turbo K03 výměna za K04
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Rozhodující je, kolik vydrží ta Čína. Když vemu v potas to, že se na 1,8T turba skoro nese*ou (za předpokladu dobrého mazání a výměny vzduchového filtru), aspoň tohle mám ze servisů, tak ta Čína by mohla vydržet aji 100t. Jinak repas, jak píše fakieVW a furt jsme na tom levněji.
PS: všechno je Čína
PS: všechno je Čína
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
No tohle vypadá zajímavě. A ta cena taky není moc když to je vlastně kompletní sada i s turbem. K04 001 originál stojí 27000 a to je pořád 001. Tohle by mohlo být zajímavější. Zase ale jde o to co se stane s motorem když není kovaný. Jestli to má cenu tam dávat takový šilený fukar na seriový motor. Podle toho grafu to je schopne tlačit přes 2 bary což je podle mě dost na seriové střeva
pajk 85 kdy to jdeš ladit? By mě zajimalo kolik z toho dostaneš a co vydrži.Mě se zase nechce cpát tolik penez do toho když to odjede pár sprintu a celkem za dva roky jsem najezdil 4000km.A to jen slušnou jizdou po vlastní ose na sraz a pár km na sprintech.
pajk 85 kdy to jdeš ladit? By mě zajimalo kolik z toho dostaneš a co vydrži.Mě se zase nechce cpát tolik penez do toho když to odjede pár sprintu a celkem za dva roky jsem najezdil 4000km.A to jen slušnou jizdou po vlastní ose na sraz a pár km na sprintech.
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Tlačí to cca 1,3bar, když odečtu atmosféru a to je dvojnásob oproti sérii a je to dost. Ale s vnitřkem problém nebude.
Chápu dobře z toho grafu 300PS? Se mi zdá jako blbost.
Ladit to pojedu samozřejmě co nejdřív, výhledově za měsíc dva. Ale víš jak to je, něco se vysere a peníze musí jinam. Co vím od BHmotor, dostanu z toho 240 - 250 koníků. Zajímalo by mě kolik to má teď, pač už teď to nejede nejhůř. Pak sem hodím grafy, nebojte!
Chápu dobře z toho grafu 300PS? Se mi zdá jako blbost.
Ladit to pojedu samozřejmě co nejdřív, výhledově za měsíc dva. Ale víš jak to je, něco se vysere a peníze musí jinam. Co vím od BHmotor, dostanu z toho 240 - 250 koníků. Zajímalo by mě kolik to má teď, pač už teď to nejede nejhůř. Pak sem hodím grafy, nebojte!
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: turbo K03 výměna za K04
blbost to není, je to hybrid turbo, mnohem větší než K04-001 a jemu podobné, za ty peníze určitě dobrý kup
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Nevím no, člověk, který to tam presentuje, mi sám říkal, že očekává 270PS.
Tohle se oplatí: http://highperformanceparts.cz/turbokit ... 00ps.17196" onclick="window.open(this.href);return false;
Když to vidím, koupil bych to kdysi před rokem, jenže tehdy v nabídce nebylo. Sáhl jsem po jetým hybridu GT2871R/K03 + svody za 28t a vys*alo se. Teď ho mám doma v krabici a nikdo v ČR mi to nechce ani opravit. Takže na druhou stranu na hov*o kuličkový turba. Proto jsem sáhl na K04 001 za pár korun a momentálně jsem rád, že jezdím. Upřímně, kdybych mohl vrátit čas z5, neupgradeoval bych. Pro mě to celý je jen zklamaní, protože jsem chtěl nějakých 320PS a teď budu mít třeba jen 240 a to je velkej rozdíl. A když to budu chtít prodat, tak za to nedostanu nic a to je komplet auto překopaný od brzd, podvozku, převodovky atd. Takže když to vemu zdravým rozumem, nevrážet do aut. Rovnou koupit M3 nebo 350Z, pač to ve finále cenově vyjde nastejno.
Tohle se oplatí: http://highperformanceparts.cz/turbokit ... 00ps.17196" onclick="window.open(this.href);return false;
Když to vidím, koupil bych to kdysi před rokem, jenže tehdy v nabídce nebylo. Sáhl jsem po jetým hybridu GT2871R/K03 + svody za 28t a vys*alo se. Teď ho mám doma v krabici a nikdo v ČR mi to nechce ani opravit. Takže na druhou stranu na hov*o kuličkový turba. Proto jsem sáhl na K04 001 za pár korun a momentálně jsem rád, že jezdím. Upřímně, kdybych mohl vrátit čas z5, neupgradeoval bych. Pro mě to celý je jen zklamaní, protože jsem chtěl nějakých 320PS a teď budu mít třeba jen 240 a to je velkej rozdíl. A když to budu chtít prodat, tak za to nedostanu nic a to je komplet auto překopaný od brzd, podvozku, převodovky atd. Takže když to vemu zdravým rozumem, nevrážet do aut. Rovnou koupit M3 nebo 350Z, pač to ve finále cenově vyjde nastejno.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
Tak ta cena 28000 za celou tu sadu je pecka,vzhledem k tomu,že to je origo KKK turbo. No jsem na tu činu zvědavý. Jak jsem jednou psal dotaz do HPP.cz na to K04 001 z činy tak mi napsali,že pár kusu již prodali a reklamace žádná a jeden slovák z něj dostal 230koní. Ono zase bacha na to. Čím větší turbo tím větší prodleva turboefektu a taky záleží jak se to dobře podaři naladit no.
