Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
zkusim napichnout pak nahodim jestli tam bude chyba
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
TAkze dneska sme napichly a zase ta sama chyba se vstrikovacema ale vyfotil sem Vam to,tak jeslti na neco nekdo pride?? naky napady ???
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
tak vstřikovače můžeš odzkoušet v akčníh členech,popřípadě mrkni jestli jsou všechny konektory správně docvaklí
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
DworiBak píše:tak vstřikovače můžeš odzkoušet v akčníh členech,popřípadě mrkni jestli jsou všechny konektory správně docvaklí
skusim,skusim i prostrikat konektpry jestli to nepomuze,jinak dekuju za radu
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
tak ted zase pri dojezdu pri vyrazeni rychlosti,treba ke svetlum se mi zhoupnou otacky tak na 700 ,par lidi mi rikalo ze by to mohla delat vaha vzduchu,sme to zkusili dneska napichnout a ta jedna hodnota se nam vubec nehybala,pri vypojeni vahy je vse v poradku a nehope to. nevite jestli je fakt vadna??neni od koho si ji pucit abych to odzkousel. kdyz sme to napichly na octu ta hodnota co je zakrouzkovana se normalne hejbala u me ne
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Skupina 10 je u motoru AGU proměřování "odvzdušnění nádrže" pole1-Střídá impulz k magnetickému ventilu 1 pro nádobku s aktivním uhlím
pole2-Korekční součinitel lambda při aktivním odvzdušnění nádrže
pole3-Stupeň náplně nádobky s aktivním uhlím
pole4-Filtr s aktivním uhlím -rychlost proplachování (Je zobrazen množstevní podíl v systému nádobky s aktivním uhlím, vztažený k celkovému množství nasátého vzduchu.Při zobrazené hodnotě O nejsou přiváděny žádné páry ze systému nádobky s aktivním uhlím.Při zobrazené hodnotě 0,30 je přiváděno 30 % vzduchu ze systému nádobky s aktivním uhlím
Ta chyba 00561 je- překročena nebo nedosažena mez adaptace tzn.zkontrolovat regulátor tlaku a udržovací tlak,zkontrolovat palivové čerpadlo,zkontrolovat snímač -G70 v bloku naměřených hodnot skupina 002,zkontrolovat odvětráv.ventil-N80.
pole2-Korekční součinitel lambda při aktivním odvzdušnění nádrže
pole3-Stupeň náplně nádobky s aktivním uhlím
pole4-Filtr s aktivním uhlím -rychlost proplachování (Je zobrazen množstevní podíl v systému nádobky s aktivním uhlím, vztažený k celkovému množství nasátého vzduchu.Při zobrazené hodnotě O nejsou přiváděny žádné páry ze systému nádobky s aktivním uhlím.Při zobrazené hodnotě 0,30 je přiváděno 30 % vzduchu ze systému nádobky s aktivním uhlím
Ta chyba 00561 je- překročena nebo nedosažena mez adaptace tzn.zkontrolovat regulátor tlaku a udržovací tlak,zkontrolovat palivové čerpadlo,zkontrolovat snímač -G70 v bloku naměřených hodnot skupina 002,zkontrolovat odvětráv.ventil-N80.
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
a to de zmerit taky,ten tlak paliva na ty diagnostice? jinak dekuju za odpoved
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Tlak paliva Vagem měřit nejde,pouze mechanicky pomocí tlakoměru.A zkoušeli jste ty vstřiky v akčních členech-Vag-motor-akční členy-Otevřít škrticí klapku. Jakmile se volnoběžný spínač rozepne, cvakne vstřikovací ventil pro 1. válec pětkrát. Má-li se přepnout na následující vstřikovací ventil, stisknout tlačítko "další". (Přepnutí je
možné i bez kontroly příslušného ventilu.)
možné i bez kontroly příslušného ventilu.)
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Ještě zkus změřit nasávané množství vzduchu-skupina 2 pole 4,při volnoběhu a zahřátém motoru by tam mělo být 1,8-4,0 g/s a v poli 3 doba vstřiku 1,0-3,0ms.Při přidání plynu by to mělo povyrůst.A nebo dej mapování kanálů měřěných skupin motoru při volnoběhu a pošli mi to .Mrknu co tam máš a co by tam mělo být.
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Ted se mi stava,ze pri nizke rychlosti na 1-2-3 po meste skube auto,ale hroznym zpusobem,jak kdyby nemelo palivo nebo vynechaval jeden valec-protim zvuk normalni,vag pise akorad 16506 potenciometr škrtící klapky (G69) signál příliš malý P0122 - 35- 10 sporadicky,nevite co stim? jestli vycistit ten potenciometr??
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Takže ta chyba 16506-možná příčina-přerušené vedení v signálním vedením mezi G69 a ŘJ motoru
-napájecí napětí pro G69 chybné
-G69 vadný
-projevy-trhavá akcelerace,nestabilní volnoběh,rázová změna zátěže přiubrání plynu
-odstranění-zkontrolovat potenciometr škrt.klapky G69 a to tak,že od něj odpojíš osmipolový konektor,zapneš zapalování a multimetrem proměříš napětí mezi kontaktem 4 a 7-požadovaná hodnota je 4,8V.Je-li OK zapojit konektor,nastartovat a Vagem zkontrolovat v měřených hodnotách,skupina 98,pole 1 a 2 hodnoty.Měli by být mezi 0,5-4,9V.Pokud ne, zkontrolovat kabeláž .
-napájecí napětí pro G69 chybné
-G69 vadný
-projevy-trhavá akcelerace,nestabilní volnoběh,rázová změna zátěže přiubrání plynu
-odstranění-zkontrolovat potenciometr škrt.klapky G69 a to tak,že od něj odpojíš osmipolový konektor,zapneš zapalování a multimetrem proměříš napětí mezi kontaktem 4 a 7-požadovaná hodnota je 4,8V.Je-li OK zapojit konektor,nastartovat a Vagem zkontrolovat v měřených hodnotách,skupina 98,pole 1 a 2 hodnoty.Měli by být mezi 0,5-4,9V.Pokud ne, zkontrolovat kabeláž .
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
- Davi01
- Jezdec
- Příspěvky: 361
- Registrován: 15.09.2010 22:10
- Bydliště: Pilzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
srotty píše:Takže ta chyba 16506-možná příčina-přerušené vedení v signálním vedením mezi G69 a ŘJ motoru
-napájecí napětí pro G69 chybné
-G69 vadný
-projevy-trhavá akcelerace,nestabilní volnoběh,rázová změna zátěže přiubrání plynu
-odstranění-zkontrolovat potenciometr škrt.klapky G69 a to tak,že od něj odpojíš osmipolový konektor,zapneš zapalování a multimetrem proměříš napětí mezi kontaktem 4 a 7-požadovaná hodnota je 4,8V.Je-li OK zapojit konektor,nastartovat a Vagem zkontrolovat v měřených hodnotách,skupina 98,pole 1 a 2 hodnoty.Měli by být mezi 0,5-4,9V.Pokud ne, zkontrolovat kabeláž .
Dnes sme to odzkouseli a vse je ok,takze to vypada na tu skrtici klapku co?
Golf mk 4 1.8 Turbo GTI
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Lehké škubání pri 130km/h 1.8T
Jestli máš možnost tak si od někoho půjč klapku a vyzkoušej.