Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od havajisco »

Tak to si ji tam musel mít pěkně zapeklou.

Jinak já jsem došel ještě na to, že na posilovači brzd je průchodka na podtlak a ta se nějak vykle. Jde to někde koupit? Myslím, že jsem to někde viděl, ale nevím kde.

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od Stipl »

Ted taky řeším jedno AKL a už mi pije krev. Hadička od posilovače brzd byla prasklá tak jsem ji vyměnil. Když motor za jízdy má tak něco okolo 1000 otáček a přidáte plyn stane se že škubne. Někdy i vécekrát než vyjedou otáčky na 2000. Filtr nový jak palivový tak vzduchový. Klapka čištěná snad 3x a pokáždé sem ji nastavil. Sací potrubí od váhy ku klapce vyměněno (bylo prasklé) svíčky nové. Benzín natankován u jiné čerpací stanice a stále škube.Jediné co ted ukazuje za závady jsou 00520-Snímač hmotnosti, množství vzduchu G70, dále 00533- regulace volnoběhu. A pak ještě závadu s tlakovým snímačem na řízení či něco takového. Skusit proměřit tu váhu a jinač nenapadá někoho něco? Myslel jsem že to saje někde i falešný vzduch tak sem střikal po motoru sprejem na čištění těch klapek abych zjistil jestli někde není na sání nebo na hadici nějaká netěsnost ale chod motoru se nezměnil. Auto ani jednou nekucklo takže netěsnost tam asi nebyla nikde. Test akčních členů jsem taky dával a nic. Už nevím :D

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od sapik88 »

zkusil bych pořešit ty chyby, jiank kabely si měřil, jestli jsou ok, když si měnil svíce?

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od jurod »

Stipl píše:Ted taky řeším jedno AKL a už mi pije krev. Hadička od posilovače brzd byla prasklá tak jsem ji vyměnil. Když motor za jízdy má tak něco okolo 1000 otáček a přidáte plyn stane se že škubne. Někdy i vécekrát než vyjedou otáčky na 2000. Filtr nový jak palivový tak vzduchový. Klapka čištěná snad 3x a pokáždé sem ji nastavil. Sací potrubí od váhy ku klapce vyměněno (bylo prasklé) svíčky nové. Benzín natankován u jiné čerpací stanice a stále škube.Jediné co ted ukazuje za závady jsou 00520-Snímač hmotnosti, množství vzduchu G70, dále 00533- regulace volnoběhu. A pak ještě závadu s tlakovým snímačem na řízení či něco takového. Skusit proměřit tu váhu a jinač nenapadá někoho něco? Myslel jsem že to saje někde i falešný vzduch tak sem střikal po motoru sprejem na čištění těch klapek abych zjistil jestli někde není na sání nebo na hadici nějaká netěsnost ale chod motoru se nezměnil. Auto ani jednou nekucklo takže netěsnost tam asi nebyla nikde. Test akčních členů jsem taky dával a nic. Už nevím :D
Zkus proklemovat cidlo na servu... nekde jsem cetl podobny problem a prý to pomohlo...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od sapik88 »

No, zapeklá byla víc než pěkně, dneska mě vzal kamoš do škole závitník M18x1,5 s vratidlem, a tak že to doma protáhnu ten závit, abych ju moh vyěnit, bohužel až zítra, neměli ju skladem, a že bude zítra,... i přes to že sem ju měl vyndanou, tak sem myslel že ju zas nepovolím, a to tam byla jen zlehka co šlo natočená,.. ale povedlo se, a samo že závitník v pohodě, ale vratidlo se tam nedostane,... i když sem měl krátkej závitník, tak vratidlem se tam člověk nedostane, 12 klíčem na závitník místo vratidla to nešlo utočit, tak pomohl až 30 cm francouzák,... ale vyndání sondy a prořezání závitu mě zabralo 75 minut,... šroub takovej doma nemám, abych ho tam natočil, tak sem tam nechal závitník, tak to fouká i kolem,...a zvuk je libovej :-D ale tak snad to zejtra přežije těch 5 km tam a 5 zpět do obchodu,... a bude klid, pro představu dávám foto, jak dopadla lambda po vytočení,... takže nová dostane keramiky řádně, ale beztak se to zapeče taky,... přijde mi jak kdyby se to ve fabrice ani nemazalo,..
Přílohy
lam.jpg

