Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Patrikgti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 05.02.2011 20:37

Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Patrikgti »

Ahojte mam vw golf iv 1.8T r.v. 2003 origo 132kw 6g plus čip od bitpoweru a chtel bych se vás tu zeptat jestli je normálni že vrchni plaslovy dekl motoru se ohřiva tak že na nem neudržim ruku a přijde mi to že kolikrat i vic než hlinikove sani motoru čim to je??? je to normalni??? jeto čipem??? A je možné aby akrs čip se přehřival olej??? namontoval jsem přidavne budiky od jomu a při svižne jizde mi to ukazuje teplotu oleje 135 stupnu :( , nebo to je budikem???? dik za všechny rady a odpovedi předem moc dik.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...

Příspěvek od xerxes »

kdyby se ti olej zahřál na teplotu 135 stupnu tak už by asi motor dávno nefičel spíš bude chyby čidla nebo budíku,pokut ti nevaři voda v Motoru taky by neměl být problém

Patrikgti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 05.02.2011 20:37

Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...

Příspěvek od Patrikgti »

dik a co ty na ten rozpalenej kryt???

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...

Příspěvek od xerxes »

vyzkoušej někoho kdo má stejný motor jestli v tom je rozdíl :wink:

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...

Příspěvek od Sicco »

no já ho mám teda jen teplý(vlažný) :roll: něco bude špatně, takhle to normálně netopí a sání taky není nijak extra horké.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od VWMysak »

Co se týče krytu, tak to je cajk, též mám ten plast rozpálenej, 1.8T jsou prostě pořádný kamna. Ale řekl bych, že Ti ten budík pěkně kecá, co taky chtít od JOMu, že? :mrgreen:

To Sicco: Ty nemíváš rozpálený sání? to se mi nechce věřit. Já i přesto, že mám větší cooler, mám v motoráku všechno rozpálený tak, že bych na tom mohlo smažit vejce. Venku už je teplo (vedro) a při courání po městě se to nemá jak chladit.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Sicco »

no na sání vpohodě udržím ruku i po delší jízdě, takže teplota kolem 65 stupnu

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od VWMysak »

Tak po delší jízdě to je jasný, ale zkus si chvíly jezdit pomalu po městě a tak a ruku na tom neudržíš.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Sicco »

my tu žádný kolony nemáme tak nemám proč jezdit krokem :mrgreen: ale nepopírám, že je možné aby to hřálo i více :wink:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od vtuni »

:arrow: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany.. :wink:

nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů.. :wink:

jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od bear »

Sicco máš ruce z azbestu ne ? :D :)

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Sicco »

:laugh:

Patrikgti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 05.02.2011 20:37

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Patrikgti »

vtuni píše::arrow: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany.. :wink:

nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů.. :wink:

jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
Ahoj myslyš že mi teda bude stačit olejovy chladič??? dik za odpoved???

Patrikgti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 291
Registrován: 05.02.2011 20:37

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od Patrikgti »

Patrikgti píše:
vtuni píše::arrow: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany.. :wink:

nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů.. :wink:

jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
Ahoj myslyš že mi teda bude stačit olejovy chladič??? dik za odpoved???
A mam bejt v klidu nejni to vada motoru???

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T

Příspěvek od vtuni »

moderátorskej edit :arrow: používej prosím funkci odpovědět místo citovat... a necituj sám sebe ..požij funkci upravit příspěvek...

můj postup ...
1/ VAG jestli někde není nějaká chyba chladícím okruhu...
2/ oddeklovat a zkusit nějak normálně projet...bude to bez deklu lepší ...
3/ bych se pouštěl do nějakejch konstrukčních uprav chladícího olejovýho okruhu...at už větší závodní vany..nebo dodatečné montáže chladiče oleje ...

osobně si myslím že se ti to jen subjektivně zdá...že to hřeje víc než má....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“