A když to máš ted složený a neodladěný tak máš aspon AFR senzor? Abys věděl bohatost směsi? By mě docela zajímalo co by se dělo kdybych dal tu K04 001 misto svojí K03 a nechal jinak vše puvodní. Jestli by si to dokázala jednotka sama přispusobit aby to jelo a nebylo to moc chudé nebo naopak
Na 350Z zapomen to je studna peněz. I ventilky stojí několik tisic. To same jako impreza a podobné japonské vergly
A když to máš ted složený a neodladěný tak máš aspon AFR senzor? Abys věděl bohatost směsi? By mě docela zajímalo co by se dělo kdybych dal tu K04 001 misto svojí K03 a nechal jinak vše puvodní. Jestli by si to dokázala jednotka sama přispusobit aby to jelo a nebylo to moc chudé nebo naopak
Na 350Z zapomen to je studna peněz. I ventilky stojí několik tisic. To same jako impreza a podobné japonské vergly
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: turbo K03 výměna za K04
tak 230ps naní žádná sláva, pro mě by to teda význam nemělo investoval tolik abych si polepšil jen o pár koní navíc se mčetl, že celá konstrukce těch čínských turb je taková všelijaká a je to kvalita kus od kusu, u origo máš jistotu
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
Ja uz jednu K04 001 mel doma. Ale do auta jsem ji ani nedal, protoze to byl cinan a nebylo to chlazeny vodou! Melo to jen vstup a vystup na olej. Bylo temer nove, ale slo zas do sveta.. Dal jsem za nej 6500 a za 6000 ho zas prodal. Jinak by asi sel pouzit stred turba z K03 a dat saci i vyfukovou cast vcetne vrtulek z ty k04, ale uz se mi s tim nechtelo nic delat.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
Tak to se Ti samozřejmě nedivím. Celkem nářez ale! Docela rád bych to viděl, asi nemáš foto co? To moje K04 je naprosto totožný jako originál, vše sedí jak má, vstupy a výstupy taky všechny.
- jessina
- VWsenior
- Příspěvky: 2354
- Registrován: 04.12.2009 18:19
- Bydliště: už Teplice
Re: turbo K03 výměna za K04
SUPER TEMA
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
No tak to je třeba si dávat pozor na takové věci. To byl nějaký aušus jak to nemělo vývody na vodu. Nebo to bylo dělané do TDi.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
Foto dodam. Jsem se pekne napalil, ani jsem si nevsim ze to nema chlazeni vodou. Nedokazu si predstavit jak by to fungovalo, bez toho chlazeni.. Jinak to bylo turbo od firmy Turbocharger.
To Pajk85: Kolik stalo tebe to turbo?
To Pajk85: Kolik stalo tebe to turbo?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
5850Kč (http://www.ssautochrome.com" onclick="window.open(this.href);return false;) přes ebay dle kurzu dolaru asi před dvema měsíci. Na HPP to samý turbo 12000Kč!
- Pajk85
- Jezdec
- Příspěvky: 424
- Registrován: 24.01.2010 22:47
Re: turbo K03 výměna za K04
fakieVW: jsem Ti neodepsal k té bohatosti.. Mám D-DOT (taková chytrá krabička, která se napojí na budíky), kterej mi na maxidot zobrazí několik hodnot. Bohatost tam je, ale jak moc je to přesný nevím. Každopádně teď to bohatý je, žere to a střílí do výfuku. Ale může za to sériový čip. Ten čip je fakt důležitý, nechat toho šneka jen tak by byl hřích.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo K03 výměna za K04
No já začínám přemýšlet o tom kranken turbo. Podle mě by to mělo solidní pecky a ještě by byly rezervy. Uvidime no podle peněz. Jsem zvědavý hlavně na to co vydrží ta čína. Jak jsem se tak dival tak všude kolem to nabizi. Tu 001 jsem snad nikde origo neviděl jen napodobeninu. Škoda,že se nikdo nenajde kdo to má aby nám řekl jak to funguje.