turbo K03 výměna za K04

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

fakieVW píše:No jak to tady čtu tak origo i čina nemá moc velký rozdíl v životnosti :lol: No asi si ještě počkám jak to celé dopadne s PAJK 85 a uvidim. Zatím pořeším spojku atd a pak uvidim. Jaký má pruměr vstupu K04001 orpoti K03? Pasuje na to sací hadice z K03?
Ono je hlavně důležitý to,jak se s tim turbem zachází a co už mělo za sebou....Škodík ho jednak koupil za pár peněz už jeté několik neznámo kolik tisíc mil z ebaye,dělal na něm on pokusy(jezdil bez softwaru na toto turbo,takže to měl chudé,bohaté apod..),což zrovna těm lopatkám také neprospělo a pak tomu dal pajk pěknou zátěž bez naladěného softu,než jej udělal.
Podle mě nebyl problém v turbu jako takovém,ale v softwarech....takže defakto lopatky spálily....kdyby se jednalo o nějaké nekvalitní turbo,tak se ti z 99% rozletí ložiska...

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

To turbo mělo od začátku nevývahy, o čemž mluvily lopatky sací části. Já na to byl kamarádem upozorněn, ať mu to strčím do pr*ele, jenomže jsem si nedal říct. Mimochodem, právě ty ložiska se rozletěly, proto šlo ven.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Jak to přesně je z K04 z audi S3. Mužu ho mít,ale kromě výfuku z boku je třeba asi předělat vše že? I svody jiné je třeba? Jsem ho ještě neviěl tak se ptám jestli mám pro něj vubec jed.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od R@ZOR »

fakieVW píše:Jak to přesně je z K04 z audi S3. Mužu ho mít,ale kromě výfuku z boku je třeba asi předělat vše že? I svody jiné je třeba? Jsem ho ještě neviěl tak se ptám jestli mám pro něj vubec jed.
Idelalni je ho vzit i se svodama, 1. dilem vyfuku, hadicema na olej a vodu. Pripadne i se vstrikama a palivovou listou. Samozrejme kdyz mas tu moznost. Usetris si dost komplikaci.

Jinak vypada takto.
Přílohy
k04-20.jpg
Marek%20auto%20015.jpg
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Tak K04 je doma. Akorát má popraskanou výfukovou část. Tak uvažuju o tom jestli to nejde překopat z K03 s tím,že bych ji asi musel nechat zvětšit vstup na turbínku aby to sedlo. A tím by mi sedlo i na seriové svody a pasly by hadice na olej a vodu a výfuk taky. Nezkoušel to někdo tady?

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od R@ZOR »

Zajimava myslenka, ale myslim si ze to asi pasovat nebude. :-/ Ale zkus to, za to nic nedas..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Gixxer »

kdyz budes hledat po netu tak to najdes , ja kdyz sem resil VRT tak sem se omylem zapletl mezi 1.8T a tam to ukazovali jak to frezovali aby to tam paslo a este vybrusovali K03 svody a melo to lepsi efekt nez kdyz koupis nejaky ciny ktery ti do pulroku popraskaji
.

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Kdybys to náhodou našel hod to sem. Jsem se na to dneska díval a podle mě to pujdu. Ty turba jsou dost podobné s tím,že vlastně K04 001 má výfuk jako K03. Což by podle mě nemusel být problém to doladit. Jak bude čas tak to kuchnu a uvidim jak to bude celé pasovat. Ušetřil bych si tak mnoho starostí se svodama atd. :wink:

Uživatelský avatar
Rajdlos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Rajdlos »

Hosi hosi, uz tady jezdi jeden Franken v Kaipanovi, vykon odbrzeno ca 280PS, takze opravdu zadne 150PS, jak tu padlo. Co se tyce cinskych turb, nerad bych tu rozvijel diskuzi na tema kvality, nicmene nikdo nemuze cekat, ze STEJNE turbo za 100USD bude stejne kvalitni jako za 400USD taky cinskeho puvodu stejneho vzhledu. Proto tohle diletanstvi a srovnavani cen nemam rad. Protoze Ti, kdo se v tom nepohybuji, bohuzel o tom moc nevedi a nakupuji jen podle ceny, coz je normlani, protoze tohle ani vedet clovek sam o sobe nemuze, exituje proste nekolik kvalit s ekvivaletni cenou. Turbiny seka nekolik fabrik a verte, ze i blbej Cinan dokaze vyrobit dlouhodobe fungujici turbinu, par takovych lidi znam, co s nimi jezdi a uz maji desitky tisic km. Ale proste to stoji o neco vic :)

Srovanvani cen u nas a za hranicema nekomentuju, kazdej gramotnej clovek vi, ze se u nas musi platit takovy "zbytecnosti" jako je DPH, clo, JSD, doprava, poslani penez, dan z prijmu, rezie atd. :) Ale to je na jinou debatu.

