Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- mirecB
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Zdar klubaci, dalsi problem...po vykonani diagnostiky mi nejde nastartovat motor, len tak plkoce a hned skape a nastartujem az na pomaly 10x a potom auto len skube, trha, sem tam prestane tahat a otacky klesnu ale dostat ich nad 3000 je problem. Motor sa ustali po prejdeni asi 10km...a diagnostiku pouzivam len na citanie, ziadne zmeny...a to iste mi robi aj po odpojeni baterie a jej znovupripojeni...pls o radu...dik
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje
- jtoxx
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 22.07.2010 20:05
- Bydliště: Ústí n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
ŘJ? Pokud mas nejakou cinu kabel nebo domaci vyroba, ani bych se nedivil. Zajed do plnohodnotnyho servisu at ti to zmerej
- mirecB
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Cim to moze byt? RJ si nepamata hodnoty??? Alebo je chybna?Stale to robi...vymenili sme zatial lambda sondu, lebo mi auto uz skubalo pocas jazdy aj ked bolo vsetko ok a tu chybu sem tam vypisal pocitac...pls helpjtoxx píše:ŘJ? Pokud mas nejakou cinu kabel nebo domaci vyroba, ani bych se nedivil. Zajed do plnohodnotnyho servisu at ti to zmerej
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje
- mirecB
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Nikto ziadne napady, co by to mohlo byt???
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 22.12.2010 14:18
- Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
never ze to je to tou diagnostikou.. jestli ti to krome jinyho netaha ve vysokejch vymen jako prvni palivovej filtr, kabely a svicky..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant
- mirecB
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Jo, tiez tomu moc neverim, ale filter mam rok stary a sviecky maju nabehane asi 30000km...kabely od novoty ...vyskusam, uvidim...dikeszid@n píše:never ze to je to tou diagnostikou.. jestli ti to krome jinyho netaha ve vysokejch vymen jako prvni palivovej filtr, kabely a svicky..
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje
- mirecB
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Sviecky vymenene, kable ok a stale to robi...pls help...a na VAG ziadna chyba...moze byt poskodena RJ???mirecB píše:Jo, tiez tomu moc neverim, ale filter mam rok stary a sviecky maju nabehane asi 30000km...kabely od novoty ...vyskusam, uvidim...dikeszid@n píše:never ze to je to tou diagnostikou.. jestli ti to krome jinyho netaha ve vysokejch vymen jako prvni palivovej filtr, kabely a svicky..
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje
- wertu
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-Vinohrady
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Ahoj, mám taky APU a vždy po diagnostice nebo odpojení baterie stejný problém.
Několikrát start a chcípnutí, až se motor začal celkem držet, projíždka a zase je vše OK.
Naposledy před dvěma lety při montáži tempomatu. Asi je to vlastnost APU
Několikrát start a chcípnutí, až se motor začal celkem držet, projíždka a zase je vše OK.
Naposledy před dvěma lety při montáži tempomatu. Asi je to vlastnost APU
- vasikpasik
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 21.10.2012 17:09
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Vycistit skrtici klapku otazka vyndani zandani vycisteni 30 minut. Pokud jste odpojovali baterku je mozne ze se smazaly info o nastaveni skrtici klapky. Takze se vetsinou pred prvnim startem otoci klicek od zapalovani do polohy kdy ti sviti kontrolky a ceka se 1minutu nez se klapka nastavi.Jinak se klapka da resetovat primo ve vagu na tovarni hodnoty po vycisteni. Klapka se pak prizpusobuje a donastavuje i behem jizdy tusim.
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
__________________________________
Finanční poradenství k Vaší spokojenosti
- tomcalibra
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
cau zkus odpojit vahu vzduchu a nastartovat bez ni
-
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 24.05.2012 21:20
Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie
Nechci vám oběma kazit radost, ale reagovat na 1 a 1/2 roku staré téma je sice hezké, ale rozhodně ne aktuální. Nehledě na to, že o těchto věcech je toho psáno dost a startovat paštiku bez váhy je rada jak pojď na mě z boku...