Netáhne!!!

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

navrto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.01.2010 14:10

Netáhne!!!

Příspěvek od navrto »

ahoj chlapy,mám tady pro vás hádanku,muj golfík IV 1.6SR zničeho nic vždycky přestává tahat,nevíte čím by to mohlo být,Nekdy to táhne a akceleruje jak má ale jen chvilkově,pak jako by vypnul a přastal táhnout-předjela by mě i škodovka,ted sem měříl pomocí Vagu váhu vzduchu a ta je dobrá,lambda sonda se mi taky zdá dobrá ikdyž mi i po smazání vag zase ukáže chybu-regulace lambda-horní hodnota dorazu.

Lambdu sem taky měřil a je plně fukční.nevím kolik má mít odpor,ale pří 90stupních má odpor 627ohmu neboli 0,627K ohmu.

Už jsi fakt nevím rady,poraďte prosím:(((

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od havajisco »

Vitej v klubu :-) Mám úplně stejný problém, přesně jak popisuješ. Ještě mi k tomu motor při studeném startu hned chcípne. Jinak když chci předjíždět musím se pořádně rozjet a pokud nemám nohu na podlaze tak nejede. I chyby mám stejné (lambda). Můžeš mi poslat údaje z váhy? Jinak jsem zjistil že se povolila napínací kladka u rozvodů, takže se to našponovalo a dotáhlo. Auto jelo 2 dny OK a pak zase to samý. Sem tam mi to taky jede jak má, až jsem se divil, ale pak zase alá škoda 120. V úterý jdu na celkovou diagnostiku (VAG, měření tlaku paliva, komprese atd.), tak dám vědět jak to dopadlo. Motory AKL jsou snad prokleté :-)

navrto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.01.2010 14:10

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od navrto »

:D:D njn AKL jinak hodnoty z váhy jsou. volnoběh 800ot/min Váha 86,80mg/R

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od havajisco »

U mě je to okolo 92 mg/R při cca 850 ot/min ( to je 1,42 g/s). Takže to je asi OK. Jiné chyby ti to nevyhodilo? Co ti ukazuje čidlo teploty? U mě je ještě problém v komunikaci CANBUS mezi ŘJ motoru a ABS.
Doufám že to nebude vadná ŘJ motoru. Rozvody máš měněné?

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od jurod »

Havajisto tak nejnovejsi vec na kterou jsem dosel a ktera muze za spatne otacky je cidlo na servu.
Navrto k tomu vykonu to muze byt vic veci. Od nejake dirky nekde az po zanesene vstrikovace... Chtelo by je dat na diagnostiku a procistit ultrazvukem. Kolik tam mas najeto?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od havajisco »

Jj, četl jsem to (psal jsi to v mém tématu), ale nejhorší je, že to chcípe při studeném startu a pak to že to jede jak kdyby to bylo udušené. Je fakt že vstřiky by nebylo špatné vyčistit. Včera jsem jel domluvit servis a zvyklý na šnečí zrychlení jsem sešlápnul plyn na podlahu a auto z ničeho nic vystřelilo kupředu a za chvíly zase na prd. Najeto 135 tis.km. V úterý jde auto na komplet diagnostiku, tak uvidíme. Je možné že bude v háji ŘJ. Asi to hodím ze skály a koupím si kolo :-)

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od Stipl »

AKL nebrat!!!! :D jinač navrto hod sem uplný výpis z paměti závad.Jinač ti nikdo neporadí pokud nebude znát aspon závady co to vyhazuje. Krom te lambdy. Ale o AKL je tady toho popsáno dost.

navrto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.01.2010 14:10

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od navrto »

Oka zachvilku tady hodím ty chyby ale na vagu nejsem registrovanu tak vždycky při druhé chybě mi to ukáže že mám shareverzi,takže si chybový kod vždycky najdu oč jde za chybu,jinak mám zachvilku 140 000tis.nalítáno a trysky sem měl rozebrané a čisté. a nic krom té lambdy mi to neukazuje,toto je z vagu:

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 BQ
Komponent a/nebo - verze: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3120
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 31414
1 Nalezeny chyby:
00537 - Regulace lambda
18-00 - horni hodnota dorazu

jinak jak závadu smažu tak se objeví po delší době jízdy pak znova když napíchnu auto znova.a stále jen tato závada,

navrto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.01.2010 14:10

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od navrto »

havajisco píše:U mě je to okolo 92 mg/R při cca 850 ot/min ( to je 1,42 g/s). Takže to je asi OK. Jiné chyby ti to nevyhodilo? Co ti ukazuje čidlo teploty? U mě je ještě problém v komunikaci CANBUS mezi ŘJ motoru a ABS.
Doufám že to nebude vadná ŘJ motoru. Rozvody máš měněné?
u mě se spojí s ABS v pohodě a váhá zduchu OK.cidlo teploty mám new a ukazuje v pohodě.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od jurod »

navrto píše:Oka zachvilku tady hodím ty chyby ale na vagu nejsem registrovanu tak vždycky při druhé chybě mi to ukáže že mám shareverzi,takže si chybový kod vždycky najdu oč jde za chybu,jinak mám zachvilku 140 000tis.nalítáno a trysky sem měl rozebrané a čisté. a nic krom té lambdy mi to neukazuje,toto je z vagu:

