Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 05.02.2011 20:37
Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
Ahojte mam vw golf iv 1.8T r.v. 2003 origo 132kw 6g plus čip od bitpoweru a chtel bych se vás tu zeptat jestli je normálni že vrchni plaslovy dekl motoru se ohřiva tak že na nem neudržim ruku a přijde mi to že kolikrat i vic než hlinikove sani motoru čim to je??? je to normalni??? jeto čipem??? A je možné aby akrs čip se přehřival olej??? namontoval jsem přidavne budiky od jomu a při svižne jizde mi to ukazuje teplotu oleje 135 stupnu , nebo to je budikem???? dik za všechny rady a odpovedi předem moc dik.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
kdyby se ti olej zahřál na teplotu 135 stupnu tak už by asi motor dávno nefičel spíš bude chyby čidla nebo budíku,pokut ti nevaři voda v Motoru taky by neměl být problém
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 05.02.2011 20:37
Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
dik a co ty na ten rozpalenej kryt???
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
vyzkoušej někoho kdo má stejný motor jestli v tom je rozdíl
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: prosim o radu-strašne rozpalený kryt na motoru...
no já ho mám teda jen teplý(vlažný) něco bude špatně, takhle to normálně netopí a sání taky není nijak extra horké.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
Co se týče krytu, tak to je cajk, též mám ten plast rozpálenej, 1.8T jsou prostě pořádný kamna. Ale řekl bych, že Ti ten budík pěkně kecá, co taky chtít od JOMu, že?
To Sicco: Ty nemíváš rozpálený sání? to se mi nechce věřit. Já i přesto, že mám větší cooler, mám v motoráku všechno rozpálený tak, že bych na tom mohlo smažit vejce. Venku už je teplo (vedro) a při courání po městě se to nemá jak chladit.
To Sicco: Ty nemíváš rozpálený sání? to se mi nechce věřit. Já i přesto, že mám větší cooler, mám v motoráku všechno rozpálený tak, že bych na tom mohlo smažit vejce. Venku už je teplo (vedro) a při courání po městě se to nemá jak chladit.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
no na sání vpohodě udržím ruku i po delší jízdě, takže teplota kolem 65 stupnu
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
Tak po delší jízdě to je jasný, ale zkus si chvíly jezdit pomalu po městě a tak a ruku na tom neudržíš.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
my tu žádný kolony nemáme tak nemám proč jezdit krokem ale nepopírám, že je možné aby to hřálo i více
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany..
nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů..
jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany..
nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů..
jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
Sicco máš ruce z azbestu ne ?
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 05.02.2011 20:37
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
Ahoj myslyš že mi teda bude stačit olejovy chladič??? dik za odpoved???vtuni píše: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany..
nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů..
jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 05.02.2011 20:37
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
A mam bejt v klidu nejni to vada motoru???Patrikgti píše:Ahoj myslyš že mi teda bude stačit olejovy chladič??? dik za odpoved???vtuni píše: luki ...
teplota oleje okolo 110 na okreskách při svižné jízdě je normál....130 je dost ale není to nemožný obvzvláš třeba při poskakování ve městě nebo když to drtíš na okruhu...... ten motor hřeje poměrně dost a nemá nijak velkou olejovou zásobu aby se stíhal v takových podmínkách chladit..obvzvlášt když ho máme ještě všichni zespodu zadeklovanej, zeshora utlumenej dekou atd....... proč si myslíš že se na "vylepšený" auta dávaj chladiče oleje + větší vany..
nebo proč třeba GT3 RS má oleje 13 litrů..
jinak čip na to samozřejmě vliv mít může..upravili se průběhy tlaků a množství vzduchu a paliva...a každá akce vyvolá reakci...
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Strašně rozpálený kryt na motoru 1.8T
moderátorskej edit používej prosím funkci odpovědět místo citovat... a necituj sám sebe ..požij funkci upravit příspěvek...
můj postup ...
1/ VAG jestli někde není nějaká chyba chladícím okruhu...
2/ oddeklovat a zkusit nějak normálně projet...bude to bez deklu lepší ...
3/ bych se pouštěl do nějakejch konstrukčních uprav chladícího olejovýho okruhu...at už větší závodní vany..nebo dodatečné montáže chladiče oleje ...
osobně si myslím že se ti to jen subjektivně zdá...že to hřeje víc než má....
můj postup ...
1/ VAG jestli někde není nějaká chyba chladícím okruhu...
2/ oddeklovat a zkusit nějak normálně projet...bude to bez deklu lepší ...
3/ bych se pouštěl do nějakejch konstrukčních uprav chladícího olejovýho okruhu...at už větší závodní vany..nebo dodatečné montáže chladiče oleje ...
osobně si myslím že se ti to jen subjektivně zdá...že to hřeje víc než má....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO