KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 06.01.2008 13:43
- Bydliště: Liberec
KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
jelikož jsem tu nic o takovéto přestavbě nenašel zakládám nové téma ...
pře pár dny jsem koupil SH1 za pár fufníků ( 30tis ) ale předek oproti zadní části se mi moc nelíbí a tak jsem se rozhol nastrojit předek z modelu novějšího ... zítra si jedu vyzvednout základní díly na předek a to sice kapotu, nárazník, světla, blatníky ... dále si seženu chladičovou stěnu a torpedo ..to by mělo být k přestavbě vše potřebné ... a tak sem budu dávat postupné rady a fotky jak přestavba probíhala ...pokud někdo má s tímto zkušenosti prosím o rady .. nebo odkazy
Po přestavbě předku:
takže to přesouvám na začátek ať to je přehledné ...
tak hotovo
rekapitulace
Díly:
-torpedo
-kapota
-lampy
-nárazník
-chladičová stěna
-výstuha nárazníku
-podběhy ( nadkolí )
-zámky nárazníáku do blatníků
-blatníky
Úpravy:
- úprava torpeda ( mechanismus původní )
- nastavení šavlí do boků kvůli blatníkům
- uchycení chladičů ve stěně ( chladiče zůstavají původní )
- páčky na otvírání kapoty ( zámek zůstal původní )
- převrtání dir na výstuhu nárazníku
- odříznutí částí pod šavlemi ( aby vlezly světla )
- vyrtání nových dir do šavlí pro uchycení chladičovky
- výměna konektorů na světla za nové, sdružené i pro blinkry
díly vyšli na 10.000,-
práce karosáře 6000,-
lak 4000,- ( dělá mi to kámoš takže cena lidová )
tedy komplet 20.000,-
jo starej předek jsem nechal za 5000,- abych se ho zbavil rychle takže finále 15000,-
pře pár dny jsem koupil SH1 za pár fufníků ( 30tis ) ale předek oproti zadní části se mi moc nelíbí a tak jsem se rozhol nastrojit předek z modelu novějšího ... zítra si jedu vyzvednout základní díly na předek a to sice kapotu, nárazník, světla, blatníky ... dále si seženu chladičovou stěnu a torpedo ..to by mělo být k přestavbě vše potřebné ... a tak sem budu dávat postupné rady a fotky jak přestavba probíhala ...pokud někdo má s tímto zkušenosti prosím o rady .. nebo odkazy
Po přestavbě předku:
takže to přesouvám na začátek ať to je přehledné ...
tak hotovo
rekapitulace
Díly:
-torpedo
-kapota
-lampy
-nárazník
-chladičová stěna
-výstuha nárazníku
-podběhy ( nadkolí )
-zámky nárazníáku do blatníků
-blatníky
Úpravy:
- úprava torpeda ( mechanismus původní )
- nastavení šavlí do boků kvůli blatníkům
- uchycení chladičů ve stěně ( chladiče zůstavají původní )
- páčky na otvírání kapoty ( zámek zůstal původní )
- převrtání dir na výstuhu nárazníku
- odříznutí částí pod šavlemi ( aby vlezly světla )
- vyrtání nových dir do šavlí pro uchycení chladičovky
- výměna konektorů na světla za nové, sdružené i pro blinkry
díly vyšli na 10.000,-
práce karosáře 6000,-
lak 4000,- ( dělá mi to kámoš takže cena lidová )
tedy komplet 20.000,-
jo starej předek jsem nechal za 5000,- abych se ho zbavil rychle takže finále 15000,-
Naposledy upravil(a) N.S.C. dne 19.10.2011 17:53, celkem upraveno 2 x.
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
Nechal jsem si to dělat na konci roku. Rekapitulace: kapota, maska, nárazník, chladičovka, blatníky, musíš navařit na držáky starých blatníků držáky nové (nahoře pod kapotou). Můžeš nechat starý zámek kapoty, ale vyměnit, nebo upravit páčku zámku, možná budeš muset trochu poupravit uchycení chladičů, ale nech tam původní. Budeš tedy potřebovat ty plasty pod oknem u kapoty, taky je budeš muset upravit. Je potřeba nastavit těsnící guma pod hagusama, stará je krátká. Já ji na jaře budu dávat novou. U filtroxu budeš muset oříznout chladičovku. Světla mají jiné konektory, tak si sežeň světla i s nima a přepinuj. Do starých jde 5 kablíků do nových 7 (navíc blikny). Já to přepinoval a funguje mi to i s hlídáním prasklých žárovek. Ale nevím, jestli bych ještě našel značení kabelů, možná ano. Ale nemám centrální elektroniku, jenom obyč..Jinak mi to dělali v autodílně a docela ten mechanik byl nešťastný, přeci jenom je to trochu jiné, ale výsledek je skvělý a světla svítí špicově.
