Turbo do 1.6 74 kw ?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od falko1983 »

Jj ty písty jsou pěkná drahota.
vtuni:určitě pokud by foukal tak málo tak to nemá ani smysl oturbovat,necháme se překvapit třeba se mu to povede.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

jo jenže ti slováci tam nepíšou kolik to stálo a kolik to vydrželo :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od Tomikcek »

tak o penězách je to hlavně :D jak jsou peníze tak je možné všechno :D
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

jenže když jsou peníze tak si koupíš rovnou 1,8T GTI, leon cupra, S3..nebo tak něco a nemusíš vymejšlet takovýhle chujoviny... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

jinak ceny kovaných popř. performance dílů... jen orientačně... :mrgreen:
ojnice 10tis
písty 20 tis
ventily 10tis
vačky 20tis
ventilové pružiny 10tis


:mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od jurod »

Co říkáte na cenu motoru komplet seat leon cupra 154kw, RJ, budíky, prevodovka, spojka, starter, lambady, výfuk, poloosy? Vše kromě brzd.
Cena 78 tisic KČ ?
Motor má najeto 100tis.km...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

jde o to jaký máš možnosti, to dovýzt, někde rozebrat, rozpordat...atd.....za 50 se dá sehnat celý OOOO TT 1,8T 164kW...
takže asi tak...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od Tomikcek »

vtuni píše:jenže když jsou peníze tak si koupíš rovnou 1,8T GTI, leon cupra, S3..nebo tak něco a nemusíš vymejšlet takovýhle chujoviny... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale to potom není ono,lepší je vidět jak ti to auto ( motor ) roste pod rukama a když musíš řešit různé uskalý a problémy a konečná rodost když se to vše podaří je k nezaplacení :D ( pokud se to teda podaří :P )
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

1,8T tak jak vyjela z fabriky ti už nemůže růst pod rukama..??
blbost...
jen jseš prostě o mílovej krok dál a nemusíš řešit zbytečný a komplikovaný chujoviny

a myslím si že když dotáhneš pak 1,8T na 400 koní tak výsledná radost je o dost větší .. když nap natřek kdejaký třílitrový báwo... než když se rok hrabeš v 1,6 aby jsi tam dostal turbo..řešíš nesmysly a ve výsledku ti to po tom všem jede jak lepší seriová nafta
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od jurod »

400koní tam cpát, tak to už radši koupím R32 a prdnu tam turbo kit což bude levnější.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

ty očividně nemáš moc přehled o cenách aut a jejich komponentů... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

za ty peníze co dostaneš 1,8T na 400 koní neseženeš ani samotnou pojízdnou R32 :roll:
a o přestavbě atmosferickýho motoru na přeplňovanej si můžeš přečíst tady v tématu na první stránce.... :roll:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od jurod »

Tak schválně, jaké jsou náklady na to, abych z 1,8T 150PS (GTi 180ps) dosáhl 1,8T 400PS? Další věc, životnost toho motoru :?:
Samozřejmě že R32 je dražší a i turbokit, který dělá hodně firem je finančně někde jinde...
Vše je jen o penězích... Kdybych měl před 7 lety na GTi, tak ho vemu a nebudu brat 1,6SR :roll:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od vtuni »

převzato z jiného českého fora píše: ........tak se dostaneš za cca 40-45tis kč o 50-60koní vejš.

Tím se dostaneš ze 150ti na cca 210koní s tvym K03 turbem. Pokud bys na tomhle měl K03s, mohl by ses dostat na nějakejch 225-235koní. Pokud bys měl K04 001, pak bys mohl mít 240-250koní. Pokud bys měl Frankenturbo, mohl bys mít 250-265koní.

Pokud bys využil frankenturba, vstřiku, 4bar regulátoru, komplet výfuku bez katu, tak se za cca 28tis turbo kit, 23tis komplet vyfuk, 6500 novy vstřiky, 2000kč 4 bar regulátor tlaku paliva + chip = 65000-70000kč dostaneš o 100!!! koní vejš, tojest ze 150ti na 250koní.
. Na tom frankenturbu už naměřili i 265koní.

