Motor škubne G IV 1.6i 74Kw

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Adamsk88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 11.05.2009 20:46

Motor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od Adamsk88 »

Zdravim chtěl jsem se zeotat zda li nemá nekdo tušení co by mohlo dělat to že když jedu tak proste po kratke chvili jako by motor cukne,zacnou padat otacky i rychlost,pedal plynu vubec nereaguje...jsou vzdycky 2 moznosti,bud to po kratke dobe naskoci 5-10s a nebo to hold chcipne.....Je to velmi nebezpecne nikdy nws kdy te to muze potkat a v jake situaci zrovna...takze kdyby mel nekdo nejakou radu tak kdyztak sem sni...Na vagu nalezeno vadne teplotni čidlo=>vyměněno a závada odstraněna ale motor to dělá stále....borec v servise rikal ze to muze byt i neco v řídící jednotce tak nwm...

Jo a jeste se mi teplota zahreje na 90,pak spadne na nejakych 60-70stupnu a pusti se ventilator,to muže byt co v haji?termostat?

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od raduzzz »

napadl mě hallův snímač, ale počkej na kluky, třeba mají zkušenost. Druhá věc može být termostat, ale zase termospínač spína saharu až při teplotách nad 90°C, nekecá ti je budík :?: Nebo teplota padá po zapnutí topení :?:
Pásovec 81 kW

Adamsk88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 11.05.2009 20:46

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od Adamsk88 »

no tak k te teplote nwm co se stim deje,normalne nastartuju hodim na topeni treba 22 a jedu normalne to zacne proste topit,budik vyleze na 90 a pak proste po nejake te dobe zacne padat a rozbehne se ventilator takze nwm...a na vagu nic

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od bifur »

Co sa tyka toho padania otacok, tak bud hallov snimac (snimac otacok klukovej hriadele), alebo klapka, alebo mozno pedal plynu. Co sa tyka tej teploty, ktore cidlo ti menili? Na spinanie ventilatoru, alebo na snimanie teploty do rj motora a budikov? Robilo to aj pred vymenou cidla? Nejak mi nejde do hlavy preco by zaplo ventilator ked ide teplota dole. Treba porovnat teplotu v rj motora a v rj budikov ked to pada. Ak su obe rovnake (+-3 stupne) a padaju, tak to vyzera na termostat.

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od raduzzz »

bifure podle toho co psal, tak mu vyměnili čidlo teploty vody pro ŘJ a budík zároveň. Jinak by snad napsal termospínač :)
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od bifur »

Myslel som si ze to bude vymeneny dvojokruh, ale ludia to zvyknu vselijako napisat, preto sa radsej pytam..

Maser1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 10.02.2010 13:59

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od Maser1 »

čauu,ted jsem měl uplně ty samý problémy.jak to co píšeš ty tak taky litání otáček atd..zatím sem vvyměšnil jako první trubku sání co byla prasklá,potom škrtící klapku,potom halův snímač a ted teplotní čidlo.přisoudil bych to bud teplotnímu čidlu nebo halův snimáč.když si čidlo měnil tak zbývá halův snímač...sehnal sem ho za 800kč pokud chceš pošlu ti stránku kde maj díly za šlušný ceny a maj tam i ten halův snímač.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od xerxes »

Maser1 píše:čauu,ted jsem měl uplně ty samý problémy.jak to co píšeš ty tak taky litání otáček atd..zatím sem vvyměšnil jako první trubku sání co byla prasklá,potom škrtící klapku,potom halův snímač a ted teplotní čidlo.přisoudil bych to bud teplotnímu čidlu nebo halův snimáč.když si čidlo měnil tak zbývá halův snímač...sehnal sem ho za 800kč pokud chceš pošlu ti stránku kde maj díly za šlušný ceny a maj tam i ten halův snímač.
pošli odkaz bude se hodit :wink:

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od majrek001 »

čau, mám podobný problém a nevím čím by to mohlo být.. Čas od času mi při jízdě mi auto cukne otáčky ze 4000 spadnou až na 1000 (když zkusím pustit nohu z plynu tak rychle ani nespadnou - to je tak rychlí jako bych chcípl motor a hned nastartoval) a pak to do vteřiny zase naskočí a poslední dobou mi příjde čím víc je venku teplo tím se to stává častěji. mohl by to dělat ten hallův snímač jde nějak přes diagnostiku ověřit jestli fungují? jinak motor mám 1.6 16v ATN zkusím to víkendu znovu dát na diagnostiku jestli nepřibyla nějaká nová chyba, ale už mě to pěkně s*re
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: MOtor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od havajisco »

Tak vidím, že nejen u AKL udělali soudruzi chybu :-(

Zkus logovat jízdu a tam kde se to objeví propad výkonu (otáček) zkontroluj co by mohlo být zlé, ale chvilkové výpadky se hledají blbě. Už mám logů, že se v nich skoro nevyznám :-) Zlomil jsem nad Géčkem hůl a objednal to do servisu.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Motor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od bifur »

Tipol by som to na cidlo otacok na kluke..
Naposledy upravil(a) bifur dne 29.04.2011 08:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Motor škubne G IV 1.6i 74Kw

Příspěvek od majrek001 »

ale ono to udělá jen vyjmečně ale pravidelně když s tím jedu já :D. budeme to muset poladit, napřed zkusim kouknout po konektorech jestli to někde není zoxidované a pak měnit
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“