1.8T- Průběh momentu a výkonu

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Zdravím VW mazáky,
Nedávno jsem si pořídil GIV s motorem 1.8T(AGU).Motor mě kdysi udolal svýmm tahem.Jezdil jsem se stejným motorem v Octavii a nestačil jsem se divit.Motor jel supr, ale jak mile dosáhl něco kolem 3000 ot/min jako by dostal nový náboj - turboefekt.Auto jelo jako divé.Toto u mého GIV postrádám.Muj motor netáhne zle ale není u něj toto zmíněné kopnutí.Zajímalo by mě zda bylo něco špatně v Octavce, nebo zda v mém GIV je něco v nepořádku.

Budu rád za veškeré tipy a postřehy lidí co mají zkušenosti s tímto motorem. Popř zmínit možné záavady.

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od DworiBak »

kolik fouká turbo :?: ,nějaký závady na vagu :?:

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Na diagnostice sem to zatim neměl, kolik fouká turbo taky nemám zjištěné.Zatím jsem se v tom moc nevrtal. O víkendu se chystám na diagnostiku, co to ukáže no.Kolik by mělo turbo tlačit a od kdy ? Ukáže toto diagnostika?

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Benik1 »

jelikož máš agu tak tlak turba se dá zjistit jedině že do sací soustavy připojíš budík na tlak.

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Turbo mě napadlo jako první že neni OK, ale řikal jsem si zas na druhou stranu že kdby bylo turbo špatný, nefoukal by blow-off i při nižších ot(cca 2000-2500).Dále jsem taky zkoušel zmáčknout hadici co jde do klapky a protočit motor zda tvrdne, nedávál jsem tedy plnej plyn - neměl jem ohřátej dost motor, a hadice tvrdla byl v ní cítit tlak.

Co jiného by to mohlo způsobovat ?? jake jine komponenty?

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Benik1 »

a nebyla ta oktávka chipnutá?

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

To netuším zda měla chip, jen vím že byla předělávaná na LPG

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od G3-lower »

Pokud je LPG udelane dobre tak to nepoznas na co jedes. LPG mam v RS a je to super. Kazdopadne asi zalezi na mape RJ, protoze ja s vykonem RS moc spokojeny nejsem, respektive s prubehem. Do 2000 je to uplne totalne mrtve, od 2500 to tak nejak oziva a jede to porad stejne do cerveneho. Neni citit zadny narust nikde je to porad stejne, jede to rychle, ale neni to citit. Ale jiny chip by treba umel byt zajimavejsi, kdyby byl nastaveny od spoda a ne na celkovy dlouhy prubeh a na spicky jak to mam asi ja. Az poladim brzdy a nejake veci tak to chcu zkusit precipovat nejakou firmou, ktera mi to udela, aby to jelo spise od spodu, nepotrebuju to tocit do 6-6500...Staci mi bohate do 5tis takze kdyz mi nastavi od 3000 do 5000 plny tlak tak budu spoko :lol: Snad to tak pujde, ja si asi dost vymyšlim 8)

Uživatelský avatar
MisHaGTI
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1212
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od MisHaGTI »

sorry za OT - tvoje okta v avataru mi je povědomá, není z Frýdlantu? :)

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od VWMysak »

Ano, byla z Frýdlantu.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
GOLFÁK
Profík
Profík
Příspěvky: 1009
Registrován: 19.02.2008 16:42

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od GOLFÁK »

Jenom dotaz na ten blow-off.Nemáš tam dávanej jinej.Aby to nebylo tim.

Uživatelský avatar
MisHaGTI
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1212
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od MisHaGTI »

VWMysak píše:Ano, byla z Frýdlantu.
Myslel jsem si :D říkal jsem si, že už jsem ji tady dlouho neviděl, moc hezkej kousek to je :!: :wink: (a sorry za OT) :oops:

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

GOLFÁK píše:Jenom dotaz na ten blow-off.Nemáš tam dávanej jinej.Aby to nebylo tim.

Co se BOW týče je tam tento,zrovna dnes jsem na to koukal, zda to je serie nevím ale myslím že ano.
A když už jsme u toho co ovlivňuje to štelování na Hard a Soft??? Jen zvujkový projev nebo to ovlivňuje kdy to odfoukne?
Přílohy
P030611_09.43[01].jpg
P030611_09.44.jpg

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od VWMysak »

Tohle origo BOV teda není.
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
Zemi77
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 14.05.2011 22:24
Bydliště: Ústecký Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T- Průběh momentu a výkonu

Příspěvek od Zemi77 »

Takže?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“