerryxedos »

sss601 píše:standokan: :-D je to stále dokola viď, ale jiné to asi nebude pokaždé přijde někdo kdo bude tvrdit že syncro u B5 není stálá 4kola, mno však mi je převedeme na tu správnou víru :-D

jerryxedos: v pohodě chlape o toho je fórum aby se člověk něco přiučil a dozvěděl nemůžeš vědět vše jen se to v sekci podvozek a kola řešilo dlouho a pár nevěřících Tomášů se vždycky najde tak věř že stará B5 má stejný pohon jako ty :-)
ok,diky--nakonec od toho tu jsme.. :wink:

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od --viki- »

jerryxedos píše:
sss601 píše:lidi nevi co maji v aute pisi neco co tam ani nemaji coz je vetsina aut v autobazaru..pokud ma passat audi ASR MUSI MIT TLACITKO POD VYHREVEM pokud ma passat i audi ESP tak soucasti JE I ASR a opet MUSI mit tlacitko ESP pod vyhrevem sedacek..ohledne b5 b5.5 stejny staly pohon torsen.. golf bora haldex vice o pohonu syncro 4motion /je to to same v 99 se jen menil obchodni nazev/ se doctes v sekci podvozek kola ;-)
mas ve vsem pravdu,akorat syncro system a 4motion-cili torsem quattro neni uplne to same..

SYNCRO má samosvornou mechanicky řízenou spojku.

takže Syncro není trvalé 4x4,auto má viscozní spojku a za normálních podmínek se chová jako předokolka při prokluzu předních kol se přes viscu přípojí zadní náhon který se při srovnání rychlostí náprav vypne..se domnivam a taky sem o tady dohledal..
nesmysl jak řekl kolega(neblbněte lidi)je to pouze změna obchodního nazvu názvu nic víc!! ke spotřebě i u haldexu pořád taháš sebou kardan poloosy atd.co ušetříš na palivu zaplatíš na optřebovaném haldexu ,, upřednostnil bych kombi kufr u čtyřkolky je podstatně menší něž u předohrabu podlaha je výš kvůli diferáku ,,jestli audi nebo vw je na tobě je to hodně podobný

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od favoV6 »

Super dekuju:) Kdyz zacnu uvazovat trosku rozumne a vykaslu se na vykon,tak bych se mozna mel podivat po V5tce a 1,8 T turbinu moc nechci,ale porad levnejsi nez resit CR diesel. Ono kdyz platim jednu pojistku 4 tis za fiata a pak nejakych 6 za V6 uz se prohnu. Pak dalsi veci je,ze co ja koupim posere se sem smolar jak prase. At to je notebook,mobil,autoradio nebo auto je to jedno. Neustale vse opravuju nebo reklamuju:(
Sem mlady vykon je krasny,ale sem trosku rozumnmy na to abych neudlela nejakou fatalni chybu. 4 kolu chci urcite a proc volim koncern?protoze by nma to meli jit asi nejlepe sehnat veskere ND a taky si udelam diagnostiku stejne jako u fiata. U nejakeho subaru nebo KIE nemam sanci.
Idelani by byla asi A4 je lehci a teda se slabsim motorem jede dobre a spotreba taky kapec mensi.Napravy by mely byt min zatezovane,ale hlavnim problemem je,ze facelift je stejne jako u pasika az nekdy 2000-2001 a to sme s cenama od 150 tis. Samozrejme kdybych byl magor koupim si A8:D ale to uz bych byl lidem k smichu.
Nevim jestli me nekdo chape. proste A6 tka a B5,5 jsou krasne auta,ale at nedopadnu spatne s V6tkou.Co rikate na ten motor V5? zvuk je nadherny a vykon by stacil. Mam ted na fiatu odhadem 95 kw 290Nm a bohate staci. A o 1,8 se taky muzete zminit at proberem komplexne vsechny tyhle auta a motory.

Uživatelský avatar
sss601
Pilot
Pilot
Příspěvky: 723
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od sss601 »

2,3 V5 125kw mno těch motorů je v čr málo nejel jsem v něm nemůžu ti poradit ale jedna věc nezapomeň že tyto auta nemají turbo tak to že má 125kw není nic moc si myslím..pokud pokukuješ po 2,3 s klidným srdcem ti doporučím 2.8 je to 6 válec oproti 5 válci má to 142kw oproti 125kw pojistka je cca stejná spotřeba bude velmi podobná díly na 2.8 seženeš habakuk protože se dávala do vw audi i škoda je to prověřený motor na kterým se nemá nic co posrat výhoda 2,3 má rozvod. řetěz kdyby ta V5 byla 6 ti válec jako u audi 2.4 tak ti řeknu klidně jí vem ale není možná se ti ozvou kluci co jí mají ale bude jich málo protože s porovnáním s 1.8T dostávala nafrak..Ale psal jsi že chceš auto pro zábavu a pak píšeš že se u pojistky 6tkč prohneš hele tak být tebou zůstanu nějakou dobu u fiata a zatím moc neřeším jiné auto protože je zbytečné kupovat auto a pak na něj koukat v garáži po koupi auta musíš vyměnit olej rozvody komplet filtry určitě budeš mít pneu na hranici atd atd a to nejsou korunové položky takže bych být tebou posečkal