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 BQ
Komponent a/nebo - verze: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3120
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 31414
1 Nalezeny chyby:
00537 - Regulace lambda
18-00 - horni hodnota dorazu

jinak jak závadu smažu tak se objeví po delší době jízdy pak znova když napíchnu auto znova.a stále jen tato závada,
Zkus zjistit kdy se přesně ta chyba objeví....
Mně se to objevuje jen za studeného startu.... když jezdím tak nic... můžu ujet i 1000km.... ale když auto ráno nastartuji a trošku blbnou otáčky, tak hned je tam i ta chyba....
Neblbnou ti za studena otáčky?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od havajisco »

Tak servis u mě nakonec bude až v pondělí. Neměli zrovna volné emise, aby se mrkli co je v plynech.
Každopádně borec už zná AKL, takže se snad zadaří. Takže příští týden až mi ho vrátí sem hodím co se měnilo. Údajně by to mohlo být těsnění na sání (všiml jsem si cvakání v sání jako při kontrole akč. členů).

Jinak VAG se mi s ABS taky spojí, ale jak ŘJ motoru tak ABS vyhodí stejnou chybu a to v komunikaci mezi sebou.

Co jsi všechno už na autě měnil? Myslím svíčky, kabely atd.

navrto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.01.2010 14:10

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od navrto »

jurod píše:
navrto píše:Oka zachvilku tady hodím ty chyby ale na vagu nejsem registrovanu tak vždycky při druhé chybě mi to ukáže že mám shareverzi,takže si chybový kod vždycky najdu oč jde za chybu,jinak mám zachvilku 140 000tis.nalítáno a trysky sem měl rozebrané a čisté. a nic krom té lambdy mi to neukazuje,toto je z vagu:

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 BQ
Komponent a/nebo - verze: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3120
Kódodvání softwaru: 00031
Kód opravny: WSC 31414
1 Nalezeny chyby:
00537 - Regulace lambda
18-00 - horni hodnota dorazu

jinak jak závadu smažu tak se objeví po delší době jízdy pak znova když napíchnu auto znova.a stále jen tato závada,
Zkus zjistit kdy se přesně ta chyba objeví....
Mně se to objevuje jen za studeného startu.... když jezdím tak nic... můžu ujet i 1000km.... ale když auto ráno nastartuji a trošku blbnou otáčky, tak hned je tam i ta chyba....
Neblbnou ti za studena otáčky?

oka zkusím zjistit ale u mě to s otáčkama nic nedělá,jsou úplně v poho a sem četl že někomu při studenem startu chcípne motor to u mě taky není problém.

navrto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.01.2010 14:10

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od navrto »

havajisco píše:Tak servis u mě nakonec bude až v pondělí. Neměli zrovna volné emise, aby se mrkli co je v plynech.
Každopádně borec už zná AKL, takže se snad zadaří. Takže příští týden až mi ho vrátí sem hodím co se měnilo. Údajně by to mohlo být těsnění na sání (všiml jsem si cvakání v sání jako při kontrole akč. členů).

Jinak VAG se mi s ABS taky spojí, ale jak ŘJ motoru tak ABS vyhodí stejnou chybu a to v komunikaci mezi sebou.

Co jsi všechno už na autě měnil? Myslím svíčky, kabely atd.

To jsem všechno měnil,Svíčky,kabely

Uživatelský avatar
Stipl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od Stipl »

Havajisco- To těsnění na sání by šlo zjistit že by jsis koupil třebas sprej na čistění klapek a střikal s ním po motoru. Auto se většinou přidusí pokud tam je někde prasklina a sprej potáhne do sání. Já jsem tak dycky zjištoval netěsnosti. A to cvakání při kontrole akčních členů dělě ventil na levé straně. Myslím že to má něco dočinění s volnoběhem.
Navrto- co hadice? jak z posilovače brzd tak od sání nebo nějaké jiné podtlakové hadičky. Jsou ok? Klapka čistá?

Uživatelský avatar
havajisco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 16.10.2010 11:41
Bydliště: Břeclavsko/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Netáhne!!!

Příspěvek od havajisco »

Stipl. Jojo, to máš pravdu, tak jsme to kontrolovali na mé G3 (budiš ji země lehká). Jinak ten ventil volnoběhu mě nenapadl, volnoběh mi nedrží jen za studena. Každopádně v pondělí jde do servisu ke známému, takže nechám opravit co najdou.Hadičku podtlaku od posilovače jsme dočasně utěsnili, ale změna asi žádná. Chce to asi už aj vyměnit kapalinu. Teď už jen čekat kolik to bude stát :-(

Po servise dám vědět co a jak.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“