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od jurod »

Kolik jsi tam měl najeto?
Závit je teda pěkně v řit....
Ona ta sonda už bude mít na závitu nějaké mazání...
já jsem dal ještě keramiku, ale to víš, že za 10 let se to propeče :-)
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od sapik88 »

140 000 a závit tam spíš není, než v řiti,... dal sem si zabrat, než sem to prořízl až nakonec,.... ale povedlo se, už se těším jak tam zítra namotám novou, zapojím, a bude,... a po víkendu bude na řadě vyčistění klapky a celýho motoru,.. jinak stačí novou lambdu zatočit klasickým plochým klíčem, nebo je potřeba to dotáhnout dost? Jestli shánět klíč na lambdu, nebo si naříznout trubkovej a poradit si tak, nebo stačí dotáhnout plochým s citem,... sundání bylo v pohodě, cvakačky a drát pryč,... a přepinovávat to abych se nato dostal s trhákem se mě nechce =)

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od havajisco »

sapik88 píše:140 000 a závit tam spíš není, než v řiti,... dal sem si zabrat, než sem to prořízl až nakonec,.... ale povedlo se, už se těším jak tam zítra namotám novou, zapojím, a bude,... a po víkendu bude na řadě vyčistění klapky a celýho motoru,.. jinak stačí novou lambdu zatočit klasickým plochým klíčem, nebo je potřeba to dotáhnout dost? Jestli shánět klíč na lambdu, nebo si naříznout trubkovej a poradit si tak, nebo stačí dotáhnout plochým s citem,... sundání bylo v pohodě, cvakačky a drát pryč,... a přepinovávat to abych se nato dostal s trhákem se mě nechce =)

To jsi dělal za studena? Vypadá hezky :-)

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od sapik88 »

Jo, studenej motor (snad to není chyba, ale za horka bych se spálil a za druhý tuším že by byla lambda roztáhlá, a člo to ještě víc na...), v sobotu jsem ju vytočil abych mrkl na č.dílu, to tam nebylo, tak sem ju tam hodil jako špunt, ale jen zlehka co šla, a dneska sem musel zas násilím povolovat, a o prořezávání závitu ani nemluvím,... ale v tu sobotu jsem myslel že to nepovolím, po kousíčkách sem to motal jak dlouho,..

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od Stipl »

Překlemovat čidlo na řízení? Mohlo by to mít nějak spojitost? ihned jdu prohledávat forum :D

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od jurod »

Čidlo na servu.... zkus za chodu motoru odpojit konektor a spojit ty dva piny tam dratkem.. pak to zapoj znovu a uvidis co to bude delat...
Nekde jsem cetl ale na jinym foru, ze chyba regulace volnobehu mu zmizela...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od Stipl »

Nedalo mi to spát a projel jsem si snad všecka fora a dílenské příručky že jsem přišel na to že ten snímač fakt muže dělat paseku. Zapojil jsem ho natvrdo a auto bez škubnutí jede jak pila. Díky Jurodovi za radu. Nyní motor AKL nechci dlouho vidět :twisted:

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od jurod »

Jo jenomže je třeba zjistit co se stane když ho takhle na tvrdo necháš spojený....a teda nonstop zapnutý...
Ono ti to na oko zvedne otáčky a asi je i drží... ale určitě to není dobrý... takto nechat... teda podle mně....
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od Stipl »

Ono po pravdě do toho čidla už někdo vrtal. A Konektor byl velice za oxidovany. Tak ted je natvrdo ale určitě konektor poskládám a snímač vyčistím a skusim zapojit. Mě to právě dělá to že auto neškitá v nízkých otáčkách a volnoběžné ihned spadnou na 800 a ne jak před tím kdy se držely na 1000-1200 a někdy i vyskakovaly výš.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu - motor 1.6 AKL - správné hodnoty

Příspěvek od jurod »

Tak 1000 otacek je zase moc... za studena chvilku kdyz drzí, tak je to ok... ale za tepla by meli klesnou...
Mne práve taky za studena nedrzí otacky... ale cím to je, tak to nevím.... Presel jsem uz x veci, ale myslím si ted ze to bude klapkou...
chce to koupit novou...
Koupil jsem pouzitou a na mesic bylo po problemu, nez asi pravdepodobne neodesla i tahle.... jinak si to neumim vysvetlit..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“