Jinak si prostuduj toto:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=25355" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak si prostuduj toto:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=25355" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
...já zatím řeším jen interier,mám už vyhřívaný strop,výplně,koberec,zavazadlový prostor,bufika a zadní nápravu,vše z modelu II,ale vnější vzhled mi nějak nevadí,až na přední světla,ty mě doslova se..u na Sharandily.eu maj na jeničkovej model Xenony,ale palba 15000kč tak taky přemýšlím že bych ten předek překopal.....Nebo si jednoduše koupim dvojku,ale ty už maj motory PD,a néé starý dobrý TDIčka Jinak když je člověk šikovnej,tak si porádí se vším,i díky VWclubu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 376
- Registrován: 22.09.2008 23:05
- Bydliště: ziar nad hronom
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
Tomik a aky je to prosim ta ten vyhrievany strop?
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
tak když už tady je tohle nový téma,tak se fláknu pár fotek pro inspiraci.....Taky jsem koukal,a tohle téma tu není.
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 06.01.2008 13:43
- Bydliště: Liberec
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
bodyvlk píše:Nechal jsem si to dělat na konci roku. Rekapitulace: kapota, maska, nárazník, chladičovka, blatníky, musíš navařit na držáky starých blatníků držáky nové (nahoře pod kapotou). Můžeš nechat starý zámek kapoty, ale vyměnit, nebo upravit páčku zámku, možná budeš muset trochu poupravit uchycení chladičů, ale nech tam původní. Budeš tedy potřebovat ty plasty pod oknem u kapoty, taky je budeš muset upravit. Je potřeba nastavit těsnící guma pod hagusama, stará je krátká. Já ji na jaře budu dávat novou. U filtroxu budeš muset oříznout chladičovku. Světla mají jiné konektory, tak si sežeň světla i s nima a přepinuj. Do starých jde 5 kablíků do nových 7 (navíc blikny). Já to přepinoval a funguje mi to i s hlídáním prasklých žárovek. Ale nevím, jestli bych ještě našel značení kabelů, možná ano. Ale nemám centrální elektroniku, jenom obyč..Jinak mi to dělali v autodílně a docela ten mechanik byl nešťastný, přeci jenom je to trochu jiné, ale výsledek je skvělý a světla svítí špicově.
Jinak si prostuduj toto:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=25355" onclick="window.open(this.href);return false;
prosím zkus vyhrabat to značení kablíků do světel ...elektrikář ti bude vděčen a nebude mi nadávat že vymejšlim hovadiny...
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
přikládám tu nějaké fotky jak si jedničku ve vnitř trochu víc vylepšit,něco je třeba ještě doladit,ale až to bude komplet,jako třeba palubka a sedáky tak to bude OK
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 06.01.2008 13:43
- Bydliště: Liberec
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
co vše obnášelo nastrojit ty tapeci??
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
strop v poho,padl tam jak ulitý,až na madla,pod ty jsem musel dodělat držáky s 1,5mm plechu,protože tenhle stro je pro aibagi,a ty já neměl,a ani bych je tam stejně nedával...co se týká výplní dveří,tak taky pár uprav to obnášelo předělat zásuvky do ovladačů oken a zrcátek,a držení madel,to jsem si odvrtal z bouraných dveří z dvojky,a navařil na ty moje,no pak jen nacvakat a našroubovat.Kvuli předním výplním se bohužel musí seříznout palubka,jinak to nezavřeš po ust¨rojení tý výplně na dveře.Koberec z dvojky je taky stejnej.Pátý dveře poupravit díry uchycení,a je to Ok
- fitzano
- Řidič
- Příspěvky: 71
- Registrován: 10.10.2007 16:56
- Bydliště: Praha
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
Opětovně musím pochválit !!!
