Kolísání otáček 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček 1.8T
je možné že udělali špatně soft, a že by to mělo po čipu haprovat slyším prvně zkontroluj ty 2 věci čidlo a termostat
Může to být jen souhra náhod že to začalo dělat po čipu
Může to být jen souhra náhod že to začalo dělat po čipu
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Kolísání otáček 1.8T
Jako já si taky říkám, ale na druhou stranu když se něco podělá mě, tak je to většinou nějaký špek, mám na takové věci pech, takže bych se ani moc nedivil . Zítra mrknu na to čidlo, pročistím kontakty.......
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček 1.8T
čauky já mám stejnej motor 1,8T agu a i stejný čip od stejné firmy a vše v poho ale taky mi říkaly že se mě mužou houpat ty otáčky ale vše bylo ok. už jsi provedl to zakladní nastavení té klapky, to nastavení by se mělo dělat i po odpojeni baterky.Po vymazaní chyb se už znovu neukázaly? nejdřív bych udělal to zakladní nastaveni a pak kdyžby to mělo pořád vysoké otáčky tak aby zkontroloval točidlo chlad.kapaliny a pak jestli t to nepřisává falešný vzduch.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Kolísání otáček 1.8T
Takže základní nastavení provedeno, ale otáčky pořád zlobí. Ne teda jako původně to houpání, ale pořád je mám výš, než by měly. Při vyřazení padnou na cca 1200 a potom jdou pomaličku na cca 1000. Na původní hodnotu okolo 800 se dostanou jenom, když zastavím. Při jízdě pod 1000 nejdou. Něco je špatně.
Jinak ta klapka když jsem se díval, tak při poloze, kde má být zavřena, tak je tam asi 0,5mm fuk a VAG mi vypisuje 2,2° úhel natočení. Jenomže ono už je to nadoraz, když to zkusím rukou dotáhnout přes takové to kolečko, na kterém je lanko plynu, tak ze hodnota posune max. na 1,7°. Vypadá to, že se mi to podařilo akorát ještě víc dodrbat, než to bylo
Jinak ta klapka když jsem se díval, tak při poloze, kde má být zavřena, tak je tam asi 0,5mm fuk a VAG mi vypisuje 2,2° úhel natočení. Jenomže ono už je to nadoraz, když to zkusím rukou dotáhnout přes takové to kolečko, na kterém je lanko plynu, tak ze hodnota posune max. na 1,7°. Vypadá to, že se mi to podařilo akorát ještě víc dodrbat, než to bylo
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček 1.8T
no že to drží vyší otáčky bejvá normální po vyčištění a udělání základního nastavení. pokud ti to napsalo adapt. OK tak jsi do toho neměl jebat. ono až se ta klapka zase truchu zajebe (cca 500-1000km) tak už to bude OK a otáčky budou normální.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Kolísání otáček 1.8T
Jako adaptace OK, to je v pohodě. Tak jestli se to srovná tak je to teda OK a není co řešit Těch 2,2° co ukazuje VAG je taky teda v pořádku?
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček 1.8T
ano to je uplně normální že je tak lapka malinko pootevřená. a co čidlo teploty? Je v poho?
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Kolísání otáček 1.8T
Čidlo teploty je objednané u Autokelly. Ve škodovce za něj chtěli 802,- . V pátek to namontím a uvidí se. Snad to bude všecho v cajku.
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Kolísání otáček 1.8T
Ahoj, takže jsem vyměnil tu prasklou hadici a čidlo. Otáčky super tak jak to má být. Paráda!
Chtěl jsem ještě vyměnit to olejové čerpadlo, ale nedostal jsem se ke všem sroubum. Než jsem vypustil olej, tak jsem proplachnul motor. Všechno jsem teda dal zpět a nalil nový olej. Jedu to projet a ono netáhne turbo!!! Je to úplně mrtvé. Prostě atmosféra bez turba! Není možné, že jsem neco opomněl? Asi se z toho zblázním!!!
Chtěl jsem ještě vyměnit to olejové čerpadlo, ale nedostal jsem se ke všem sroubum. Než jsem vypustil olej, tak jsem proplachnul motor. Všechno jsem teda dal zpět a nalil nový olej. Jedu to projet a ono netáhne turbo!!! Je to úplně mrtvé. Prostě atmosféra bez turba! Není možné, že jsem neco opomněl? Asi se z toho zblázním!!!
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Kolísání otáček 1.8T
Takže turbo vyřešeno. Zjistil jsem, že jak jsem tam dával tu hadici, tak jsem nejspíš natrhl 1 drátek vedoucí k ventilu N75. VAG vypisoval Chybu N75 - zůstáva otevřen. Takže drátek spájen a již je vše OK
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC