INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
Miran
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Miran »

Tak jsem dnes protáhl autí po dálnici a zvuky za přístrojovkou jsou pryč asi to byli ty plasty , ale nikdy bych nevěřil ,že tak blbej zvuk může udělat plast.

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bitvi »

Miran píše:Tak jsem dnes protáhl autí po dálnici a zvuky za přístrojovkou jsou pryč asi to byli ty plasty , ale nikdy bych nevěřil ,že tak blbej zvuk může udělat plast.
Tak hlavně,že to byly jen plasty a že se na to přišlo :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Kalak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Kalak »

Ahoj všichni.. K tomu turbu... Můj kámoš, kterej měl Passata TDI byli jsme ho projet v Italy, tak vždy když jsme někde zastavili, nechal ještě chvíli cca 30 sec. běžet motor, že prý to prospívá turbu aby si sedlo. Pak teprv vypnul motor a vytáhl klíček. Už jsem se na to pár lidí i ptal, ale každý na mě koukal zda jsem normální, že nic takového nikdy neslyšeli. A tady výše jsem se o tom taky dočetl. Tak jak to vlastně teda je...??? Or lépe.. děláte to taky tak..?? Díky za odpověď.. :wink: Ať se zase trochu přiučím..

Uživatelský avatar
Davesmartass
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Davesmartass »

Miran píše:Tak jsem dnes protáhl autí po dálnici a zvuky za přístrojovkou jsou pryč asi to byli ty plasty , ale nikdy bych nevěřil ,že tak blbej zvuk může udělat plast.
Tak tak plasty jsou potffory, tak mnoho stastnych km bez rachtání :wink: :wink:

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Kalak píše:Ahoj všichni.. K tomu turbu... Můj kámoš, kterej měl Passata TDI byli jsme ho projet v Italy, tak vždy když jsme někde zastavili, nechal ještě chvíli cca 30 sec. běžet motor, že prý to prospívá turbu aby si sedlo. Pak teprv vypnul motor a vytáhl klíček. Už jsem se na to pár lidí i ptal, ale každý na mě koukal zda jsem normální, že nic takového nikdy neslyšeli. A tady výše jsem se o tom taky dočetl. Tak jak to vlastně teda je...??? Or lépe.. děláte to taky tak..?? Díky za odpověď.. :wink: Ať se zase trochu přiučím..
Pokud mu naložíš a trápíš ho dlouho tak je rozhodně lepší když necháš to turbo po dravé jízdě trochu ochladit ale půl minuta je stejně málo.Pokud mu nakládáš ale dojíždíš normální rychlostí tak ho můžeš vypnout hned.Při vysokejch teplotách se po vypnutí usazuje na hřídely turba karbon a to není nic dobrého.

Uživatelský avatar
Kalak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Kalak »

A co si mám ješte představit pod nakládáním...??? řekněme treba takovejch 180 ? ? ? A když pak zvolním na polovic tak by to melo být OK Yes..??? Možná to zní hloupě, ale vážně se v těchhle věcech nevyznám....

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patper »

Ono jde hlavne oto,ze se ma po delsi ostre jizde 'dochladit' :wink:

Uživatelský avatar
Honza42
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko - Železné hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza42 »

Jediný problém může nastat když to zašlápnete třeba u pumpy po hodně rychlé jízdě po dálnici nebo pokud třeba pojedete na plnej knedlík někde do dlouhého kopce a nahoře zastavíte na vyhlídce. Při běžném ježdění je nějaké dochlazování nesmysl. A když už, tak pomalejší jízdou na kousek plynu v trochu vyšších otáčkách. Zkrátka 2km před plánovaným zastavením jet pianko. Zbytkové teplo je obecně pro každý motor nepříjemné, nejen pro turbo.
Mechanismus poškození spočívá v tom, že se zbytkovým teplem od rozpálené turbíny spálí olej v ložiskách turba a ložiska se přidřou. Za normálních podmínek olej proudí. Po vypnutí nemá kdo to teplo odvést.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od patper »

Tak a ted je to presne :lol:

Uživatelský avatar
LuKynoBocino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 07.07.2008 21:19
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

