Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
mirecB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od mirecB »

Zdar klubaci, dalsi problem...po vykonani diagnostiky mi nejde nastartovat motor, len tak plkoce a hned skape a nastartujem az na pomaly 10x a potom auto len skube, trha, sem tam prestane tahat a otacky klesnu ale dostat ich nad 3000 je problem. Motor sa ustali po prejdeni asi 10km...a diagnostiku pouzivam len na citanie, ziadne zmeny...a to iste mi robi aj po odpojeni baterie a jej znovupripojeni...pls o radu...dik
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje :)

Uživatelský avatar
jtoxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 22.07.2010 20:05
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od jtoxx »

ŘJ? Pokud mas nejakou cinu kabel nebo domaci vyroba, ani bych se nedivil. Zajed do plnohodnotnyho servisu at ti to zmerej

Uživatelský avatar
mirecB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od mirecB »

jtoxx píše:ŘJ? Pokud mas nejakou cinu kabel nebo domaci vyroba, ani bych se nedivil. Zajed do plnohodnotnyho servisu at ti to zmerej
Cim to moze byt? RJ si nepamata hodnoty??? Alebo je chybna?Stale to robi...vymenili sme zatial lambda sondu, lebo mi auto uz skubalo pocas jazdy aj ked bolo vsetko ok a tu chybu sem tam vypisal pocitac...pls help :?:
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje :)

Uživatelský avatar
mirecB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od mirecB »

Nikto ziadne napady, co by to mohlo byt???
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje :)

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od zid@n »

never ze to je to tou diagnostikou.. jestli ti to krome jinyho netaha ve vysokejch vymen jako prvni palivovej filtr, kabely a svicky..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
mirecB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od mirecB »

zid@n píše:never ze to je to tou diagnostikou.. jestli ti to krome jinyho netaha ve vysokejch vymen jako prvni palivovej filtr, kabely a svicky..
Jo, tiez tomu moc neverim, ale filter mam rok stary a sviecky maju nabehane asi 30000km...kabely od novoty ;)...vyskusam, uvidim...dikes
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje :)

Uživatelský avatar
mirecB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovensko

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od mirecB »

mirecB píše:
zid@n píše:never ze to je to tou diagnostikou.. jestli ti to krome jinyho netaha ve vysokejch vymen jako prvni palivovej filtr, kabely a svicky..
Jo, tiez tomu moc neverim, ale filter mam rok stary a sviecky maju nabehane asi 30000km...kabely od novoty ;)...vyskusam, uvidim...dikes
Sviecky vymenene, kable ok a stale to robi...pls help...a na VAG ziadna chyba...moze byt poskodena RJ???
At je to, cim je to, hlavne ze to funguje :)

Uživatelský avatar
wertu
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Vinohrady

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od wertu »

Ahoj, mám taky APU a vždy po diagnostice nebo odpojení baterie stejný problém.
Několikrát start a chcípnutí, až se motor začal celkem držet, projíždka a zase je vše OK.
Naposledy před dvěma lety při montáži tempomatu. Asi je to vlastnost APU :pleasantry:

Uživatelský avatar
vasikpasik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 21.10.2012 17:09

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od vasikpasik »

Vycistit skrtici klapku otazka vyndani zandani vycisteni 30 minut. Pokud jste odpojovali baterku je mozne ze se smazaly info o nastaveni skrtici klapky. Takze se vetsinou pred prvnim startem otoci klicek od zapalovani do polohy kdy ti sviti kontrolky a ceka se 1minutu nez se klapka nastavi.Jinak se klapka da resetovat primo ve vagu na tovarni hodnoty po vycisteni. Klapka se pak prizpusobuje a donastavuje i behem jizdy tusim. :thanks:
Volkswagen Passat V Highline, r.v. 2000 po faceliftu, 1.8T, motor AWT, 110kW, zelená metla
__________________________________

Finanční poradenství k Vaší spokojenosti

Uživatelský avatar
tomcalibra
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Česká Lípa

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od tomcalibra »

cau zkus odpojit vahu vzduchu a nastartovat bez ni

jan4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 24.05.2012 21:20

Re: Problem s motorom po diagnostike a odpojeni baterie

Příspěvek od jan4motion »

Nechci vám oběma kazit radost, ale reagovat na 1 a 1/2 roku staré téma je sice hezké, ale rozhodně ne aktuální. Nehledě na to, že o těchto věcech je toho psáno dost a startovat paštiku bez váhy je rada jak pojď na mě z boku...
Passat B5.5 2.3 V5 136kw 4motion Highline + Phoenix 17" + Prins VSI
ObrázekLPG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“