-
- Řidič
- Příspěvky: 163
- Registrován: 08.09.2008 20:49
- Bydliště: Teplice, Praha a D8
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
nic proti tobě, ale myslím si, že tohle "bastlení" je k ničemu. Jenom mraky práce, nervů a provizorií . Myslím, že kdybys investoval do nejlevnějšího S2, A2 G2 co najdeš a zamakal na něm, tak uděláš líp. Já bych si takové překopané auto nekoupil, protože tam bude všechno poupravené a když pak bude někdo něco muset opravovat, tak bude jen koukat.
Radši než toto, bych "vyvonil" 1 a dal ji do super origo stavu!
Toť můj názor.
Radši než toto, bych "vyvonil" 1 a dal ji do super origo stavu!
Toť můj názor.
život je boj !
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
Děláš jako bych s toho dělal čistokrevný letadlo mě se tenhle model Sharana líbí,jen né ten interier,byl dřív celej šedej,a pořád se to zasíralo,tak jsem zvolim volbu tmavšího interieru,a to měl být původně ten modrej z jedničky,a ten se mi taky nelíbí,tak pak vyhrálo tohle,vše je tam daný jak má být,žadná tavná pistole ani sádrokartonový šroubky tak proč nééé.Ale jak říkáš,tvůj názor,někomu se to líbí a někomu ne.Je to jako s tuningem,každej taky zvolí jestli koupit auto snížený,z jinim motorem než má být,čirou optikou a barvou která má odstín barvy která se dá těžko už namíchat.To je ze vším stejný.Každopádně je to tady téma o tom jakc upravit jedničku na dvojku
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 06.01.2008 13:43
- Bydliště: Liberec
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
víš vyjde mě ve finále na 50tis a to bych dvojku opravdu nekoupil ..překopu jen předek bo ten starý se mi absolutně nelíbí, navíc za nějakou kačku prodám i ten starej předek... ale jepravda že je to o provizoriích .. dneska se dosundalo vše co bylo třeba a zjišťuji ře je tam spousta odlišných věcí ...
1. a to největší problém je ve špičkách co drží chladičovku a blatníky ... nejenom že se musí posunou směrem ven asi o 5cm ale i doliu k zemi o dalších 5cm... docela pracný když nemáš špičky z dvojky
2. mechanismus stěračů je zase moc vysoko ...
myslel jsem že do týdne půjde na lak... ale spíše za 14dní ...proto prosím každého co má zkušenost s čímkoliv u téhle přestavby pomožte radou nebo fotkou jak co řešit ...
1. a to největší problém je ve špičkách co drží chladičovku a blatníky ... nejenom že se musí posunou směrem ven asi o 5cm ale i doliu k zemi o dalších 5cm... docela pracný když nemáš špičky z dvojky
2. mechanismus stěračů je zase moc vysoko ...
myslel jsem že do týdne půjde na lak... ale spíše za 14dní ...proto prosím každého co má zkušenost s čímkoliv u téhle přestavby pomožte radou nebo fotkou jak co řešit ...
- bodyvlk
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: východní čechy
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
Pokud vím, při mé přestavbě mechanik nic nikam neposunoval, chladičovku usadil na původní šavle a seděla jak přišitá. To samé blatníky a kapotu, na kapotu jsem dával i nové panty, ale vše sedí jak pr**l na nočníku. Mechanismus stěračů i stěrače jsou také původní, jenom jsem pro ně v plastech vyřízl větší díru. Nový jsem dával ten plast pod stěrači - nad motorem. Plasty pod čelním oknem jsem musel osadit na držáky, které jsem si udělal, ty boční plasty u stěračů si dokonce sedly na jeden držák a drží. Jinak musíš mít předek z auta, který má stejný motor TDI na TDI apod..
-
- Řidič
- Příspěvky: 74
- Registrován: 06.01.2008 13:43
- Bydliště: Liberec
Re: KAROSERIE : přestavba modelu I. na řadu II.
to je jedno jestli TDi nebo benzin ..chaldičovka bude jiná pro uchycení chladičů ale ve stejných parametrech vždyť zbytek musí být stejný .. mě teda nesedí výška šavlý pro uchycení chladičovky i blatníků .. nemohl by jsi mi udělat pár fotek jak máš uchycenou chladičovku a blatníky.. díky