Ten druhej odkaz na to turbo GT2860rs je sice hezkej, ale... Má to velký ale. ten kit obsahuje asi 50% věcí, co potřebuješ. Neni u toho jediná hadice k napojení na sání, na cooler atd.... Nejsou u toho hadice na mazání a chlazení turba. v výfuk svody…. Nehledě na to, že ti ho musí někdo navařit na nějakej zbytek výfuku a hlavně takhle velký turbo už potřebuje kovaný ojnice a to je ranec. Jinak riskuješ oddělání motoru. Pokud bys do toho šel, tak k tomu potřebuješ stejně komplet výfuk, intercooler, vstřiky ke kterejm už je potřeba i palivová pumpa do nádrže, spojka (ta by ti s výkonem 300koní lehla hodně brzo ( vyzkoušeno )) A jsi rázem na 150ti až 180ti tis kč za tuhle srandu. Nehledě na to, že ten kit je tak neúplnej, že mechanik, kterej by to dělal by z toho byl tak neštastnej a trvalo by mu to hoodně dlouho, než by ti to dal dohromady a tim padem bys mu vysolil hroznej ranec jen za práci.

Pokud bys uvažoval o metě 300koní, doporučil bych ti turbokit CTS turbo, . To je asi jeden z nejpoužívanějších a nejkvalitnějších turbokitů, na kterejch v USA jezděj. Na vortexu se toho o něm dočteš taky dost. Stál by tě tady asi 75000kč, ale padl by ti na výfuk, je u toho veškerý příslušenstvá a defakto by ti stačily už jen výfuk, vstřiky, pumpa, cooler a ojnice.To by ses pak třeba za 180tisíc kč (75000kč turbokit, 6500kč vstřiky, 3800kč pumpa, 23000kč výfuk (ten turbokit na něj padne, to znamená žádný převařování a sraní se s napasováním na výfuk) ojnice 10900kč + tak 15000kč tě bude stát jejich montáč (nový těsnění, pístní kroužky, rozvody atd atrd....) ,spojka 15000kč, 15000kč? intercooler a chip) dostal na jakoukoliv metu od 340-400koní bys chtěl. Protože pokud máš ojnice, tak si nemusíš vybírat menší GT2860RS, ale můžeš jít do většího GT2871r (360-370koní) nebo GT3071r na 390-410koní. S tim, že mechanik ti tohle všechno udělá za chvíli, protože se nebude muset sr*t s doděláváním tý hromady věcí, která u toho kitu, co si sem dal odkaz chybí a tim pádem mu dáš za práci mín, než kdyby třeba 3týdny laboroval, jak to tam dostat. A věř, že třeba z přírub na přívod a odvod oleje na turbu, hlavně ze závitů by byl docela neštastnej
takže asi takhle.... všechno v vyzkoušené kvalitě žádná čína co se tady objevuje v některých shopech..
co se týče životnosti...tak tahle by to bylo postavený aby to vydrželo.... samozřejmě životnosti ti nikdo nezaručí ani u motoru do kterýho nehrabeš... se tady jen koukni po foru jak tu lidem odchází motory..různý komponenty na nich bez ohledu na to jeslti to mají nějak upravený...na druhou stranu ani s R32 ani s upraveným autem nebudeš jezdit 40tkm ročně..(to spousta lidí tu nenajede ani s daily károu.. ) . takže jeslti ti ta úprava vydrží dejme tomu 150tkm tak tě to přežije :taunt:

podtrženo sečteno za nějakých 250 tis dostaneš 1,8T na 400 PS ... a za těch 250 prostě pojízdnou R32 neseženeš...pokud se nebudeme bavit o nějakým polákama poskládaným legu
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od jurod »

Díky za odpověď.
Je to docela zajímavé... těch 400PS už musí být raketa.... 8O
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo do 1.6 74 kw ?

Příspěvek od jurod »

vtuni píše:jde o to jaký máš možnosti, to dovýzt, někde rozebrat, rozpordat...atd.....za 50 se dá sehnat celý OOOO TT 1,8T 164kW...
takže asi tak...
Vtuni prosim te a nevis o nejakem konkretnim kousku? :)
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“