turbo K03 výměna za K04
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
A když to vemeš od jinud:
turbo K04 001: 6000, sací hadice 3000, BOV dle výběru, svody z hlavy nevím.
Vstřiky 440: 2000 Bosch jeté, nebo 2500 Lukas nové.
Fmic: 7500
Regulátor 4bar nepotřebuješ, ale : 1500
Soft: odpovídá Tvoje cena
Dobrý výfuk do 12000
Místo katu díl: 3000
turbo K04 001: 6000, sací hadice 3000, BOV dle výběru, svody z hlavy nevím.
Vstřiky 440: 2000 Bosch jeté, nebo 2500 Lukas nové.
Fmic: 7500
Regulátor 4bar nepotřebuješ, ale : 1500
Soft: odpovídá Tvoje cena
Dobrý výfuk do 12000
Místo katu díl: 3000
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
fakieVW: co budeš dávat za vstřiky?
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
No já jdu do 440cc. Turbo se rozmýšlím jestli K04 001 nebo tu 022. Ještě uvidim jak to promyslim no.
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Čistě teoreticky bychom mohli mít stejnej setup.. dalo by se ušetřit na softu. Jedu na Slovensko do Bratislavy - BHmotor (Brano Hanko).
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
No já jedu do českého těšína TDi Fun.cz. Já ale prvně musím promyslet co vše budu dělat a jak. Prvně musím pořešit spojku a pak budu řešit další věci. Ale s tou 001 to zatím vypadá lepe než ta 022. HLavně kvůli svodum. Jaký má výztup ta 001 do IC? Přiruba na výfuk pasuje s K03?
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Jo ten se do toho taky pustí, s ním jsem taky komunikoval. Bohužel sám mi řekl, že zkušenosti s 1,8T nemá. Ale zrovna mu bych to do ruky dal. Má online emulátor a podobný vychytávky, který se při ladění lanka velice hodí. Kamarádovi pomohl mockrát s TDI, zkušenej chlapík. Do IC stejný výstup jako K03, příruba taktéž stejná. K04 001 = zvětšená K03
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
No tak to by mi v tom případě solidně sedlo ta 001. Dělá ji i někdo jiný než jen čínani? TDiFun je dobrý chlápek. Už jsem za nim byl několikkrát a je to profík a navíc je kousek odemne. Tak uvidim jestli se mi do toho pusti. Ale musím ho nějak ukecat. Sám mi řikal,že chce začít dělat benzíny.
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Dělá ji KKK: http://highperformanceparts.cz/turbodmy ... 180ps.5733" onclick="window.open(this.href);return false;
Myslím, že se do toho pustí
Spojku máš jakou? 228 že? To bude s takovým výkonem OK. Zas takovej krouťák z toho nedostanem.
Myslím, že se do toho pustí
Spojku máš jakou? 228 že? To bude s takovým výkonem OK. Zas takovej krouťák z toho nedostanem.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
Tady na foru nedávno někdo prodávál motor AGU s turbem z mitsubishi EVO 8 a mělo to 240 koní a krouták kolem 300 tuším. Mám jen obavy z živostnosti te činské turbíny co to přežije. Spojku budu upravovat,ale mám 228 origo 20VT s jednohmotou.
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Na tu životnost jsem zvědav taky. Počítám polovinu oproti originálu.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
tak originál požije dost. Takže takových 50 000 by to mohlo požít. A pokud se posere tak to necháš repasnout a máš to defakto originál,protože tam bude vše nové.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
O tomhle kitu nikdo neuvazujete?
http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=105&t=265" onclick="window.open(this.href);return false;
http://hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=105&t=265" onclick="window.open(this.href);return false;
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: turbo K03 výměna za K04
ten sem myslel, je to nejúčinější turbo typu K04
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
A pujdes do nej?Sicco píše:ten sem myslel, je to nejúčinější turbo typu K04
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: turbo K03 výměna za K04
už sem psal na předešlé stránce proč ne