Co se tyce cinskych K04-001, nijak je obhajovat nebudu, prodali jsme jich kolem 20 kusu a zatim se pos*alo jen jednomu cloveku, ktery jedzil s mapou na K04-023 a rudym turbem na max. tlak, takze verte mi, ze by neprezil ani original. Vzdy to predevsm zalezi na odladeni, odchazeji i kulickove Garretty celkem hojne. Jinak lide dosahuji vykonu ca 240-245PS s timhle dmychadlem. Ne 230 jak tu psal fakievw.

Co se tyce Frankenu, bereme ted dost kitu na sklad, budou u nas pristi PO jak na pricne motory, tak podelne, tak i nejsilnejsi verze 225PS. Veskere prislusentvi na prestavby mame asi jako jediny v CR komplet skladem a na cene se da vzdy dohodnout :wink: A jako jediny asi umime zajistit bezproblemove odladeni na brzde. Dva uz jsou zamluvene, takze pozdeji muzeme poskytnout opravdu reference, az bude na nich najeto par tisic km. Dle vyjadreni vyrobce, se daji i repasovat celkem za dobry peniz, coz chceme take zajistovat.

S pozdravem Rajdlos za High performance parts (http://www.h-p-p.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)
Sharan II 1.9TDi 96KW Highline
Honda S2000 w/ turbocharger T3/T4
Golf III 1.8T RS - R.I.P.

Prodej racing, tuning a styling autodoplňků - http://www.highperformanceparts.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od G3-lower »

2 Rajdos: pokud by to bylo mozne, aby se tady zverejnily performance setupy + grafy s temi frankeny po instalaci tak bych byl moc rad. Mam O1 RS AUQ 132kw s chipem na udajnych 151kw a porad mi vrta hlavou jestli stoji + - 80tis za nejakych + - 50 koni...

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

Za takový peníze můžeš být jinde než +-50PS.

Uživatelský avatar
Rajdlos
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Rajdlos »

G3-lower: urcite sem nebo na nase stranky postneme grafy z brzdy, udelame nejakou promo akci asi na prvniho zakzanika, ktery bude mit od nas setup. Jeste se uvidi.
Sharan II 1.9TDi 96KW Highline
Honda S2000 w/ turbocharger T3/T4
Golf III 1.8T RS - R.I.P.

Prodej racing, tuning a styling autodoplňků - http://www.highperformanceparts.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od G3-lower »

Pajk85 píše:Za takový peníze můžeš být jinde než +-50PS.
No nevim...
Frankenturbo kit 30tis
Výfuk 20tis
Vstriky 380ccm 6,5tis
IC 12tis
Práce 10tis
Chip 15tis

= 93500,- a to bych počítal spíše více než méně jelikož nevěřím, že by to hned šlapalo jak hodinky takže řešení různých věcí atd. Já si vyměním kolo a žárovku takže by mi to musel někdo udělat takže si myslim, že když to spočítám tak se do toho asi nehecnu. Leda to svěřit někomu kdo vše udělá, ale tady poblíž nikdo není a auto potřebuju na denní ježdění takže by to byl dost risk. A pak je to taky otazkou priorit, za cenu auta co mam + tech 90tis to je zase skoro 300tis a to už se dají koupit jiné rakety :-) Jinak s tímto setupem je to + - 250-260ps max a krouťák nevím.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od vtuni »

tak ale to nemůžeš tak brát...např těch 20-30tis za výfuk musíš utratit... tak i tak..pokud chceš aby se ti auto někam pohnulo...a záměná ostaních komponentů turba, vstřiky...atd...je pak už rozdíl jen +- pár tis.. mezi 250 a 500hp aplikací...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od G3-lower »

vtuni píše:tak ale to nemůžeš tak brát...např těch 20-30tis za výfuk musíš utratit... tak i tak..pokud chceš aby se ti auto někam pohnulo...a záměná ostaních komponentů turba, vstřiky...atd...je pak už rozdíl jen +- pár tis.. mezi 250 a 500hp aplikací...
No to nevim, pac vyfuk staci 2,5" na nakych max 300koni a na tech bajnych 500 uz musis mit okap (3"). Takze to je treba rozmyslet nejdrive nez koupis vyfuk za 20-30tis kam se chces vykonove dostat. Nehlede na to, ze je treba pak resit kovane streva tak si stejne myslim, ze resit na predokolce nejake silene stadecko koni asi nema moc smysl...

Chtel bych z auta dostat co nejvetsi kroutak od spoda, co by se s tim melo udelat pokud je to mozne? Je mi jasne, ze tlacit jako diesel to asi nebude :cry: .

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“