b5 1.8turbo umrelo za jizdy

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

jel sem a zacalo cervene blikat mazani(myslim ze rok 97 jeste nema cidlo na vane tak proto neblikala nejdriv zluta)chcipnul sem a pockal,potom uz to neblikalo tak sem jel dal a kdyz se to rozblikalo znova tak to prestalo tahnout,vyradil sem a otacky spadly az na 500,spadla teplota asi o 10 stupnů a chciplo to.potom uz pri startovani melo zvuk jak bez komprese tak uz sem to neskousel.Slysel sem o sytku ktery se zanese a pak to nemaze.co vsechno mohlo odejit?stalo se to nekomu?diky za rady
Naposledy upravil(a) vw_tdi dne 23.05.2011 13:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vencacik »

Použij hledat. O olejovém čerpadle je tady toho mraky. Řeší se to minimálně jednou do měsíce :)

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

pochopil sem že to se to stalo asi olejovým čerpadlem ale jde mi to jestli není motor zadřenej nebo přidřenej když to točilo jakoby bez komprese a než to chcíplo tak to cvakalo

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vencacik »

Kdyby jsi použil hledání věděl by jsi, že to cvakání jsou pravděpodobně hydroštely a to z toho důvodu, že jsou v motoru nejvýše a při nízkém tlaku oleje nedoztačně mažou. :) A na otázku proč to nejde nastartovat sis asi odpověděl sám. Podle toho jak moc je čerpadlo v řiti a jak dlouho si s tím jel. :(

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

bylo mi receno ze retez kterej pohani vacky ma nejakou asi vodici kladku a ta je z plastu.ta se pokazila a jedna vacka sla jinak takze se to potkalo.pokud byl retez pouolenej tak asi neslo to cerpadlo ze?proto svitila kontrolka?kdyz se tohle udela tak je nejaka moznost ze je to pridreny nebo nacaty turbo?stalo se to asi ve 110km/h na dalnici a po vyrazeni po chwili chciplo.sorry mam zkusenosti jen s naftama a nikde sem to tady takhle vysvetleny nenasel.diky za odpovedi

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od _GK_ »

Na řetez pozor, honí vačky mezi sebou aby šli stejně nic víc. Novější maj variabilní časování myslím. Napínák se má kontrolovat při každejch rozvodech klidně i častěji když selže je motor na vyhození a přitom ty vodící plasty seženeš za pár korun :-)

Mě praskla v Golfu vačka vejpůl, ale to bylo tim že byl motor bouranej. Oprava je zbytečná, sežeň jinej motor. To co se stalo tobě bylo spíš selhání čerpadla (sítko vadný čerpadlo atd.). Tím že se nemazal napínák a suchej se holt prodře kov na plast při tom napnutí jaký tam je to je jasná věc že dlouho nevydržel.


Každopádně 110 km/h s autem kterýmu bliká mazání to je kumšt i kdyby to bylo jen přicpaný sítko.

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

ono se to sice stalo ve 110km/h ale začlo to blikat a okamžitě sem vyřadil a motor potom chcipl

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od _GK_ »

To si měl, ale udělat při prvním zablikání a pak už jet raději pomalu nebo rovnou tahat. Takovejch co tu na druhý zablikání zadřeli tu bylo už víc.

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

njn tak už sem poučenej,měl sem samý nafty a nikdy s motorem žádnej problém.to sem zas něco koupil teda

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od _GK_ »

To neni o naftě a benzínu, ale o servisu. Lidi tu maj 1.8T kolem 400 tkm a nemaj problém a jiný ve stejnejch kilometrech mají 3 turbo na naftě.

Zrovna tenhle motor je super a když se mu dá co chce tak je lepší jak nějaká prašivá nafta a to já s naftou jezdím taky rád.

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

nedá se nic dělat.koupil sem zrovna blbej kus

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

tak se udelali vsechny ventily,napinak retezu vacek,olej,vycistilo se sytko a neco okolo toho a jezdi uplne normalne.

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od _GK_ »

Co to stálo ?
Broušení ?
Nový ventily a kolik ?
Napínák novej nebo z jinýho ?

Uživatelský avatar
vw_tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 171
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od vw_tdi »

všechno bylo nový a stalo to něco málo pod 20tis.newim uplně přesně co všechno ale pro mě dobrý protože to platil bejvalej majitel

Uživatelský avatar
_GK_
Závodník
Závodník
Příspěvky: 552
Registrován: 09.06.2009 17:47
Kontaktovat uživatele:

Re: b5 1.8turbo umrelo za jizdy

Příspěvek od _GK_ »

Hmm tak to si kápnul na poctivýho mě když se potkal Golf GTI 1.8T po necelejch 300km tak to skoro skončilo soudem.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“