Hosi hosi, uz tady jezdi jeden Franken v Kaipanovi, vykon odbrzeno ca 280PS, takze opravdu zadne 150PS, jak tu padlo. Co se tyce cinskych turb, nerad bych tu rozvijel diskuzi na tema kvality, nicmene nikdo nemuze cekat, ze STEJNE turbo za 100USD bude stejne kvalitni jako za 400USD taky cinskeho puvodu stejneho vzhledu. Proto tohle diletanstvi a srovnavani cen nemam rad. Protoze Ti, kdo se v tom nepohybuji, bohuzel o tom moc nevedi a nakupuji jen podle ceny, coz je normlani, protoze tohle ani vedet clovek sam o sobe nemuze, exituje proste nekolik kvalit s ekvivaletni cenou. Turbiny seka nekolik fabrik a verte, ze i blbej Cinan dokaze vyrobit dlouhodobe fungujici turbinu, par takovych lidi znam, co s nimi jezdi a uz maji desitky tisic km. Ale proste to stoji o neco vic
Srovanvani cen u nas a za hranicema nekomentuju, kazdej gramotnej clovek vi, ze se u nas musi platit takovy "zbytecnosti" jako je DPH, clo, JSD, doprava, poslani penez, dan z prijmu, rezie atd.
Ale to je na jinou debatu.
Co se tyce cinskych K04-001, nijak je obhajovat nebudu, prodali jsme jich kolem 20 kusu a zatim se pos*alo jen jednomu cloveku, ktery jedzil s mapou na K04-023 a rudym turbem na max. tlak, takze verte mi, ze by neprezil ani original. Vzdy to predevsm zalezi na odladeni, odchazeji i kulickove Garretty celkem hojne. Jinak lide dosahuji vykonu ca 240-245PS s timhle dmychadlem. Ne 230 jak tu psal fakievw.
Co se tyce Frankenu, bereme ted dost kitu na sklad, budou u nas pristi PO jak na pricne motory, tak podelne, tak i nejsilnejsi verze 225PS. Veskere prislusentvi na prestavby mame asi jako jediny v CR komplet skladem a na cene se da vzdy dohodnout
A jako jediny asi umime zajistit bezproblemove odladeni na brzde. Dva uz jsou zamluvene, takze pozdeji muzeme poskytnout opravdu reference, az bude na nich najeto par tisic km. Dle vyjadreni vyrobce, se daji i repasovat celkem za dobry peniz, coz chceme take zajistovat.
S pozdravem Rajdlos za High performance parts (
http://www.h-p-p.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)