vyřazení EGR ventilu
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: vyřazení EGR ventilu
jasný ofotim to,
Jen nevimjestli něco poznám protože mi příjde že to auto blbě jede, ale vše se dozvím v pátek
Jen nevimjestli něco poznám protože mi příjde že to auto blbě jede, ale vše se dozvím v pátek
- shiTT
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 23.12.2008 13:11
- Bydliště: Hradec Krá-LOVE
Re: vyřazení EGR ventilu
nad touhle upravou uz nejakou chvili premyslim jen mi nikdo nebyl schopen rict co a jak bude lepsi. Nekdo mi rikal ze pak muzou byt problemy s lambdou a auto muze cukat ale nemam osobni zkusenost. Kazdopadne bych doporucil zaslepit to nejakym kvalitnim a porad silnym pliskem protoze kdyz to bude odflaknuty tak se to bude moci delat kazdou chvili protoze tam je fakt velky teplo...
VW Passat 66->96->110->142->85->184kW
VW Touran 74->100kW
VW Touran 74->100kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: vyřazení EGR ventilu
No teoreticky mělo, měl by se ti i zvýšit výkon, sice nevim o kolik. Nebudeš hlavně huntovat auto, protože ho budeš krmit čistou směsí a ne směsí s přídavkem teplých výfukových plynů.shiTT píše:nad touhle upravou uz nejakou chvili premyslim jen mi nikdo nebyl schopen rict co a jak bude lepsi. Nekdo mi rikal ze pak muzou byt problemy s lambdou a auto muze cukat ale nemam osobni zkusenost. Kazdopadne bych doporucil zaslepit to nejakym kvalitnim a porad silnym pliskem protoze kdyz to bude odflaknuty tak se to bude moci delat kazdou chvili protoze tam je fakt velky teplo...
No lambda ti snad udává jen teplotu spalin, ne??? a na ní je zase závislej sitič, ne??? No teda myslim si, pokavať se mejlim tak mě opravte.
No já jsem se zase dočetl ze až tak velký teploty tam nejdou mělo by to snad bejt po cestě krapet chlazený, nemůžeš tam rvát vařící plyn.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.02.2011 14:39
Re: vyřazení EGR ventilu
Hojte chlapi,
pokud se nemýlím tak je to vpouštěcí ventil sekundárního vzduchu ,který je ovládaný podtlakem.A sůlouží k tomu a by se za studena rychleji ohřál motor..
Dle mě je lepší vyřadit z činnosti regulační ventil odvětrání hlavy a klikové hřídele.
Ten ventil vrací zaolejovaný vzduch do sání před turbo...
Teda pokud se nepletu.A myslím si že ne.Já ho teda osobně mám ucpaný a vyvedený pod auto...
pokud se nemýlím tak je to vpouštěcí ventil sekundárního vzduchu ,který je ovládaný podtlakem.A sůlouží k tomu a by se za studena rychleji ohřál motor..
Dle mě je lepší vyřadit z činnosti regulační ventil odvětrání hlavy a klikové hřídele.
Ten ventil vrací zaolejovaný vzduch do sání před turbo...
Teda pokud se nepletu.A myslím si že ne.Já ho teda osobně mám ucpaný a vyvedený pod auto...
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: vyřazení EGR ventilu
tak akorád jsem se na to chtěl vrhnout, ale dneska mi maník na diagnostice řekl že bych mohl zničit turbo. Tak jdu dál pátrat abych něco nezkurvil, to neni otázka 1000,- ale kolem 17 000,-
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13.03.2010 11:16
Re: vyřazení EGR ventilu
EGR mam uz nejakej patek vyrazenej-zaslepenej.. auto lepe jede, ale hlavne motor jde daleko lehceji a klidne... Nechapu proc vyrazeni egru by melo znicit turbo... kdyz egr jenom recirkuluje spaliny zpet do sani... tim padem je driv za*ranej olej a auto nedostava cistou smes...
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: vyřazení EGR ventilu
-Jack- píše:EGR mam uz nejakej patek vyrazenej-zaslepenej.. auto lepe jede, ale hlavne motor jde daleko lehceji a klidne... Nechapu proc vyrazeni egru by melo znicit turbo... kdyz egr jenom recirkuluje spaliny zpet do sani... tim padem je driv za*ranej olej a auto nedostava cistou smes...
tohle je mě jasný a taky vim, ale ve válcích vznikne větší teplota tím pádem i vyšší teplota spalin, tak jestli tohle nemyslel.
No co jsem brouzdal na netu tak nic takovýho nikdo nepíše. No ještě budu brouzdat dál.
- Alda.
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 20.12.2007 11:35
Re: vyřazení EGR ventilu
Zdravím,
taky bych rad EGR ventil zaslepil,ale není tady žádný přesný popis kde co a jak.
Hlavně aby to nedělalo problém s elektronikou řízení motoru.
Pokud to už nekdo máte tak bych rad uvítal postup na motor AWT.
Děkuji
Jinak když jsem zkoušel odpojit podtlak z EGR tak se to chová normálně,nevim jestli by to na vyřazení stačilo?
taky bych rad EGR ventil zaslepil,ale není tady žádný přesný popis kde co a jak.
Hlavně aby to nedělalo problém s elektronikou řízení motoru.
Pokud to už nekdo máte tak bych rad uvítal postup na motor AWT.
Děkuji
Jinak když jsem zkoušel odpojit podtlak z EGR tak se to chová normálně,nevim jestli by to na vyřazení stačilo?
-
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 13.03.2010 11:16
Re: vyřazení EGR ventilu
sendis píše:-Jack- píše:EGR mam uz nejakej patek vyrazenej-zaslepenej.. auto lepe jede, ale hlavne motor jde daleko lehceji a klidne... Nechapu proc vyrazeni egru by melo znicit turbo... kdyz egr jenom recirkuluje spaliny zpet do sani... tim padem je driv za*ranej olej a auto nedostava cistou smes...
tohle je mě jasný a taky vim, ale ve válcích vznikne větší teplota tím pádem i vyšší teplota spalin, tak jestli tohle nemyslel.
No co jsem brouzdal na netu tak nic takovýho nikdo nepíše. No ještě budu brouzdat dál.
Teoreticky ti vznika vetsi teplota kdyz tam EGR mas ne? Kdyz to zene spaliny zpet do sani tak je to tam urcite nezene studene... Vim, myslis ze kdyz tam jde o 10% vic "cisteho vzduchu" kterej ma vic kysliku, tak se zveda teplota... ale podle me je to blbost...
- K-1
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26.12.2009 01:56
Re: vyřazení EGR ventilu
veď egr je len kvôli studeným štartom, tam sa nemá čo posrať
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: vyřazení EGR ventilu
Ahojte lidi, tak jsem ten ventil konečně vyřadil.
No docela špatnej přístup ale šlo to, jsou tam 3 šrouby na imbus ale nevim velikost imbusu.
Zeshora je slaba hadička kterou budete muset sundat a pak z boku trubka kudy jdou výfukové splodiny do ventilu, tam je motexka, původní jsem nahradil klasickou motexkou.
Ja si sehnal klingerit a okopčil jsem původní těsnění, udělal jsem do něj jen 3 díry jen na šrouby. Když jsem to dával do auta tak jsem použil i to stary těsnění, nejprve jsem dal klingerit a pak původní těsnění.
No když to sečtu tak čistá práce asi hodinu, Takže to jde.
No jezdim s tim asi druhý den, zatím bez změn a závad, komp nic nehlásí. A přijde mi že motor na volnoběh je klidnější a možná i menší spotřeba, no bez ventilu jsem už nalítal asi 300 km.
Přidám vyndanej ventil co jsem ofotil.
No docela špatnej přístup ale šlo to, jsou tam 3 šrouby na imbus ale nevim velikost imbusu.
Zeshora je slaba hadička kterou budete muset sundat a pak z boku trubka kudy jdou výfukové splodiny do ventilu, tam je motexka, původní jsem nahradil klasickou motexkou.
Ja si sehnal klingerit a okopčil jsem původní těsnění, udělal jsem do něj jen 3 díry jen na šrouby. Když jsem to dával do auta tak jsem použil i to stary těsnění, nejprve jsem dal klingerit a pak původní těsnění.
No když to sečtu tak čistá práce asi hodinu, Takže to jde.
No jezdim s tim asi druhý den, zatím bez změn a závad, komp nic nehlásí. A přijde mi že motor na volnoběh je klidnější a možná i menší spotřeba, no bez ventilu jsem už nalítal asi 300 km.
Přidám vyndanej ventil co jsem ofotil.
- Marshall007
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 13.04.2008 13:16
- Bydliště: SK-Levice
Re: vyřazení EGR ventilu
nebolo by lahsie vyrabat tesnenie a zapchavat to tu? (oznacene zltou)
- Přílohy
-
- EGR2.JPG (9.56 KiB) Zobrazeno 1861 x
Moj passatik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=101&t=14077 PHM: Benzin LPG
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
Ex Golfik: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=80&t=12952
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: vyřazení EGR ventilu
MArshall ma pravdu tam se to taky obvykle dela
-
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 14.11.2009 11:44
- Bydliště: Most
Re: vyřazení EGR ventilu
Marshall007 píše:nebolo by lahsie vyrabat tesnenie a zapchavat to tu? (oznacene zltou)
no taky by to šlo, zaleží na každym jak si to uděla. Já řešil těsnění mezi ventilem a motorem, protože na ten druhej šroub v tom žlutym ramečku je špatnej přístup