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od --viki- »

Jen dodám 95kw u předohrabu a u 4x4 je cítit jinak u čtyřkolky není ten výkon tolik znát,spotřeby budou podobné 2,8 je s těch motorů nejspolehlivější nebo jinak největší držák rozdíl ceny povinného ručení je v nákladech na provoz auta asi to poslední co bych řešil

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od favoV6 »

jo zustal bych u fiatu kdyby tak nehnil nebyl dobitej a nemel sem v zime problem se startem a vrutalnima vibracema. Jiak parada mam udelany: rozvody,GO predni napravy,GO zadni napravy, komplet brzdy,silentbloky motoru a prevodovky,spojka,chladic,vaha vzduchu,vsechny filtry a kapaliny,nove letni gumy.
Udelal sem fatalni chybu a ty ja delam casto. me hrozne bavi vymenovat veci a pak si vychutnavat zmeny:),ale stoji to desetitisice. je to super na dalky a pekny silnice,ale do mojich podminek kde jsou hrozne cesty a jeste k tomu kratke se diesel nehodi a trpi.
O te V5tce vim,ze ma retez a prave to me laka,ale nevim treba kolik ma lambda sond nejspis jen 2, potiom kolik ma zapalovacich civek a jestli odchazi. jestlije motor na neco nachylny atd
popravde zvuk V5tky se mi libi vic jak V6tky a spotreba srovnatelna neni je radove o 2-3 l mensi srovnatzelna s 1,8ckou co sem cetl.
V6tka jak sme se bavili mozna vydrzi motoricky,ale veci jako jsou lambdy nejsou korunove polozky a na to ja myslim.Rozvody budou stat taky asi 2x tolik jak na bezny motor jako je 1,8 a k tomu vsme si na ne netroufnu sam, a vim,ze servisy berou dily jeste s prirazkou natoz se slevou co dokazu sehnat ja.krom rozvodu a nejakych vecech na pohonu 4x4 bych asi s kamosem udelal vse sam.
Zatim musim cekat jak se to vyvine s penezma,ale mam jasno,ze bud koupim zase nejakou starou mrdku kde me nalaka cena anebo budu cekat az se objevi neco 8-9 let stare dam za to 130 tis a pak mi stejne odejde motor. Se mnou to bude este tezky kluci:D.
ale kazdopadne passat a a A6 se mi moc libi a prirostlo mi to k srdci i kdyz to je manazerske auto

Uživatelský avatar
--viki-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 155
Registrován: 08.11.2009 11:01
Bydliště: brno

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od --viki- »

nevím co jsi četl ale vím že mě 1,8ka jezdila plus minus to samé co 2,8čka rozdíl začne růst při agresivní jízdě, sada kladek luk na 2,8 5000 na 1,8 3000 tisíce stejný obchod stejný dodavatel , torbo nebo nefunkční haldex taky není pětikorunová záležitost šťastnou ruku

favoV6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 29.01.2011 12:45

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od favoV6 »

nasel sem rozvody na 2,8 dokonce za 2 tis,ale nejak nechapu jak by na V6tce mohly byt jen 2 kladky.
zatim si asi budu muset dat pohov. Moc sem se rozjel a pritom jeste ted dodelavam fiata:D skoda ze je neprodejny :(

trahnil
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 03.02.2011 14:39

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od trahnil »

Ahoj všichni, mám 2.8 4x4 tiptr. už 3 rok, a kromě úržby jsem neměl jedinej problém.Auto jezdí od 9 litrů mimo město do 14 litrů po Praze, ale to je holt daň za zácpy, obsah,čtyřkolku a automat.Tenhle model můžu jen a jen doporučit, protože v létě nemám problém frčet po dálnici v dešti a v zimě neřeším jedinej kopec na chalupě.Jen je prostě důležitý tomu autu dát co potřebuje, a nešidit to.Samozřejmě si to buď dělat sám, nebo to dát prověřeným lidem do péče.

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Přemýšlím o 2.8 v6 nebo o 1.9 tdi 96kw

Příspěvek od zid@n »

favoV6: 2.8 ma jen dve kladky a remen, ale pak tam je a mel by se menit i tlumic vibraci, napinaci kladka a vodni pumpa, ideal je vymenit i termostat.. bez tehlech veci je menit rozvody skoro i zbytecny, vetsinou remen prdne z duvodu ze se vymrvi nejaka kladka nebo pumpa, ikdyz v tomhle motoru by pumpa pruser snad udelat nemela..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“