Příspěvek od LuKynoBocino »

Ahoj,

mám taky tak trochu problém s plastama :( když jedu tak nějak kolem 50-60 na půl plynu, nebo spíše plyn ubírám "něco" mě drnčí v palubce u spolujezdce.Původně sem si myslel, že je to ten černej plast z boku (když otevřete dveře), ale ten to není......tak prosím jestli nemáte někdo zkušenost než začnu bagrovat palubku :))) dik moc
LuKyno

fotky žamberk 2012 : https://plus.google.com/photos/10804876 ... 6758762865" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vrab.l
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.10.2008 17:55

Re: INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

Příspěvek od vrab.l »

K divným zvukům v galaxy jsem už navik a když to spustí dávám nahlas rádio.Vyplatí se investovat do dobrý muziky než do postupné obnovy auta. :lol:

Uživatelský avatar
gardenik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 05.02.2010 16:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

Příspěvek od gardenik »

Ahoj,
v posledni dobe mam takovy problem, resp sadu problemu. Zacalo to po vymene celniho skla. Po drnceni torpeda a dalsich veci, pricemz vse bylo zticha pred vymenou, se objevil zvuk, ktery nemuzeme nejak identifikovat. Je to u skla pred psolujezdcem a zni to jakoby se hybala paluovka, ale subjektivne mi prijde napevno. Kdesi jsem cetl (myslim u Passatu), ze se da dotahnout palubka zvnejsku, tedy z motoroveho prostoru nekde pod torpedem. nevite o tom nekdo vic? Nenapada vas neco jineho? Pokud zatlacim na mrizku ofuku pod sklem nebo bliz ku sklu, tak se to taky neztisi. Zni to jakoby zevnitr palubky. A asi podstatna informace, Zni to jako sucha guma o sklo nebo palec o sklo, ale treba i jako "povolena palubka" ;o) jako krouceni gumy nebo tak neco. Neumim to asi popsat. Nemate s tim nejake zkusenosti?

Gardenik
Seat Alhambra 1.9 TDI PD ASZ r.v. 2003, Fratelli Bosio, 340Nm by Dieselpower

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

Příspěvek od Janchi999 »

Ahoj. Skusal si zkontrolovat aj plastovu mriezku v ktorej su osadene ostrekovace celneho skla? Je prichytena plastovymi "stuplami". Ak bola ta mriezka demontovana pred vymenou celneho skla, je mozne, ze niektore prichytky su ulomene a mriezka za jazdy drnci. Pripadne, ak bol demontovany ochranny kryt pod stieracmi, je mozne, ze ho zle nasadili. V predu je uchyteny 3-mi strutkami (2 po krajoch, 1 v strede, kluc 10) a vzadu musi zapadnut ( v rohoch) do kolajniciek. Ak do kolajniciek nezapadne, je to buchotavy zvuk plast o gumu.
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
jeff78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 02.01.2010 16:19

Re: INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

Příspěvek od jeff78 »

NEmas tam mysi?? JEstli ti tam pri jizde neco nekousou :yahoo:
VW Sharan 1,9 TDI 85KW AUY, tiptronic 5kv. 2005 HEX CAN VAGCOM 10.6.5

Uživatelský avatar
gardenik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 05.02.2010 16:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: INTERIÉR, ZVUKY: divné zvuky a praskání za palubovkou

Příspěvek od gardenik »

Ahoj, to torpedo sice drncelo, ale to uz mam odstraneny (jsem koupil novy prichytky). ono to neni drnceni jako spis vrzani nebo skripani. Schvalne se podivam jeste na ten kryt pod steracema. To by na to sedelo spis (plast o gumu). Zajimavy je ze mi to nevrzalo a po cca tydnu stani to zacalo vrzat. Co se tyce mysi tak doufam, ze je tam nemam ;o) V Praze bych mel spis chrapajiciho bezdomovce v kastliku;o)

Kazdopadne diky, kdyby nekoho jeste neco napadlo, budu vdecny za kazdou radu.
Seat Alhambra 1.9 TDI PD ASZ r.v. 2003, Fratelli Bosio, 340Nm by Dieselpower

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“