Srovnání poruchovosti.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 13.12.2009 18:44
Srovnání poruchovosti.
Zdravím, vím že je to o tomhle tisic věcí, ale nenašel jsem přímé provnání.
Prosím nějakého zasvěceného příznivce VW, aby mi poradil.
Zajímá mě jaký motor je méně poruchový jestli 1,8T 110kW nebo 132kW a nebo 2,3 V5 a jak je to zhriba se spotrebou od sebe... Vím, že kamarád s Octavii RS jezdí za 7l/100, ale ten jezdi vazne predpisove.
Mnohokrat děkuji za odpovědi
Prosím nějakého zasvěceného příznivce VW, aby mi poradil.
Zajímá mě jaký motor je méně poruchový jestli 1,8T 110kW nebo 132kW a nebo 2,3 V5 a jak je to zhriba se spotrebou od sebe... Vím, že kamarád s Octavii RS jezdí za 7l/100, ale ten jezdi vazne predpisove.
Mnohokrat děkuji za odpovědi
- XmilanX
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21.02.2010 21:58
- Bydliště: Kostelec nad Černými lesy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání poruchovosti.
Každej bude chvalit motor který má on.....tak ze 1.8T 132kW a poruchovost každý motor má něco.
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: Srovnání poruchovosti.
Já osobně jsem nakloněn taky 1.8T 132kw a to mam 2.3V5 a jak bylo psáno výše... Každý má něco
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Srovnání poruchovosti.
zas to tak nepřehánějte, já na tom furt něco spravuju
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: Srovnání poruchovosti.
To je fakt.. Takže V5
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
-
- Řidič
- Příspěvky: 188
- Registrován: 18.05.2009 21:05
- Bydliště: Wien
Re: Srovnání poruchovosti.
a V6 je na tom jak oproti V5???avalancheno1 píše:To je fakt.. Takže V5
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: Srovnání poruchovosti.
No V6 je určitě lepší volba, líp jede a spotřeba je jen o málo vyšší.. Problém je v tom, že většina těhle motorů má dost za sebou. Já původně scháněl V6, ale narazil jsem na V5 v super stavu s poctivýma km. Tak jsem neváhal.. Jinak pár mých zkušeností s V5: Spotřeba: 7,5-10L podle stylu jízdy. Poruchovost: Hodně odchází zapalovací cívky (cca 5000,- ve VW). Má to krásnej zvuk Při koupi bacha na zvuky z mot. prostoru, nesmí tam nich chrastit, mlátit apod.
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Srovnání poruchovosti.
kdybych měl na výběr já tak asi taky 1,8T 132Kw nebo V5 125Kw.
U obou motoru se snad kazí jen zapalovací trafa a jedno stojí cca kolem 1100,-
avalancheno1: kde jsi byl že V6 má jen o malinko větší spotřebu než V5? Vždyť tam je rozdíl snad víc než 2 litry. Pokud teda teda ta V5 není ve 4M.
U obou motoru se snad kazí jen zapalovací trafa a jedno stojí cca kolem 1100,-
avalancheno1: kde jsi byl že V6 má jen o malinko větší spotřebu než V5? Vždyť tam je rozdíl snad víc než 2 litry. Pokud teda teda ta V5 není ve 4M.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- Stipl
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání poruchovosti.
Ja jsem pro 1.8T 132Kw. Nějak mě to turbo baví Měl sem možnost jet i v 1.8T co měla za sebou hooodně špatny zachazeni ale motor 300litru nalitane a pořád táhl dobře. Ja sám jsem měl 1.8T ale 110Kw a taky naprostá spokojenost. Ale zase ji jinačí pohled mechanika a jen řidiče.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 13.12.2009 18:44
Re: Srovnání poruchovosti.
Díky moc za komenty... Mě osobně se taky líbí když tam má co foukat, ale uvidíme jak se to nakonec dopadne.