Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Občas to spadne na 3 a teď naposled se mi zdálo že dokonce na 2 válce. Udělá to tak 1x-2x za měsíc, po vychladnutí motoru je to opět na nějakou dobu OK. Nejčastěji k tomu dojde stylem motor má nízké otáčky, začne se jakoby dusit, cukat - šup a je to na 3 válcích.
Začíná mě to hodně štvát a rád bych to pořešil, nějaké nápady na co se zaměřit? (svíčky i kabely sem měnil - bez úspěchu)
Za každou pomoc předem děkuji.
dnešní VAG
Model: 1J - VW A4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 AM
Komponent: MARELLI 4LV 3290
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 48054
3 Nalezeny chyby:
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-10 - - - Sporadicky
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-00 - -
17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena
P1176 - 35-00 - -
Readiness: 1010 0101
starší VAG
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: 1C - VW NB
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 AM
Komponent: MARELLI 4LV 3290
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 48054
2 Nalezeny chyby:
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 1010 0101
Začíná mě to hodně štvát a rád bych to pořešil, nějaké nápady na co se zaměřit? (svíčky i kabely sem měnil - bez úspěchu)
Za každou pomoc předem děkuji.
dnešní VAG
Model: 1J - VW A4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 AM
Komponent: MARELLI 4LV 3290
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 48054
3 Nalezeny chyby:
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-10 - - - Sporadicky
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-00 - -
17584 - rada 1: korekce lambda za katalyzatorem Regulacni mez dosazena
P1176 - 35-00 - -
Readiness: 1010 0101
starší VAG
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: 1C - VW NB
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 034 AM
Komponent: MARELLI 4LV 3290
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 48054
2 Nalezeny chyby:
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
Readiness: 1010 0101
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Vyzera to na zapalovaci modul. Ten niekedy blbne iba za tepla. Ta chyba lambdy moze byt sposobena tym ze modul neda iskru a ide ti do vyfuku nespalena zmes..
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Nemá někdo představu co může stát ten rozdělovač, případně cívka?
Kdybych měnil cívky, udělat všechny 4?
Cívka + rozdělovač - kupovat nové, nebo obhlédnout vrakáče?
Jinak v minulosti se to vždycky vrátilo do normálu po vychladnutí motoru (Válec č. 1) tentokrát to udělalo ale na 4. a už to vypadá totálně kaput. V pondělí du do servisu tak uvidím co poví tam. :/
Kdybych měnil cívky, udělat všechny 4?
Cívka + rozdělovač - kupovat nové, nebo obhlédnout vrakáče?
Jinak v minulosti se to vždycky vrátilo do normálu po vychladnutí motoru (Válec č. 1) tentokrát to udělalo ale na 4. a už to vypadá totálně kaput. V pondělí du do servisu tak uvidím co poví tam. :/
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Ako cievka a rozdelovac? Ked si pisal ze si menil kable a sviecky, tak som predpokladal ze mas zapalovaci modul a kable ku svieckam. Nic viac tam nie je a modul vymenis ako celok. Ten je napojeny priamo na rj motora a z neho idu kable na sviecky. Pozriem si to doma v ETKE, nech tu nestrielam naslepo..
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
no já mám kabely jakože jenom kabely, ty jsou nastrkané z motoru do čehosi = rozdělovač? a cívka = takové cosi nad jednotlivými valcema - vedou do toho drátky
Omlouvám se za to vyjadřování ale nerozumím tomu
Omlouvám se za to vyjadřování ale nerozumím tomu
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
tak pokud máš cívky nad jednotlivýma válcema tak zkus přehodit ty z válce 4 a 1 na válce 2 a 3 ....pokud to vyhodí závadu stejnou je problém jinde, pokud na jiných válcích tak kup nové cívky
některé 16v motory maj samo obyč kabel bez jednotlivých cívek a jen jeden velkej "zapalovací modul" jestli to tak můžu nazvat
některé 16v motory maj samo obyč kabel bez jednotlivých cívek a jen jeden velkej "zapalovací modul" jestli to tak můžu nazvat
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Moose
- Člen klubu
- Příspěvky: 260
- Registrován: 22.05.2010 12:59
- Bydliště: Přerov nad Labem
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Mel sem ten samej problém a byla vadná zapalovací cívka
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Takhle to vypadá, od svíček vedou pouze kabely které jsou zastrkané do čehosi u znaku VW.
A pod tím plastikem jak je nápis 1,6 16V jsou taky taková 4 udělátka, to sem měl právě za cívky.
A pod tím plastikem jak je nápis 1,6 16V jsou taky taková 4 udělátka, to sem měl právě za cívky.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Presne ako som pisal, je tam jeden zapalovaci modul a ten je 4-mi (zapalovacimi) kablami spojeny so svieckami a potom uz len normalnymi signalnymi kablami s rj motora. Takze tvoj problem by mala vyriesit vymena zapalovacieho modulu (to je to cosi pri zanku VW).. Tie udelatka su len koncovky zapalovacich kablov a su priamo nastoknute na sviecky.. A pokial myslis udelatka ktore nie je vidiet na tomto obrazku lebo su priamo pod tym krytom kde je napis 1,6 16V, tak to su vstrekovace.
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Aha, díky za vysvětlení, už v tom mám trochu jasno. Vypadá to holt na tu jednotku. To nebude levná sranda Ještě jednou děkuji všem zůčastněným.
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Presne si to popisal, prvy obrazok vstrekovace a druhy modul. Ja som u nas zapalovaci modul kupoval Temic za 120 € a ponukali mi aj Teslu za 90 €, ale nakoniec nebola skladom..
- Mafox
- Jezdec
- Příspěvky: 468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Vyplatí se na té jednotce šetřit, nebo jakou značku poradíte? Kukal jsem na kelly a jeví se mi ideální BOSH, případně FEBI ale ta se mi zdá už hodně drahá. Případně prodejci nabídněte.
Ta Bosch je cenově stejná +-
Ta Bosch je cenově stejná +-
VW Golf IV 1,6 16V r.v. 2000 3dv.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
BOSCH by mohol byt OK, ale priznam sa BOSCH som zatial nikde nevidel. Z toho co vidim v kelly by som bral bud BOSCH alebo BERU. Ja som na skusku najprv kupil VEMO - je to nemec, ale druhovyroba a do 2 tyzdnov isiel na reklamaciu..
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Podle mého česká Tesla bude dobrá
http://www.cc-autodily.cz/modul-zapalov ... 032905106B" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cc-autodily.cz/modul-zapalov ... 032905106B" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GIV 1.6 16V
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problémy se zapalováním 1,6 16V ATN (sporadická závada)
Ja by som tiez zobral Teslu, keby bola vtedy skladom..